Модель Y з подовженою колісною базою була помічена під час дорожніх випробувань у Європі, вирізняючись характерним заднім спойлером у формі качиного хвоста
Незважаючи на оновлення, яке відбулося на початку цього року, попит на раніше домінуючу Model Y дещо знизився. Однак Tesla тримає в рукаві кілька козирів, аби знову привернути увагу потенційних покупців. Серед них — повернення варіанту Performance, якого не було в лінійці електричних кросоверів з весни. Ще один — базова комплектація початкового рівня. А також — Model Y L з довгою колісною базою

Версія L уже доступна на ринку Китаю і планує дебютувати в Європі пізніше цього року
Вона має колісну базу, подовжену на 150 мм порівняно з 2890 мм у стандартної Model Y. Додатковий простір використовується для встановлення третього ряду сидінь, найімовірніше, у конфігурації 2+2+2, що забезпечує комфортніше розміщення пасажирів
Хоча раніше як американська, так і європейська версії Model Y пропонувалися з опцією третього ряду сидінь, цей ряд був досить тісним через незмінну колісну базу, і така функція не стала доступною в оновленій моделі під кодовою назвою «Juniper». Повернення третього ряду, але цього разу з додатковим простором для ніг, має суттєво покращити привабливість автомобіля для сімейних покупців і є особливо важливим для європейського ринку, оскільки Model X нещодавно була знята з виробництва в цьому регіоні

Загальна форма версії L дуже подібна до стандартної Model Y, але подовження стає помітним у дизайні задніх дверей
У варіанті з короткою колісною базою (SWB) колісна арка займає значну частину дверей, тоді як у L лінія зачинення дверей розташована майже безпосередньо перед колесом. Водночас від стійки B і вперед обидві моделі залишаються ідентичними: обидві оснащені новою світлодіодною світловою панеллю та тонкими фарами, які з’явилися завдяки лютневому оновленню
Проте існує ще одна дрібна деталь, яка видає версію L, навіть якщо не звертати уваги на подовжений профіль. Ця особливість мала б прикрашати топову модель Model Y Performance, яка також вийде на ринок пізніше цього року. Замість плоского спойлера, що виступає з-під заднього вікна на хетчбеку, L отримує спойлер у формі качиного хвоста — елемент, гідний каталогу тюнінгових аксесуарів для BMW
Можливо, дещо змінена форма L вимагає посиленої стабільності на високих швидкостях, хоча ця версія не є швидшою за звичайну Model Y. Насправді, через невелике збільшення спорядженої маси вона теоретично має бути дещо повільнішою порівняно з моделлю, оснащеною подвійним електродвигуном, повним приводом та короткою колісною базою. За даними Tesla, остання здатна розігнатися до 100 км/год за 4,8 секунди
Читати далі
Схожі записиКонцепт Dacia Hipster переосмислює саму суть народного транспорту, пропонуючи мінімалістичний електромобіль, який об’єднує простоту, розумність і турботу про довкілля Його створено не для того, щоб вражати розкішшю, а щоб зробити електромобільність справді доступною. Крихітний за розмірами — навіть менший за японські кей-кари — Hipster має лаконічний блочний дизайн, модульний інтер’єр і неймовірно легку конструкцію масою […]
7 Жовтня 2025
Mercedes-Benz та Hot Wheels об’єднали зусилля, щоб створити агресивний та унікальний концепт CLA Унікальний екземпляр отримав попереджувальну етикетку для дорослих, адже він віддає шану безмежній уяві дитинства, коли литі машинки масштабу 1:64 були не просто іграшками, а запрошенням до мрій про швидкість. Співпраця відбулася у рамках серії «Class of Creators» Агресія та ретро-футуризм Спортивний концепт […]
7 Жовтня 2025
Автомобільна індустрія останніми роками змагається за розмір екранів — що більше, то краще Та серед цього цифрового буму з’являються моделі, які йдуть проти течії. Один із таких винятків — новий Opel Frontera, який у базовій комплектації не має навіть елементарної інформаційно-розважальної системи. Фото, опубліковане користувачем Reddit у Німеччині, показало порожнє місце на центральній консолі, де […]
7 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі