Чи хтось отримує задоволення від процесу купівлі автомобіля в автосалоні? Перефразуймо – навряд чи хтось дійсно насолоджується цим досвідом. Можливо справа лише у продавцях-консультантах, котрі роблять цей процес настільки неприємним? Що ж, у майбутньому надокучливих продавців можуть замінити… надокучливі роботи

Подякувати за таку перспективу можемо китайському концерну Chery Automobiles
Підрозділ компанії в Південній Африці розробив AiMOGA – вимовляється “ай-МОга”. Цей робот має виконувати роль псевдо-консультанта в дилерських центрах Chery 4S у Малайзії. Повнорозмірного робота жіночої подоби показали на виставці Auto Shanghai. Там “вона” спілкувалася з відвідувачами, виконуючи різні привітальні програми. Також, як повідомляється, робот танцював (без цього в автосалоні нікуди!) та брав участь в “інтерактивних ігрових змаганнях”

Звісно, “Ai” у назві AiMOGA означає штучний інтелект (Artificial Intelligence). Цей робот має інтеграцію з “CheryGPT” та моделями DeepSeek AI. Вони дозволяють роботу розуміти природну мову та відповідати відповідно до контексту. Він ходить і жестикулює за допомогою біонічних кінцівок, носить круті сині сонцезахисні окуляри і навіть має смугу світлого волосся. Загалом виглядає досить реалістично. Але якщо йдеться про реалістичного автомобільного продавця, чи це справді добре?
Ситуація стає ще гіршою. Демонстраційне відео показує AiMOGA у дії, видно як робот демонструє потенційному клієнту новий автомобіль. Нам показують повний спектр кліше автомобільного продажу – від “елегантного профілю” до “зручних сидінь”. В кінці відео AiMOGA навіть каже: “Дуже вражає, чи не так?”
Ні, не вражає. Зовсім не вражає
Вражає, наскільки агресивно автодилери борються з еволюцією. Сьогодні будь-хто може зайти в інтернет і дізнатися про конкретний новий автомобіль стільки, скільки забажає. Така можливість існувала 10 років тому, 20 років, навіть 30 років минулого, хоча у 1995 році завантаження брошури через модем зі швидкістю 28.8 кбіт/с займало багато часу

Суть в тому, що людям не потрібні шаблонні розмови про технічні характеристики в автосалонах. Більше того – вони цього не хочуть. І ось ми спостерігаємо, як робот-продавчиня видає ті самі безглузді фрази, які звучать в автосалонах з 1950-х років. Чи варто дивуватися, що так багато автовиробників хочуть відмовитися від дилерських центрів і продавати авто напряму споживачам?
У будь-якому разі, роботи AiMOGA працюватимуть консультантами в дилерських центрах Chery у Малайзії

Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025
Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025
Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі