Німці планують пересадити своїх клієнтів на безпілотні таксі Moia вже цього року, про це заявив генеральний директор підрозділу комерційних автомобілів VAG
Виступаючи на щорічній прес-конференції Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV), Карстен Інтра відмітив прогрес, досягнутий підрозділом автономних технологій німецької компанії Moia
Наразі Moia управляє послугою спільного використання безпілотних шатлів у рідному місті VWCV Ганновері, а незабаром запропонує клієнтам “тест-драйви в реальних дорожніх умовах” в Гамбурзі та Остіні, штат Техас
Інтра додав, що метою було “по-справжньому протестувати автопарк”, який працює на дорогах загального користування протягом останніх двох років
За кермом буде реальний водій, який візьме керування на себе в екстрених випадках, але мета полягає в тому, щоб водій став непотрібним якомога швидше
Інтра додав, що платна послуга може бути запущена у 2026 році і що Moia планує представити “спеціальний транспортний засіб, який з’явиться наприкінці десятиліття або на початку наступного десятиліття”
Він також натякнув, що графік впровадження автономних автомобілів Volkswagen суворо прив’язаний до успіху майбутніх випробувань і що попереду ще довгий шлях
– В основі всього, що ми робимо, лежить одна річ: безпека і прозорість у розробці та експлуатації. Саме тому ми завжди говорили, що кожен, хто займається автономним водінням в наші дні, повинен бути готовий до кропіткої праці, – наголосив Карстен Інтра
Цікаво, що в 2022 році компанія закрила Argo AI, стартап з безпілотного водіння, який Volkswagen підтримував разом з Ford. Очевидно, що керівництво переглянуло свої цілі, в тому числі з огляду на амбіції Ілона Маска та Мейта Рімаца, які активно працюють над впровадженням автономних електромобілів
Тоді генеральний директор Ford Джим Фарлі пояснив закриття Argo AI збитковістю автономних автомобілів четвертого рівня ( без водіїв, але обмежених умовами навколишнього середовища):
– Ми з оптимізмом дивимося на майбутнє ADAS четвертого рівня, але до прибуткових, повністю автономних транспортних засобів ще далеко, і нам не обов’язково доведеться створювати цю технологію самостійно, – казав Фарлі
Тим не менш, Volkswagen продовжує інвестувати значні кошти в цю технологію. Його підрозділ автономного водіння, мобільності й транспорту (ADMT) вчора оголосив про нову угоду з технологічною компанією Mobileye про виведення на ринок версії електричного MPV Volkswagen ID Buzz з підтримкою автономного водіння четвертого рівня
Місія ADMT полягає в тому, щоб запустити автономний ID Buzz у 2026 році. Потім буде інший мікроавтобус, для сервісу автономного таксі Moia, яким можна буде користуватись, оплачуючи вартість проїзду за кілометр
Читати далі
Схожі записиШість популярних електричних кросоверів вийшли на старт, щоб з’ясувати, хто з них зможе подолати найбільшу відстань, розрядивши акумулятор буквально до останнього електрона. Результати цього експерименту стали несподіванкою навіть для фахівців Видання Carwow організувало унікальний і водночас ризикований тест, що мав на меті перевірити електромобілі у реальних екстремальних умовах — водій не зупинявся, навіть коли індикатор […]
5 Жовтня 2025Якщо Ви вважали, що Tesla вже досягла межі ексцентричності зі своїм Cybertruck, доведеться переглянути цю думку. Компанія подала новий патент — на гігантську повітряну кулю, покликану… збільшити запас ходу електропікапа Ідея здається дивною, навіть трохи комічною, але водночас — надзвичайно кмітливою Tesla пропонує спосіб вирішити одну з найболючіших проблем великих електричних пікапів — різке зменшення […]
5 Жовтня 2025Nissan готується до запуску оновленого Leaf, але його попередника відкликали. Програма заходів стосується 19 077 електромобілів 2021 та 2022 модельних років За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), літій-іонний акумулятор може перегріватися під час використання швидкої зарядки постійним струмом Чому це відбувається? За інформацією NHTSA, акумуляторні блоки Leaf мають «надмірні літієві відкладення» в […]
5 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі