Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації

03.10.2024
Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 19596

Volkswagen ID.Buzz вже кілька років продається в Європі. Щоб зробити електромобіль для сімейних поїздок більш доступним, з’явилась нова початкова версія – Freestyle. Проте доведеться піти на деякі серйозні компроміси, як видно з фотографій німецького конфігуратора

Базова комплектація Freestyle: що пропонує Volkswagen ID.Buzz?

Базова версія ID.Buzz оснащена 18-дюймовими сталевими колесами з шинами 235/60 R18 спереду і 255/55 R18 ззаду. Це нагадує інший електромобіль від VW Group, побудований на тій самій платформі MEB, але з більшими сталевими колесами. Кілька місяців тому багато хто здивувався, побачивши Audi Q4 E-Tron з комплектом 19-дюймових колісних ковпаків. Якщо хочете легкосплавні диски, Volkswagen пропонує кілька 19-дюймових комплектів за додаткові €2500

Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 2

Електричний мінівен отримав сталеві колеса, тканинні сидіння та нефарбовані бампери. Що ще потрібно?

Білий колір Candy White – єдиний, який пропонується без доплати, але опційний металевий Moon Silver можна отримати за додаткові €1035. Незалежно від вибору кольору, версія Freestyle має нефарбовані бампери, що виглядають так, ніби вони зійшли з автомобілів 1980-х років. Крім того, на бокових частинах авто є наклейки, які VW додає безкоштовно

Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 3

Інтер’єр та обладнання ID.Buzz Freestyle

Інтер’єр також досить простий, з базовими тканинними сидіннями, які нагадують залишки від Golf Mk4. Однак клієнт все ще отримуєте великий планшет із дисплеєм 12,9 дюйма та бездротовим підключенням Android Auto та Apple CarPlay. Інші стандартні зручності включають регульовані по висоті передні сидіння та двозонний автоматичний клімат-контроль

Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 4

Варто зазначити, що в Америці пропонують лише розтягнуту версію ID.Buzz, тоді як європейці можуть купити авто зі стандартною колісною базою. Саме цю версію ми тут розглядаємо, вона оснащена батареєю ємністю 59 кВт-год, розташованою між двома осями. Електроенергія використовується для живлення заднього електродвигуна потужністю 170 к.с., що становить приблизно половину від того, що ви отримуєте в спортивній версії GTX

Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 5

Динаміка та зарядка: що очікувати від базової версії?

З обертовим моментом у 310 Нм, базовий ID.Buzz розганяється до 100 км/год за 10,7 секунди і не може досягти швидкості більше ніж 145 км/год. Це не надто швидко, але це й очікувано з огляду на масу майже 2400 кг та наявність лише одного двигуна. Коли заряд батареї вичерпано, його можна зарядити з 10% до 80% за 24 хвилини, використовуючи постійний струм

Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 6

Ціна на Freestyle становить €49 997, що на €4000 дешевше за попередню базову комплектацію Pure. Це з урахуванням 19% податку на додану вартість (ПДВ)

Запуск ID.Buzz в Німеччині з ціною нижче €50 000 слідує за впровадженням електричного хетчбека ID.3 вартістю нижче €30 000. Volkswagen докладає більше зусиль, щоб просувати електромобілі на ринку Європи, випускаючи доступніші версії. Ймовірно, компанія хвилюється щодо виконання вимог по викидах, які стануть ще жорсткішими у 2025 році, що загрожує автовиробникам великими штрафами, якщо вони перевищать певний рівень

Volkswagen ID.Buzz виглядає навіть краще в базовій комплектації — photo 7
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK