Електромобільність впевнено формує майбутнє автомобільної індустрії, але Toyota, яка свого часу встановила стандарти для виробництва автомобілів, зараз стикається з серйозними викликами. Її знаменита філософія “кайдзен” (постійного вдосконалення) працює для поступових покращень, але недостатньо ефективна в умовах, коли потрібна повна трансформація
Чи досягла Toyota межі можливостей?
Проблема виявилася очевидною після аналізу конкурентних електромобілів від Tesla та китайських виробників. Toyota помітила суттєві відмінності у виробництві: деталі, як-от поперечна балка під капотом, які роками вдосконалювалися для двигунів внутрішнього згоряння, замінені на пластикові компоненти. Такі деталі легші, дешевші та зручніші у виробництві, але Toyota продовжує використовувати старі підходи, вважаючи їх перевіреними часом
Як зазначив Террі Войчовскі, президент Caresoft і колишній топменеджер General Motors: “Ви не можете вдосконалювати існуючу систему, щоб перейти від ДВЗ до EV”. Це виклик, який ставить під сумнів методи, які десятиліттями були основою успіху Toyota
Конкуренція з Tesla та Китаєм
Tesla та китайські виробники, як-от BYD, показують приклад, як почати “з чистого аркуша”. Вони проектують електромобілі, враховуючи високу вартість батарей та необхідність оптимізації витрат. Наприклад, багато EV моделей мінімізують кількість фізичних кнопок, замінюючи їх екранами, що здешевлює виробництво
Toyota намагається відповідати викликам, інвестуючи в твердотільні батареї, які можуть змінити гру у світі EV. Крім того, компанія працює над власною платформою для електромобілів, щоб інтегрувати нові технології та оптимізувати виробництво. Але чи встигне Toyota адаптуватися до швидкозмінного ринку, де китайські виробники стають глобальними лідерами?
Політика, Volvo, Polestar і майбутнє ринку
Тим часом у США запроваджуються обмеження на китайські технології у автомобілях. Це вплине на бренди, як-от Volvo та Polestar, які використовують китайські компоненти. Volvo вже оголосила про перегляд своєї стратегії у відповідь на нові правила, але поки що наслідки для ринку залишаються невизначеними
Polestar 2, яка виробляється в Китаї, може втратити пріоритет на ринку США через підвищення тарифів. Нові моделі Polestar 3 і Polestar 4 також під загрозою. Водночас шведський виробник Volvo EX30, який лише нещодавно вийшов у продаж, також зіткнувся з затримками через торговельні обмеження. Варто зазначити, що українського ринку це не стосується
Майбутнє Toyota у світі електромобілів
Toyota має величезний потенціал для адаптації завдяки багаторічному досвіду та значним ресурсам. Її розробки у сфері твердотільних батарей та інноваційні платформи можуть забезпечити лідерство у майбутньому, але це залежить від швидкості реалізації цих проєктів
Ставки високі: ринок швидко змінюється, і Toyota має довести, що здатна не лише наздоганяти, але й визначати тренди у світі електромобілів. Чи вдасться японському гіганту зберегти своє місце серед лідерів? Час покаже
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі