Модель Y з подовженою колісною базою була помічена під час дорожніх випробувань у Європі, вирізняючись характерним заднім спойлером у формі качиного хвоста
Незважаючи на оновлення, яке відбулося на початку цього року, попит на раніше домінуючу Model Y дещо знизився. Однак Tesla тримає в рукаві кілька козирів, аби знову привернути увагу потенційних покупців. Серед них — повернення варіанту Performance, якого не було в лінійці електричних кросоверів з весни. Ще один — базова комплектація початкового рівня. А також — Model Y L з довгою колісною базою
Версія L уже доступна на ринку Китаю і планує дебютувати в Європі пізніше цього року
Вона має колісну базу, подовжену на 150 мм порівняно з 2890 мм у стандартної Model Y. Додатковий простір використовується для встановлення третього ряду сидінь, найімовірніше, у конфігурації 2+2+2, що забезпечує комфортніше розміщення пасажирів
Хоча раніше як американська, так і європейська версії Model Y пропонувалися з опцією третього ряду сидінь, цей ряд був досить тісним через незмінну колісну базу, і така функція не стала доступною в оновленій моделі під кодовою назвою «Juniper». Повернення третього ряду, але цього разу з додатковим простором для ніг, має суттєво покращити привабливість автомобіля для сімейних покупців і є особливо важливим для європейського ринку, оскільки Model X нещодавно була знята з виробництва в цьому регіоні
Загальна форма версії L дуже подібна до стандартної Model Y, але подовження стає помітним у дизайні задніх дверей
У варіанті з короткою колісною базою (SWB) колісна арка займає значну частину дверей, тоді як у L лінія зачинення дверей розташована майже безпосередньо перед колесом. Водночас від стійки B і вперед обидві моделі залишаються ідентичними: обидві оснащені новою світлодіодною світловою панеллю та тонкими фарами, які з’явилися завдяки лютневому оновленню
Проте існує ще одна дрібна деталь, яка видає версію L, навіть якщо не звертати уваги на подовжений профіль. Ця особливість мала б прикрашати топову модель Model Y Performance, яка також вийде на ринок пізніше цього року. Замість плоского спойлера, що виступає з-під заднього вікна на хетчбеку, L отримує спойлер у формі качиного хвоста — елемент, гідний каталогу тюнінгових аксесуарів для BMW
Можливо, дещо змінена форма L вимагає посиленої стабільності на високих швидкостях, хоча ця версія не є швидшою за звичайну Model Y. Насправді, через невелике збільшення спорядженої маси вона теоретично має бути дещо повільнішою порівняно з моделлю, оснащеною подвійним електродвигуном, повним приводом та короткою колісною базою. За даними Tesla, остання здатна розігнатися до 100 км/год за 4,8 секунди
Читати далі
Схожі записиВ’єтнамський виробник електромобілів VinFast зазнає серйозних фінансових труднощів, що змушує компанію переглянути свою стратегію та переорієнтуватися з ринків США та Європи на перспективні країни Південно-Східної Азії, зокрема Філіппіни та Індонезію Останні два десятиліття інвестори та уряди по всьому світу вклали мільярди доларів у розвиток електромобільної індустрії, сподіваючись завоювати глобальний ринок. Та, попри значні інвестиції, лише […]
14 Серпня 2025Karma Automotive оголосила, що нове купе Amaris GT Coupe надійде у виробництво наприкінці наступного року, а його стартова ціна становитиме близько 200 000 доларів На початку цього року компанія вже презентувала електромобіль Amaris із збільшеним запасом ходу, наголосивши на витонченості його купейного силуету. Тепер виробник уперше демонструє інтер’єр моделі перед офіційним публічним дебютом на Monterey […]
14 Серпня 2025Британський стартап Longbow, який спеціалізується на виробництві електричних спортивних автомобілів, залучив до своєї команди кількох легендарних фігур автопромисловості До консультативної ради компанії увійшли колишній генеральний директор McLaren Майк Флюїт, екскерівник Lotus Europe Ден Балмер та Майкл ван дер Санде, відомий за роботою в Lucid Europe, підрозділі спеціальних проєктів JLR і на посаді глави Alpine. Співзасновником […]
13 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі