Toyota bZ3X – електричний кросовер лише за $14 тисяч!
Ринок електромобілів в Китаї все більше стає полем битви для автовиробників, які прагнуть запропонувати більше за меншу ціну, і остання новинка Toyota, bZ3X, обіцяє змінити ситуацію. Цей електричний позашляховик, випущений у партнерстві зі спільним підприємством Toyota GAC, має ціну, яка значно випереджає конкурентів: починається від 100 000 юанів ($13 800) і закінчуючи 200 000 юанів ($27 500). З першими поставками, запланованими на березень наступного року, Toyota робить серйозну ставку на покупців електромобілів, які вибирають за ціною
Компактна потужність, великий запас ходу
Модель початкового рівня під назвою 430 Air+, оснащена літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 50,03 кВт-год. Це досить мало для позашляховика такого розміру, але Toyota стверджує, що він може проїхати 430 км на одному заряді. Однак, це за циклом CLTC, який, як відомо, є досить неточним. Ця батарея живить один електродвигун потужністю 221 к.с. (165 кВт)
Окрім 430 Air+, кросовер також буде доступний у комплектаціях 520 Pro+ та 620 Max, хоча про ці варіанти відомо дуже мало. Судячи з назви, вони можуть мати запас ходу 520 км і 620 км відповідно, що потребує більшої ємності акумуляторної батареї
bZ3X приводиться в рух одним електродвигуном потужністю 221 к.с. (165 кВт) і доступний у трьох варіантах
bZ3X має конкурентоспроможні розміри в сегменті компактних позашляховиків: 4600 мм в довжину, 1875 мм в ширину і 1645 мм у висоту, з колісною базою 2765 мм. Його споряджена маса становить 1835 кг
Toyota працює над bZ3X вже досить давно і попередньо представила його на початку року разом з меншим кросовером bZ3C. Салон bZ3X виглядає досить добре оснащеним і в стандартній комплектації включає 14,6-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей і 8,8-дюймову цифрову панель приладів. Він також має двоспицеве кермо, бездротовий зарядний пристрій для телефону та розділену центральну консоль. Аудіосистема Yamaha з 11 динаміками входить в стандартну комплектацію
Кросовер був розроблений виключно для китайського ринку і буде побудований разом з GAC
Мабуть, найбільше вражають технології безпеки, які Toyota вклала в свій новий електромобіль. Він оснащений щонайменше 11 камерами високої чіткості, радарами з трьома міліметровими хвилями, лідаром і 12 ультразвуковими датчиками, які потрібні для роботи цілої низки систем допомоги водієві