Власники електромобілів Hyundai зіткнулись з обмеженнями при самостійному обслуговуванні — photo 61987

Власники електромобілів Hyundai зіткнулись з обмеженнями при самостійному обслуговуванні

11.11.2025
2 хвилини на прочитання

Власник електрокара Hyundai Ioniq 5 N розповів, що не зміг самостійно замінити гальмівні колодки, адже програмне забезпечення автомобіля заблокувало доступ до цієї функції. Історія знову підняла дискусію про право на ремонт у нову епоху електромобілів, коли навіть звичайне технічне обслуговування перетворюється на компʼютерну проблему 

Для багатьох автовласників дрібні ремонти — це частина задоволення від володіння авто 

Заміна масла, фільтрів або колодок дозволяє не лише зекономити, а й краще відчути машину. Проте деякі виробники ускладнюють доступ до таких процедур, і Hyundai, схоже, пішла ще далі

Власники електромобілів Hyundai зіткнулись з обмеженнями при самостійному обслуговуванні — photo 2

Як стверджує власник, програмне забезпечення автомобіля не дозволяє від’єднати електронне стоянкове гальмо без спеціального діагностичного інструмента. Без цього колодки просто не встановити. Крім того, після заміни система вимагає калібрування, аби електромотор знав, на яку відстань потрібно рухати колодки

Щоб виконати навіть таку просту операцію, власнику довелося оформити платну підписку на офіційний софт Hyundai і придбати спеціальний адаптер вартістю понад дві тисячі доларів 

Програма працює лише на Windows і потребує постійного підключення до інтернету для підтвердження доступу. Та навіть після цього система відмовила в авторизації — сервіс NASTF заблокував користувача, пояснивши, що «домашні майстри не мають права доступу» без реєстрації бізнесу та податкового номера компанії

Власники електромобілів Hyundai зіткнулись з обмеженнями при самостійному обслуговуванні — photo 3

Іронія в тому, що дилери Hyundai користуються зовсім іншим, зручнішим Android-додатком, якого звичайні власники не бачать. У результаті навіть така проста процедура, як заміна гальмівних колодок, перетворюється на складну і дорогу операцію, доступну лише сертифікованим технікам

Ситуація викликала хвилю обурення серед автовласників 

Адже мова йде не про модернізацію або втручання в електроніку, а про базовий елемент безпеки. У багатьох країнах триває боротьба за Right to Repair — право власника самостійно обслуговувати власне авто без обмежень виробника

Власники електромобілів Hyundai зіткнулись з обмеженнями при самостійному обслуговуванні — photo 4

Якщо інформація підтвердиться, Hyundai ризикує втратити довіру ентузіастів і приватних механіків, які звикли самостійно дбати про свої машини. Компанія вже пообіцяла розібратися в ситуації, проте скандал показує, яким складним може стати звичайний ремонт сучасного електрокару 

Читати далі

Схожі записи
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги?

Американський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]

17 Листопада 2025
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги? — photo 62741
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але»

Догляд за власним авто для багатьох автолюбителів є частиною хобі або способом заощадити. Базові речі на кшталт заміни мастила чи гальмівних колодок давно стали звичними, але власник Hyundai Ioniq 5 N нещодавно переконався, що електромобілі інколи ускладнюють навіть такі прості процеси. Він спалив задні колодки під час інтенсивних заїздів на треку — саме так, як […]

17 Листопада 2025
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але» — photo 62727
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту

Можливості для випуску батарей для електрокарів значно перевищують реальний попит по всьому світу, підкреслюють у звіті компанії AlixPartners, яка займається консалтингом у автомобільній галузі. Найгірша ситуація в Китаї, але проблема надлишкових потужностей існує на кожному великому ринку й створює серйозні фінансові ризики для компаній, що виробляють батареї. Витрати на сировину та саме виробництво досі залишаються […]

17 Листопада 2025
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту — photo 62713
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги?

Американський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]

17 Листопада 2025
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги? — photo 62741
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але»

Догляд за власним авто для багатьох автолюбителів є частиною хобі або способом заощадити. Базові речі на кшталт заміни мастила чи гальмівних колодок давно стали звичними, але власник Hyundai Ioniq 5 N нещодавно переконався, що електромобілі інколи ускладнюють навіть такі прості процеси. Він спалив задні колодки під час інтенсивних заїздів на треку — саме так, як […]

17 Листопада 2025
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але» — photo 62727
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту

Можливості для випуску батарей для електрокарів значно перевищують реальний попит по всьому світу, підкреслюють у звіті компанії AlixPartners, яка займається консалтингом у автомобільній галузі. Найгірша ситуація в Китаї, але проблема надлишкових потужностей існує на кожному великому ринку й створює серйозні фінансові ризики для компаній, що виробляють батареї. Витрати на сировину та саме виробництво досі залишаються […]

17 Листопада 2025
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту — photo 62713
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK