Американський стартап Slate Auto, який активно просуває ідею бюджетного електричного пікапа, отримав неоднозначні оцінки з боку представників великих автовиробників. Заявлена стартова ціна моделі The Truck на рівні $20 500 після державних пільг виглядає привабливо, однак генеральний директор Ram (бренд концерну Stellantis) Тім Куніскіс вважає, що реальна вартість таких автомобілів із додатковими опціями сягне щонайменше $35 000

Slate прагне змінити підхід до електромобілів, пропонуючи мінімалістичну базову конфігурацію з можливістю кастомізації
Усі пікапи компанії виглядають однаково при виході з заводу: без мультимедійної системи, без аудіоколонок, із ручними вікнами та навіть без елементарних опцій, таких як бардачки або кнопки Bluetooth на кермі. Кожна функція — додаткова оплата. У теорії це дозволяє знизити початкову ціну, однак на практиці такий формат швидко втрачає перевагу після додавання базових зручностей
Занепокоєння у Stellantis викликає й можлива втрата податкових пільг на електромобілі в США. Адміністрація Трампа планує скасувати федеральний EV-кредит у межах закону One Big Beautiful Bill Act. Якщо це станеться, багато покупців втратять можливість придбати бюджетний електромобіль за заявленою ціною

На думку Тіма Куніскіса, як тільки споживачі почнуть додавати опції, вартість пікапа Slate перевищить психологічну межу доступності. До того ж, за ціною понад $30 000 цей автомобіль конкуруватиме вже не з бюджетними моделями, а з повноцінними середньорозмірними пікапами, такими як Ford Ranger ($35 025) або Hyundai Santa Cruz ($30 200). При цьому новий Slate має лише два сидіння і запас ходу близько 225 км
Автомобільний аналітик Karl Brauer із iSeeCars зазначає, що навіть у такому спрощеному вигляді Slate не виглядає конкурентоспроможним. Він наголошує, що низька вартість досягається шляхом суттєвого скорочення базового оснащення, що робить модель менш привабливою для широкого ринку
Попри понад 100 000 попередніх замовлень, поки що незрозуміло, скільки з них конвертуються в реальні продажі, особливо з огляду на те, що депозит становить лише $50 і є повністю повертаємим
Цікаво, що Ram наразі взагалі не має у США конкурента для моделей типу Ford Maverick або Toyota Hilux Champ. Компанія має моделі Rampage і 1200, але вони недоступні на американському ринку. Сам Куніскіс не приховує бажання вивести середньорозмірний пікап на ринок США, щоб запропонувати доступнішу альтернативу після припинення виробництва Ram Classic
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі