Tesla продовжує звільняти працівників
Ще один тиждень, ще одна хвиля звільнень у Tesla, і все більше працівників повідомляють про отримання листів про звільнення. Це лише останній приклад скорочення штату автовиробника, працівники якого перебувають на межі після чотирьох тижнів скорочень поспіль
Звільнення, схоже, почалися в неділю ввечері, і працівники швидко перейшли на LinkedIn, щоб поділитися своїми історіями, в тому числі Шеріл Кай, UX-дизайнер, яка раніше працювала в Apple. Хоча дівчина й описує себе як «вічного оптиміста», вона розповіла про відчуття приреченості, яке вона відчувала протягом тижнів, які передували її звільненню:
«Після того, як я спостерігала за тим, як моя команда поступово скорочувалася тиждень за тижнем з середини квітня, я теж отримала жахливий електронний лист, який починався “Привіт, співробітнику”, – написала Цай. «Я стала просто ще однією цифрою в черговому раунді масових звільнень»
Працівники повідомляють, що відчувають себе на межі, оскільки звільнення продовжуються. Спочатку генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що скорочення пов’язані з «дублюванням ролей і робочих функцій», але з тих пір була звільнена вся команда Supercharger, і працівники дізналися, що вони безробітні, тільки після того, як їхні ключ-карти перестали відкривати їм двері на колишні робочі місця
«Я все чекаю, коли Ілон надішле ще одного листа і скаже, що вони нарешті закінчили звільняти людей, – розповів Business Insider інший співробітник. «Нам потрібен якийсь знак, що ми можемо перестати хвилюватися про втрату роботи»
Крім того, Tesla також втратила щонайменше шістьох керівників, зокрема Дрю Багліно, старшого віце-президента з силових агрегатів та електротехніки, Рохана Пателя, віце-президента з питань державної політики та розвитку бізнесу, та Еллі Аребало, керівника відділу кадрів. У випадку з першими двома, високопоставлені співробітники заявили, що покинули компанію самостійно, але обставини відставки Аребало залишаються незрозумілими
Tesla агресивно скорочує витрати після важкого початку року. У першому кварталі автовиробник показав незадовільні результати, а ціни на його акції впали на 26% з початку року, і зростаюча конкуренція в Китаї та на інших ринках загрожує домінуванню компанії на ринку електромобілів