На заводі MAN у Мюнхені відбулася міжнародна зустріч, присвячена майбутньому логістики без викидів. Представники Volkswagen Group Logistics, MAN Truck & Bus та провідних транспортних компаній Європи обговорили, як перевести вантажні перевезення на повністю електричну основу. Головний меседж заходу звучав просто: «Разом за стійку логістику, разом за нульові викиди»
Керівник логістики концерну Volkswagen Сімон Моттер підкреслив, що головна мета компанії — зменшити вплив транспорту на довкілля
Для цього створено програму goTOzero impact logistics, яка поєднує оптимізацію процесів із впровадженням екологічних технологій. Особливо велика частка викидів припадає на вантажівки з дизельними двигунами, тому електричні вантажівки стали основним напрямом розвитку

MAN, який у 2023 році представив моделі eTGX та eTGS, уже сьогодні єдиний у Європі виробник, що пропонує електричні тягачі типу lowliner, які підходять для перевезень комплектуючих і готових автомобілів. З початку 2025 року eTruck-и пройшли понад 5 мільйонів кілометрів по Європі, довівши свою надійність
Нові електровантажівки оснащені модульною акумуляторною системою, яка дозволяє обирати баланс між запасом ходу та вантажопідйомністю. Такі машини підходять для понад 80% транспортних завдань — від будівництва до автомобільної логістики. Клієнти MAN уже підтвердили понад 1000 замовлень на eTrucks, і попит продовжує зростати

За словами члена правління MAN, подовження “нульового” дорожнього збору для екологічних вантажівок у Німеччині до 2031 року стало значним поштовхом для бізнесу
Водночас він наголосив на необхідності розширення мережі зарядних станцій та фінансової підтримки малого і середнього бізнесу, щоб компанії могли безболісно перейти на електричний транспорт

Досвід перевізника Nanno Janssen з міста Лер підтверджує практичність електричних вантажівок: його компанія вже має 35 електровантажівок, зокрема 15 MAN eTGX, які виконують рейси на великі відстані. За словами Янссена, «дальнобійні перевезення електровантажівками в Європі вже стали реальністю, залишилося лише масштабувати технологію»
Зустріч у Мюнхені стала не просто дискусією, а спільною платформою для виробників, перевізників і операторів зарядної інфраструктури. Учасники погодилися, що перехід до сталих вантажних перевезень можливий лише через партнерство між бізнесом, урядами та технологічними компаніями
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz навмисно розбила електричну вантажівку eActros 600 — і ось що сталося з її батареєю Німецький автогігант Mercedes-Benz Trucks вирішив перевірити, наскільки безпечною є його нова флагманська електровантажівка eActros 600. Для цього інженери провели серію краш-тестів і навіть навмисно влаштували зіткнення, аби побачити, як поводиться гігантська батарея ємністю 621 кВт-год під час удару Під час […]
7 Листопада 2025
Німецький автогігант BMW зробив черговий крок до майбутнього без рідких електролітів, залучивши до співпраці корейську компанію Samsung SDI — одного з лідерів світового ринку акумуляторів. Нове партнерство покликане прискорити розробку та тестування твердотільних акумуляторів (solid-state batteries), які можуть повністю змінити уявлення про електромобілі Наразі BMW уже проводить випробування прототипу BMW i7, оснащеного твердотільною батареєю, створеною […]
7 Листопада 2025
Американський виробник електромобілів Rivian розкрив нові деталі про свій найважливіший проєкт — R2, середньорозмірний електричний позашляховик, який має стати масовим і доступним. Компанія робить ставку на нову технологію двосторонньої зарядки, завдяки якій автомобіль зможе не лише заряджатися від мережі, а й живити будинок електроенергією Серце системи — енергетичний модуль управління (Energy Management Control Module), розміщений […]
7 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі