Volkswagen розробляє автономні шатли — photo 7010

Volkswagen розробляє автономні шатли

28.03.2024
3 хвилини на прочитання

Німці планують пересадити своїх клієнтів на безпілотні таксі Moia вже цього року, про це заявив генеральний директор підрозділу комерційних автомобілів VAG

Виступаючи на щорічній прес-конференції Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV), Карстен Інтра відмітив прогрес, досягнутий підрозділом автономних технологій німецької компанії Moia

Наразі Moia управляє послугою спільного використання безпілотних шатлів у рідному місті VWCV Ганновері, а незабаром запропонує клієнтам “тест-драйви в реальних дорожніх умовах” в Гамбурзі та Остіні, штат Техас

Volkswagen розробляє автономні шатли — photo 2

Інтра додав, що метою було “по-справжньому протестувати автопарк”, який працює на дорогах загального користування протягом останніх двох років

За кермом буде реальний водій, який візьме керування на себе в екстрених випадках, але мета полягає в тому, щоб водій став непотрібним якомога швидше

Інтра додав, що платна послуга може бути запущена у 2026 році і що Moia планує представити “спеціальний транспортний засіб, який з’явиться наприкінці десятиліття або на початку наступного десятиліття”

Volkswagen розробляє автономні шатли — photo 3

Він також натякнув, що графік впровадження автономних автомобілів Volkswagen суворо прив’язаний до успіху майбутніх випробувань і що попереду ще довгий шлях

– В основі всього, що ми робимо, лежить одна річ: безпека і прозорість у розробці та експлуатації. Саме тому ми завжди говорили, що кожен, хто займається автономним водінням в наші дні, повинен бути готовий до кропіткої праці, – наголосив Карстен Інтра

Volkswagen розробляє автономні шатли — photo 4

Цікаво, що в 2022 році компанія закрила Argo AI, стартап з безпілотного водіння, який Volkswagen підтримував разом з Ford. Очевидно, що керівництво переглянуло свої цілі, в тому числі з огляду на амбіції Ілона Маска та Мейта Рімаца, які активно працюють над впровадженням автономних електромобілів 

Тоді генеральний директор Ford Джим Фарлі пояснив закриття Argo AI збитковістю автономних автомобілів четвертого рівня ( без водіїв, але обмежених умовами навколишнього середовища): 

– Ми з оптимізмом дивимося на майбутнє ADAS четвертого рівня, але до прибуткових, повністю автономних транспортних засобів ще далеко, і нам не обов’язково доведеться створювати цю технологію самостійно, – казав Фарлі 

Volkswagen розробляє автономні шатли — photo 5

Тим не менш, Volkswagen продовжує інвестувати значні кошти в цю технологію. Його підрозділ автономного водіння, мобільності й транспорту (ADMT) вчора оголосив про нову угоду з технологічною компанією Mobileye про виведення на ринок версії електричного MPV Volkswagen ID Buzz з підтримкою автономного водіння четвертого рівня 

Місія ADMT полягає в тому, щоб запустити автономний ID Buzz у 2026 році. Потім буде інший мікроавтобус, для сервісу автономного таксі Moia, яким можна буде користуватись, оплачуючи вартість проїзду за кілометр

Читати далі

Схожі записи
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK