Політика Трампа щодо електромобілів стає все жорсткішою. Федеральне управління автомобільних доріг (FHWA) фактично призупинило програму “Національна інфраструктура електромобілів” (NEVI), яка мала фінансувати розвиток зарядних станцій та створення єдиної взаємопов’язаної мережі для збору й аналізу даних, забезпечення доступу до них і підвищення надійності електромобільного транспорту
Національна програма розбудови зарядних станцій для електромобілів призупинена – уряд очікує нових вказівок
Програма NEVI формально не скасована, проте Міністерство транспорту США ухвалило рішення переглянути її основну політику. В офіційному листі, надісланому транспортним департаментам штатів, йдеться про необхідність оновлення керівних принципів, аби вони відповідали новим економічним пріоритетам уряду

Існуючі проєкти будуть доведені до завершення, але нові ініціативи зупинені до перегляду політики
Окремим пунктом зазначено, що нова політика базуватиметься на економічних розрахунках, а не лише на екологічних аспектах. Документ прямо вказує на необхідність жорсткого аналізу витрат і вигод та ухвалення рішень, заснованих на об’єктивних даних. При цьому зменшується увага до зниження викидів, оскільки, за словами представників уряду, попередні оцінки мали “логічні недоліки” та були “надто політизованими”
Очікується, що нові правила програми NEVI будуть оприлюднені цієї весни і винесені на громадське обговорення. До їхньої публікації затвердження будь-яких нових проєктів у штатах повністю зупинене. Коли керівні документи оновлять, штатам доведеться подавати нові плани та чекати на їх затвердження

Оновлена програма зосередиться більше на витратах і економічній доцільності, ніж на екологічних аспектах
Водночас чинні фінансові зобов’язання все ж виконуватимуться – уряд дозволяє продовжувати вже розпочаті проєкти, щоб не створювати юридичних проблем. Проте, якщо штати не зможуть реалізувати свої плани, їх звільнять від відповідальності за це
Таким чином, програма вартістю $5 мільярдів фактично заморожується, а її подальша доля невідома. Повного скасування малоймовірне, адже вона є частиною Закону про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця, але темпи її реалізації можуть значно сповільнитися
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі