Модель Y з подовженою колісною базою була помічена під час дорожніх випробувань у Європі, вирізняючись характерним заднім спойлером у формі качиного хвоста
Незважаючи на оновлення, яке відбулося на початку цього року, попит на раніше домінуючу Model Y дещо знизився. Однак Tesla тримає в рукаві кілька козирів, аби знову привернути увагу потенційних покупців. Серед них — повернення варіанту Performance, якого не було в лінійці електричних кросоверів з весни. Ще один — базова комплектація початкового рівня. А також — Model Y L з довгою колісною базою

Версія L уже доступна на ринку Китаю і планує дебютувати в Європі пізніше цього року
Вона має колісну базу, подовжену на 150 мм порівняно з 2890 мм у стандартної Model Y. Додатковий простір використовується для встановлення третього ряду сидінь, найімовірніше, у конфігурації 2+2+2, що забезпечує комфортніше розміщення пасажирів
Хоча раніше як американська, так і європейська версії Model Y пропонувалися з опцією третього ряду сидінь, цей ряд був досить тісним через незмінну колісну базу, і така функція не стала доступною в оновленій моделі під кодовою назвою «Juniper». Повернення третього ряду, але цього разу з додатковим простором для ніг, має суттєво покращити привабливість автомобіля для сімейних покупців і є особливо важливим для європейського ринку, оскільки Model X нещодавно була знята з виробництва в цьому регіоні

Загальна форма версії L дуже подібна до стандартної Model Y, але подовження стає помітним у дизайні задніх дверей
У варіанті з короткою колісною базою (SWB) колісна арка займає значну частину дверей, тоді як у L лінія зачинення дверей розташована майже безпосередньо перед колесом. Водночас від стійки B і вперед обидві моделі залишаються ідентичними: обидві оснащені новою світлодіодною світловою панеллю та тонкими фарами, які з’явилися завдяки лютневому оновленню
Проте існує ще одна дрібна деталь, яка видає версію L, навіть якщо не звертати уваги на подовжений профіль. Ця особливість мала б прикрашати топову модель Model Y Performance, яка також вийде на ринок пізніше цього року. Замість плоского спойлера, що виступає з-під заднього вікна на хетчбеку, L отримує спойлер у формі качиного хвоста — елемент, гідний каталогу тюнінгових аксесуарів для BMW
Можливо, дещо змінена форма L вимагає посиленої стабільності на високих швидкостях, хоча ця версія не є швидшою за звичайну Model Y. Насправді, через невелике збільшення спорядженої маси вона теоретично має бути дещо повільнішою порівняно з моделлю, оснащеною подвійним електродвигуном, повним приводом та короткою колісною базою. За даними Tesla, остання здатна розігнатися до 100 км/год за 4,8 секунди
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі