Tesla представила новий стандарт низьковольтного роз’єму, який отримав назву Low-Voltage Connector Standard (LVCS). Цей роз’єм дозволяє знизити витрати та підвищити ефективність виробництва за рахунок уніфікації приблизно 90% електричних підключень у автомобілі. Tesla закликає інші бренди до впровадження цього стандарту, так само як раніше вони прийняли її розʼєм NACS, який став північноамериканським стандартом
Впровадження архітектури Low-Voltage Connector Standard (LVCS) 48V
Роз’єм LVCS є частиною переходу Tesla на архітектуру 48V у новому Cybertruck. Завдяки цьому рішенню Tesla змогла знизити масу електромобіля та спростити конструкцію. За словами компанії, 48-вольтова система дозволяє забезпечити однакову потужність при значно меншому струмі, ніж 12-вольтова система. Таким чином, це дозволяє економити енергію та знижує потребу в надмірній кількості проводів
Дизайн і особливості роз’єму Tesla
В останній публікації Tesla продемонструвала шість типів роз’ємів, які мають схожу конструкцію з однаковими фізичними характеристиками. Головна відмінність у їхніх внутрішніх компонентах, адаптованих до різних потреб. Ці шість роз’ємів здатні покрити більше 90% електричних підключень у типовому електрокарі. Роз’єм підтримує збільшені відстані між контактами для безпечної роботи на 48V, має міцну ізоляцію кожного проводу та незалежні механізми фіксації, що дозволяє спростити виробництво та знизити витрати

Чи приймуть пропозицію Tesla конкуренти?
Tesla вже поділилася документацією з іншими автовиробниками щодо використання цієї технології в майбутніх моделях. Проте поки що жоден інший автовиробник не впровадив архітектуру 48V у своїх автомобілях. Одна з причин – обмежена кількість постачальників, здатних виробляти необхідні компоненти для цієї системи. На даному етапі Tesla готова взяти на себе роль такого постачальника, щоб підтримати перехід індустрії на новий стандарт
Читати далі
Схожі записиЦього разу переможцем став надпотужний Yangwang U9 Extreme від компанії BYD, який пройшов коло менш ніж за 7 хвилин, випередивши попереднього рекордсмена Xiaomi SU7 Ultra майже на п’ять секунд Нюрбургринг, відомий як «Пекельне кільце» або «Зелене пекло», вважається одним із найскладніших треків у світі Щоб встановити рекорд, автомобіль має бути не лише швидким, а й […]
23 Жовтня 2025
Новий мотор важить усього 12,7 кілограма, тобто приблизно стільки ж, скільки звичайний велосипед, але видає 750 кіловат потужності — понад 1000 кінських сил! За цим показником він перевершує два електромотори Tesla Model 3 Performance разом узяті. Такий результат відповідає щільності потужності 59 кіловат на кілограм, що є новим еталоном для всієї галузі Попередній рекорд також […]
23 Жовтня 2025
Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі