Нова версія отримала умовну назву Model 3+ і, за попередніми даними, стане найдалекобійнішою серед усіх Model 3
Якщо у США Tesla все ще впевнено лідирує, то в Китаї компанії доводиться реагувати на надзвичайно динамічну та агресивну конкуренцію з боку місцевих брендів — таких як BYD, Nio, Xpeng та Xiaomi. Саме остання, зі своїм Xiaomi SU7, задала новий стандарт у категорії електромобілів із запасом ходу майже 800 км
Model 3+ буде доступна виключно з заднім приводом, однак на відміну від базової RWD-версії, яка використовує недорогий акумулятор LFP (літій-залізо-фосфат) на 62,5 кВт-год від CATL, новинка отримає дорогий високоефективний NMC-акумулятор (нікель-марганець-кобальт) виробництва LG. Цей тип батареї має вищу енергетичну щільність, та дозволяє досягти більшого пробігу без збільшення габаритів чи ваги

За попередніми даними, Tesla Model 3+ отримає батарею ємністю близько 78,4 або навіть 79,7 кВт-год, залежно від версії, і зможе проїжджати до 800 км за циклом CLTC, який використовується в Китаї. Це рекордний показник для Model 3 і дозволяє їй на рівних конкурувати з Xiaomi SU7, який до цього вважався найбільш «далекобійним» седаном у сегменті
Завдяки поєднанню заднього приводу та легшої одноелектродвигунної трансмісії Tesla змогла оптимізувати ефективність моделі. Цей підхід також знижує вартість у порівнянні з повнопривідною Long Range AWD, що може зробити Model 3+ особливо привабливою для покупців у Китаї, де вартість і запас ходу залишаються вирішальними факторами

Tesla вже має аналогічну конфігурацію в США — Long Range RWD, яка використовує батарею на 79,7 кВт-год
Це дає підстави припускати, що саме вона стане базою для китайського Model 3+, хоча офіційного підтвердження поки немає. Очікується, що новинка вийде на ринок в найближчі місяці, після завершення сертифікаційних процедур у Міністерстві промисловості та інформаційних технологій Китаю
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі