Volkswagen представив концепт ID. Every1 — photo 33235

Volkswagen представив концепт ID. Every1

06.03.2025
3 хвилини на прочитання

Ця модель орієнтована на масовий ринок і займе місце між компактними Up! та Polo. Очікується, що вартість серійної версії стартуватиме приблизно від 20 000 євро, а на ринку вона з’явиться у 2027 році – через рік після випуску ID.2 за 25 000 євро

Volkswagen представив концепт ID. Every1 — photo 2

ID. Every1 має довжину 3880 мм, що більше, ніж у Up! (3600 мм), але менше, ніж у Polo (4074 мм). Незважаючи на компактні розміри, Volkswagen обіцяє, що салон не поступатиметься Polo за рівнем простору. Багажник об’ємом 305 літрів також знаходиться між показниками двох попередніх моделей

Volkswagen представив концепт ID. Every1 — photo 3

Технічні характеристики: простий, але ефективний

Новинка побудована на новій передньопривідній платформі MEB, яка відрізняється від задньопривідних електромобілів серії ID.3 та ID.4. Під капотом розташований один електродвигун потужністю 94 к.с. (70 кВт), який дозволяє автомобілю розвивати максимальну швидкість 130 км/год. Хоча Volkswagen не розкриває дані про розгін до 100 км/год, можна очікувати, що він буде помірним через орієнтацію авто на міське використання

Щодо акумулятора, офіційні дані поки не оприлюднені, але, враховуючи заявлений запас ходу в 250 км (WLTP), його ємність, ймовірно, складе менше 40 кВт-год. Це не рекордний показник, але його цілком достатньо для щоденних поїздок у місті. Саме економія на батареї дозволяє зробити цей електромобіль значно дешевшим за ID.3

Volkswagen представив концепт ID. Every1 — photo 4

Дизайн та інтер’єр: поєднання класики і сучасності

Volkswagen відійшла від стилю моделей ID.3 та ID.4, зробивши ID. Every1 більш монолітним і впевненим. У дизайні простежується натхнення класичними моделями бренду, зокрема першими поколіннями Golf. Чітка лінія вікон і мінімалістичний підхід до стилю допоможуть уникнути ефекту швидкого морального старіння дизайну

Особливо помітною є задня частина з чорним склом, яке нагадує VW Up!, але тут воно виглядає більш сучасним. Масивні 19-дюймові колеса та розширені крила надають автомобілю м’язистості, а задній бампер з вирізами у формі скейтборду робить його ще більш виразним

Volkswagen представив концепт ID. Every1 — photo 5

В інтер’єрі Volkswagen повертається до більш ергономічного підходу. Приладова панель має довгу горизонтальну форму, що візуально розширює салон. Цікаво, що дисплей водія тепер вбудований у передню панель, а не виглядає як окремий планшет, що було характерним для попередніх моделей ID

На центральній панелі повернулися фізичні кнопки для керування клімат-контролем, гучністю та підігрівом сидінь. Також з’явилося нове кермо квадратної форми зі зручними кнопками. Однак відсутній обертовий контролер на центральній консолі, який є в ID.2 та деяких нових моделях VW

Volkswagen представив концепт ID. Every1 — photo 6

Ще однією цікавою особливістю стала модульна конфігурація салону. Наприклад, пасажир може прикріпити планшет або навіть невеликий столик на спеціальну рейку на передній панелі. Центральна консоль має висувні полиці і може рухатися вперед-назад, змінюючи конфігурацію простору. Переднє пасажирське та задні сидіння також можна складати у різних варіантах для перевезення довгих предметів

Volkswagen продовжує розширювати свою лінійку електромобілів і планує представити ще кілька моделей, побудованих на платформі ID. Every1. Восени 2025 року компанія покаже ще один концепт зі своєї серії Electric Urban Car Family, а протягом наступного року можна очікувати додаткові новини від брендів концерну VW Group

Поки що повноцінна серійна версія ID. Every1 очікується не раніше 2027 року, проте її поява може суттєво змінити ринок доступних електромобілів у Європі

Читати далі

Схожі записи
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette?

Президент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]

21 Жовтня 2025
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette? — photo 59977
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette?

Президент General Motors Марк Ройсс у подкасті Plugged-In відверто сказав: зробити повністю електричний Chevrolet Corvette сьогодні можливо, але надзвичайно складно. Його слова змушують замислитись, чи варто взагалі йти цим шляхом саме зараз Як автолюбителі, ми розуміємо суперечливі почуття. Електромобілі — це майбутнє, вони допомагають зменшити викиди вуглецю і відкривають шлях до сталого транспорту. Проте у […]

21 Жовтня 2025
Що заважає General Motors створити повністю електричний Chevrolet Corvette? — photo 59977
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK