Політика Трампа щодо електромобілів стає все жорсткішою. Федеральне управління автомобільних доріг (FHWA) фактично призупинило програму “Національна інфраструктура електромобілів” (NEVI), яка мала фінансувати розвиток зарядних станцій та створення єдиної взаємопов’язаної мережі для збору й аналізу даних, забезпечення доступу до них і підвищення надійності електромобільного транспорту
Національна програма розбудови зарядних станцій для електромобілів призупинена – уряд очікує нових вказівок
Програма NEVI формально не скасована, проте Міністерство транспорту США ухвалило рішення переглянути її основну політику. В офіційному листі, надісланому транспортним департаментам штатів, йдеться про необхідність оновлення керівних принципів, аби вони відповідали новим економічним пріоритетам уряду
Існуючі проєкти будуть доведені до завершення, але нові ініціативи зупинені до перегляду політики
Окремим пунктом зазначено, що нова політика базуватиметься на економічних розрахунках, а не лише на екологічних аспектах. Документ прямо вказує на необхідність жорсткого аналізу витрат і вигод та ухвалення рішень, заснованих на об’єктивних даних. При цьому зменшується увага до зниження викидів, оскільки, за словами представників уряду, попередні оцінки мали “логічні недоліки” та були “надто політизованими”
Очікується, що нові правила програми NEVI будуть оприлюднені цієї весни і винесені на громадське обговорення. До їхньої публікації затвердження будь-яких нових проєктів у штатах повністю зупинене. Коли керівні документи оновлять, штатам доведеться подавати нові плани та чекати на їх затвердження
Оновлена програма зосередиться більше на витратах і економічній доцільності, ніж на екологічних аспектах
Водночас чинні фінансові зобов’язання все ж виконуватимуться – уряд дозволяє продовжувати вже розпочаті проєкти, щоб не створювати юридичних проблем. Проте, якщо штати не зможуть реалізувати свої плани, їх звільнять від відповідальності за це
Таким чином, програма вартістю $5 мільярдів фактично заморожується, а її подальша доля невідома. Повного скасування малоймовірне, адже вона є частиною Закону про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця, але темпи її реалізації можуть значно сповільнитися
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі