Унікальна конструкція Tesla Cybertruck з нержавіючої сталі викликала багато обговорень ще з моменту дебюту в 2019 році. Однією з ключових особливостей пікапа було твердження, що його корпус не потребує фарбування чи додаткового захисту. Фраза “No paint, no chips” (“Без фарби – без сколів”) стала слоганом компанії. Однак у грудні 2023 року Tesla несподівано почала пропонувати заводське нанесення плівки для захисту від подряпин, що викликало неоднозначну реакцію серед спільноти шанувальників бренду
У 2024 році Tesla остаточно вилучила цей сервіс з каталогу, зокрема з офіційного сайту. Що стало причиною такого рішення? Можливі проблеми з постачанням матеріалів, низький попит або навіть зміна стратегії продажів
Захисна плівка: особливості та причини зникнення
Фірмова плівка була виготовлена з екологічного поліуретанового матеріалу, товщиною вдвічі більшою за традиційні вінілові обгортки, з заявленими властивостями “самовідновлення”. Вона пропонувалась у двох основних кольорах — сатиновому чорному та білому, а згодом з’явилися ще дев’ять варіантів ціною від $6000 до $6500
Причини зникнення плівки компанія не оголошує. Однією з гіпотез є перебої в ланцюжках постачання матеріалів. Інша можлива причина — недостатній попит. Попри те, що Cybertruck посів третє місце серед електромобілів за продажами в США в третьому кварталі 2024 року. Тепер новий пікап можна замовити з доставкою вже за місяць, що свідчить про закінчення черги на мільйон замовлень
Tesla Cybertruck: виклики та перспективи
Попит на Tesla Cybertruck залишається предметом дискусій. Автовиробник не відповідає на запити ЗМІ, що ускладнює аналіз стратегії, особливо після розпуску PR-відділу у 2020 році. Проте факт вилучення послуги із захисним покриттям може свідчити про переорієнтацію Tesla на інші аспекти продукту або оптимізацію витрат
Cybertruck продовжує залишатись цікавим прикладом автомобільного інженерного мислення, але відмова від захисного аксесуару говорить про складність утримання балансу між унікальністю продукту та реаліями ринку. Тим не менш, огляд на 360 градусів та інші технологічні переваги, включно зі згадками на форумах про tesla 380, продовжують привертати увагу до бренду
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі