Поки Tesla лише обіцяла роботизовані зарядні пристрої, Hyundai втілив цю ідею в життя. У Південній Кореї, в аеропорту Інчхон, почали працювати інноваційні роботи для зарядки електромобілів, які самостійно знаходять порт і під’єднують кабель швидкої зарядки. Ця технологія може змінити правила гри в світі електромобільності
Роботи-зарядники: майбутнє вже тут
Десять років тому Tesla заінтригувала світ концептом роботизованої «змії», яка автоматично під’єднувала зарядний кабель до Model S. Ідея залишилася на рівні прототипу, але Hyundai пішов далі. У партнерстві з міжнародним аеропортом Інчхон компанія запустила демонстраційну програму, де два роботи з штучним інтелектом заряджають електромобілі. Вони беруть зарядний кабель, відкривають порт і під’єднують швидкісний зарядний пристрій постійного струму (DC Fast Charging) без участі водія
Ця система – одна з перших у світі комерційних розробок такого типу. Hyundai вже отримала сертифікати безпеки в Кореї та Європі, що відкриває двері для масштабного впровадження
Як це працює?
Робот Hyundai використовує 3D-камеру та алгоритми штучного інтелекту, щоб з точністю до 10 мм знаходити зарядний порт електромобіля. Він працює за температур від -15 до +60°C, що робить його придатним для більшості кліматичних умов. Система настільки проста, що водієві достатньо припаркувати авто, а все інше робот зробить сам. Це особливо зручно в тісних паркінгах, де Hyundai та Kia вже пропонують функцію автоматичного паркування за допомогою ключа
Поки що роботи заряджають електромобілі в аеропорту Інчхон, але це лише початок. Hyundai планує вдосконалювати систему, збираючи відгуки користувачів, щоб зробити технологію ще ефективнішою
Чому це важливо для електромобілів?
Бездротова зарядка електромобілів залишається далекою перспективою, але автоматичні зарядні роботи – це реальний крок до зручності. Уявіть: Ви паркуєте електрокар в підземному паркінгу, а робот самостійно заряджає його, поки ви займаєтесь справами. Це не лише економить час, а й робить електромобілі привабливішими для тих, хто цінує комфорт
Hyundai бачить у цій технології потенціал для масштабного застосування – від аеропортів до міських паркінгів. «Це партнерство значно підвищить ефективність роботи аеропорту Інчхон», – зазначив Хаг Джей Лі, президент і генеральний директор Incheon International Airport Corporation. Він додав, що аеропорт прагне стати світовим лідером у цифрових технологіях
Hyundai планує розширювати мережу зарядних роботів, роблячи зарядку електромобілів ще простішою. Успіх у Кореї може стати прикладом для інших країн, де попит на електромобілі зростає
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі