Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову платформу Toyota під назвою Arene — основу для майбутніх програмно-керованих електромобілів бренду
Дебют шостого покоління RAV4 став однією з найгучніших подій літа
Модель стала більшою, технологічнішою і, головне, повністю гібридною. Саме цей автомобіль має показати, як Toyota бачить майбутнє своїх електрокарів — з інтелектуальним програмним забезпеченням і гнучкою архітектурою, яка визначатиме характер авто не менше, ніж двигун

Новий RAV4 отримає мультимедійну систему з персоналізованими макетами і переробленим інтерфейсом користувача. Toyota вперше інтегрує підключення до мережі 5G, голосові команди для природного спілкування та вбудований відеореєстратор, який записує все, що відбувається на дорозі, використовуючи камери автомобіля. Зовнішні пристрої тепер не потрібні

Arene відкриває для Toyota нову еру — еру software-defined vehicle (SDV), тобто автомобіля, у якому більшість функцій визначається програмним забезпеченням. Завдяки цій платформі RAV4 2026 року зможе отримувати оновлення “по повітрю” (over-the-air), як це роблять Tesla, Lucid чи Rivian. Хоча новинка поки не є повноцінним SDV, вона має низку важливих програмних можливостей: оновлювану систему допомоги водієві (ADAS) і цифрову кабіну, яка постійно вдосконалюється

RAV4 2026 року дозволяє власнику дистанційно контролювати безліч функцій — від фар і аварійної сигналізації до багажника та вікон — через мобільний додаток Toyota. Через мультимедійну систему можна керувати зарядом акумулятора, програмувати його підготовку перед поїздкою або навіть живити зовнішні пристрої
Цифровий інтерфейс став швидшим і гнучкішим завдяки новому процесору
Водій може налаштовувати віджети навігації, музики, погоди чи режимів руху, комбінуючи їх на екрані так само, як на смартфоні. Голосовий асистент тепер розуміє природну мову, дозволяючи налаштовувати клімат, аудіо чи навіть робити прості підрахунки під час руху

Система допомоги водієві нового покоління використовує штучний інтелект для розпізнавання об’єктів довкола, відстеження уваги водія та адаптації інтерфейсу під його поведінку. Такий підхід наближає Toyota до рівня цифрових рішень Tesla, Volkswagen і Volvo, які вже вийшли на передові позиції у сфері програмного управління автомобілем
Новий RAV4 покаже, наскільки Toyota готова конкурувати на полі програмного забезпечення, де вже не залишилося легких шляхів. Навіть Tesla пройшла через труднощі, перш ніж зробити свої оновлення бездротовими і стабільними. Інші автовиробники — від General Motors до Lucid — також вчилися на помилках. Toyota лише починає цей шлях, але має всі шанси перетворити повільність на перевагу, спостерігаючи за чужими помилками і вдосконалюючи власні рішення

Попри прогнозоване уповільнення продажів електромобілів через завершення федеральної податкової знижки у США, попит на гібриди Toyota зростає. RAV4 залишається найпопулярнішою моделлю бренду — торік у США продали 475 тисяч автомобілів. Його успіх не в модних технологіях, а в надійності, якою славиться Toyota
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі