Мабуть, кожен власник Tesla знайомий з цим неприємним відчуттям: Ви залишаєте електромобіль в аеропорту на тиждень, а повернувшись з відпустки, бачите, що батарея втратила значну частину заряду. Ця проблема, відома серед водіїв як “фантомний” або “вампірський” розряд, роками була джерелом скарг. Нарешті, з виходом програмного забезпечення 2025.32, Tesla пропонує довгоочікуване рішення
Нова функція отримала назву “Режим низького енергоспоживання” (Low Power Mode) і по суті є режимом “глибокого сну” для автомобіля. Вона розроблена спеціально для ситуацій, коли електромобіль залишається без нагляду протягом тривалого часу, і її головна мета — відключити найбільш енергоємні фонові процеси

Головним “винуватцем” фантомного розряду завжди вважався режим Sentry Mode
Ця корисна система відеоспостереження записує все навколо припаркованого авто, але вимагає постійної роботи камер та бортового комп’ютера, який може “з’їдати” до кількох відсотків заряду батареї на добу. Новий режим низького енергоспоживання повністю вимикає Sentry Mode. Разом з ним деактивуються й інші комфортні, але енерговитратні функції: захист салону від перегріву, автоматичний передпрогрів, режим очікування для функції Summon та всі кліматичні системи
Проте інженери Tesla передбачили розумні винятки
Якщо автомобіль підключений до зарядного пристрою, режим Sentry Mode продовжить працювати, адже в такому випадку споживання енергії не є критичним. Крім того, найважливіші системи автомобіля залишаються активними. Власники, як і раніше, матимуть доступ до свого авто через мобільний додаток, а бортовий комп’ютер продовжить автоматично керувати температурою батареї, захищаючи її від перегріву чи переохолодження. Ваша Tesla не перетвориться на “шматок заліза” — вона просто стане значно економнішою

Хоча Tesla не надала точних цифр, скільки саме енергії збереже новий режим, очікується, що ефект буде дуже суттєвим. Лише вимкнення Sentry Mode може зменшити добові втрати заряду в кілька разів. Для власників це оновлення принесе, перш за все, спокій. Тепер можна впевнено залишати електромобіль на тривалу стоянку, не хвилюючись про неприємний сюрприз після повернення
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення […]
29 Жовтня 2025
Kia зробила несподіваний хід: бренд офіційно показав перші зображення майбутнього EV4 GT — спортивної електричної версії хетчбека, який має дебютувати у 2026 році. Машина з’явилася у спеціальному камуфляжі, який ледь приховує контури кузова, але натякає на характер і потенціал новачка Зовні EV4 GT нагадує вже знайому версію GT-Line Проте прототип має агресивніші деталі — вертикальні […]
29 Жовтня 2025
Багато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі