Китайський автовиробник Changan продовжує активно завойовувати ринок електромобілів у Європі
Під брендом Deepal компанія представила електричний позашляховик S05, який дебютував у Німеччині з ціною від 38 990 євро. Для порівняння, на домашньому ринку Китаю цей самий автомобіль коштує у три рази дешевше — від 119 900 юанів (14 380 євро). Різниця пояснюється імпортними митами, податками та витратами на сертифікацію для ЄС
До речі, в Україні Deepal S05 з батареєю на 56,1 кВт-год неофіційні дилери пропонують за ціною від 817 740 грн ($19 800)

Усі версії Deepal S05 для Європи оснащуються батареєю ємністю 68,8 кВт-год
Це не рекордний показник для позашляховика такого класу, але його достатньо для щоденних поїздок:
- Базова версія RWD Pro має один електромотор потужністю 268 к.с. та крутний момент 290 Нм. Прискорення від 0 до 100 км/год займає 7,5 секунди, а максимальна швидкість становить 180 км/год. Запас ходу за європейським циклом WLTP — 485 км;
- Середня комплектація RWD Max коштує від 41 990 євро та має той самий двигун і аналогічний запас ходу. Вона відрізняється лише рівнем оснащення;
- Флагманська AWD Max отримала два електродвигуни, сумарну потужність 429 к.с. і крутний момент 502 Нм. Така конфігурація дозволяє розганятися до 100 км/год лише за 5,5 секунди, але запас ходу знижується до 445 км

Зовні Deepal S05 виглядає стримано, але водночас сучасно
Його вирізняють вузькі світлодіодні фари, плавні лінії кузова та спортивні пропорції. Електромобіль не виглядає екстравагантно, але відповідає сучасним європейським смакам
Усередині дизайнери зробили ставку на мінімалізм
Центральне місце займає 15,4-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи. Окрім цього, у салоні є дві бездротові зарядні панелі для смартфонів, два зручні підсклянники та оздоблення високоякісною шкірою. Незважаючи на доступну ціну в Китаї, інтер’єр виглядає досить преміально

Головним суперником Deepal S05 на європейському ринку стане Tesla Model Y, яка коштує від 44 990 євро у Німеччині. Хоча американський кросовер дорожчий, Tesla має сильніший бренд та більш розвинену інфраструктуру зарядних станцій
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі