Цього року власникам особливо сподобався досвід експлуатації електричних BMW, Rivian і Tesla
Компанія J.D. Power опублікувала своє дослідження “Досвід використання електромобілів у США у 2024 році”. Ми нещодавно писали про “Топ-10 найкращих масових EV”, а зараз поділимось інформацією про Топ-8 найкращих преміальних електромобілів
Нагадаємо, що експерти J.D. Power вимірювали загальний показник задоволеності власників за 10-ма пунктами: точність заявленого запасу ходу акумулятора; доступність громадських зарядних станцій; запас ходу акумулятора; вартість володіння; задоволення від водіння; зручність зарядки в домашніх умовах; дизайн інтер’єру та екстер’єру; безпека і технологічні особливості; досвід обслуговування; якість і надійність транспортного засобу
BMW i4 отримав найвищий бал (800) серед преміальних брендів, випередивши Rivian R1T, Rivian R1S, Tesla Model 3 і Tesla Model Y. У категорії преміум-автомобілів J.D. Power представлено лише вісім моделей, хоча це більше, ніж п’ять минулого року. В найближчі кілька років на нас чекає багато цікавих нових електромобілів
Найкращі преміальні електромобілі за версією J.D. Power
- BMW i4: 800
- Rivian R1T: 789
- Rivian R1S: 778
- Tesla Model 3: 756
- Tesla Model Y: 752
- Volvo C40 Recharge: 730
- Volvo XC40 Поповнення: 719
- Audi Q4 e-tron: 680
Компанія також склала рейтинг найпоширеніших проблем з електромобілями. Виконавчий директор з питань електромобілів Брент Грубер сказав: “Багато продуктів влучають у ціль і знаходять відгук у покупців, але, в той же час, зниження задоволеності доступністю громадських зарядних станцій має слугувати попередженням, оскільки занепокоєння щодо доступу до громадських зарядних станцій є ключовою причиною того, що багато покупців наразі відмовляються від електромобілів. Щоб електромобілі повністю реалізували свій потенціал, це питання необхідно вирішити
В Україні розповсюдженням якісних зарядних станцій займається компанія IONITY, яка пропонує, в тому числі, компактну модель для персонального користування IONITY NOIR
Дослідження також показало, що власники електромобілів, які купують їх вперше, менш прихильні до електромобілів, ніж ті, хто має більше одного. Майже половина з них заявили, що розглядають можливість придбати ще один електромобіль, а 39% – гібридний або транспортний засіб з ДВЗ наступного разу
У той же час, J.D. Power зазначає, що власники PHEV (гібриди, які можна заряджати від розетки) часто розчаровані своїми експлуатаційними витратами. Зазначається, що PHEV несуть всі витрати, пов’язані з володінням транспортним засобом з ДВЗ, не отримуючи при цьому додаткових переваг електрифікованих силових агрегатів. Варто зазначити, що PHEV необхідно регулярно заряджати, оскільки вони часто не можуть забезпечити значну економію пального лише завдяки ДВЗ
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі