Понад 12 тисяч електромобілів Mini Cooper SE мають ризик замкнення в батарейному блоці, що може призвести до загоряння. Зрозуміло, що таке серйозне попередження власники не повинні ігнорувати
Mini відкликає 12 535 електромобілів Cooper EV через пожежонебезпеку
Автовиробник заявляє, що несправності у високовольтній батареї або високовольтній системі можуть спричинити коротке замикання – це може призвести до перегріву та пожежі, навіть якщо електромобіль не експлуатується. Благо ця проблема зустрічається не часто, хоча у відзивній документації зазначено, що несправності в акумуляторі «можуть бути викликані кількома причинами»
Особливу увагу варто звернути власникам електричних Cooper EV, які випустили з 21 березня 2019 року по 25 січня 2024 року
Під відкликання підпадають 12 535 дводверних Mini Cooper SE з кузовом «хардтоп» 2020-2024 модельних років. Сумніви викликають батареї електромобілів які були вироблені в період з 21 березня 2019 року по 25 січня 2024 року
Вперше про потенційну проблему в BMW дізналися в жовтні 2023 року, коли в США загорівся Cooper SE. У січні цього року ще одна модель спалахнула в Німеччині. Проаналізувавши проблему інженери виявили дефекти ізоляції в акумуляторі. Розслідування тривало з квітня по липень, перш ніж 8 серпня було прийнято рішення про відкликання. Жодних повідомлень про нещасні випадки або травми, пов’язані з цією проблемою, до BMW не надходило
Проблему можна вирішити простим оновленням програмного забезпечення
Власники будуть проінформовані про відкликання, починаючи з жовтня. На щастя, механічне виправлення не потрібне, оскільки проблема може бути вирішена за допомогою оновлення програмного забезпечення. Воно включатиме функцію діагностики, яка виявляє несправності у високовольтній батареї і може автоматично розрядити батарею до рівня заряду нижче 30%. Якщо розрядився акумулятор, то це знижує ризик його перегріву в теплу погоду
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі