Tesla відкрила свою найбільшу станцію Supercharger, яку живлять сонячні панелі — photo 63925

Tesla відкрила свою найбільшу станцію Supercharger, яку живлять сонячні панелі

26.11.2025
3 хвилини на прочитання

Новий комплекс у каліфорнійському містечку Лост-Гіллз налічує 164 зарядні місця, а енергію для них дає гігантська система з 11 мегават сонячних панелей, встановлених у вигляді навісу над паркувальними місцями. Зібрана енергія надходить у десять промислових батарей Megapack із загальним обсягом зберігання 39 мегават-годин, що дозволяє працювати навіть без під’єднання до мережі

Порівняно з типовими швидкісними зарядками, де зазвичай працює від чотирьох до двадцяти станцій, масштаби Supercharger у Лост-Гіллз виглядають неймовірно. Раніше найбільшим об’єктом Tesla була станція у Барстоу з 120 точками зарядки. Тепер же компанія змінила планку для всієї галузі. Директор з питань зарядної інфраструктури Tesla Макс де Зегер заявив у X, що найбільшу станцію у світі живить сонце

Локація поруч із трасою не лише встановлює новий стандарт для стійкої зарядної інфраструктури, а й демонструє повну синергію всередині Tesla. Компанія Ілона Маска розробляє не тільки електромобілі, а й власні зарядні хаби, енергетичні системи та акумуляторні сховища. Такий підхід поступово стає трендом: інші автовиробники намагаються повторити модель Tesla, інвестуючи у громадські зарядки, домашні енергосистеми та акумулятори стаціонарного типу

Tesla відкрила свою найбільшу станцію Supercharger, яку живлять сонячні панелі — photo 2

Використання сонячних панелей і великих батарей дало можливість запустити станцію швидше, ніж при стандартному приєднанні до електромережі 

У багатьох штатах потрібно чекати місяці або навіть роки, поки енергокомпанії оновлять мережі і дозволять підключити нову зарядку. Це одна з причин повільного розвитку швидкісної інфраструктури у США. За словами де Зегера, прогнози показували значний дефіцит зарядних точок на маршруті між Сан-Франциско та Лос-Анджелесом у період свят 2025 року, тому компанія мала діяти швидко. Виробництво власної сонячної енергії та використання Megapack допомогли Tesla контролювати темп будівництва й забезпечити необхідну потужність менш ніж за вісім місяців

Tesla відкрила свою найбільшу станцію Supercharger, яку живлять сонячні панелі — photo 3

Перші 84 зарядні місця відкрили на початку липня, через вісім місяців після старту будівництва. Увесь комплекс завершили приблизно за рік. Поєднання сонячних панелей і акумуляторів відіграє центральну роль у цій моделі. Відновлювана енергія лишається чистою, але залежить від часу доби, а батареї дають можливість накопичувати надлишок для вечора або похмурих днів

Подібний підхід застосовують і конкуренти 

Китайський гігант BYD уже працює над мегаватними зарядними станціями, які теж потребують батарей для підсилення мережевої потужності. У червні стало відомо про невелику станцію від стартапу Electric Era, змонтовану біля Costco усього за 54 дні завдяки встановленим на місці батареям, які дали змогу працювати без очікування модернізації мережі

Така тенденція прискорюється, адже зарядні станції потребують більшої потужності, а ринок акумуляторів у США переживає надлишок пропозиції. Через зміни у політиці та уповільнення зростання попиту на електромобілі виробники батарей, зокрема LG Energy Solution і SK On, частково переорієнтовують виробництво зі сфери електромобілів на стаціонарні сховища

Станція у Лост-Гіллз формально не є повністю автономною від мережі 

Де Зегер уточнив у X, що там існує невелике підключення до електромережі, яке знадобиться для подальшого розширення. Та фактично станція працює завдяки сонячній енергії майже щодня протягом року. За його словами, у переважній більшості днів машини заряджаються виключно енергією сонця

Читати далі

Схожі записи
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK