Спорткупе базуватиметься на новій платформі та отримає двомоторну повнопривідну флагманську R-версію
Volkswagen вивчає внутрішні пропозиції щодо дизайну, інжинірингу та виробництва для повернення купе Scirocco як електромобіля з дизайном у стилі 1970-х років та можливого двомоторного повнопривідного флагмана R

Дводверка від Volkswagen є частиною чотиристороннього проекту електричного спортивного автомобіля, який також включає Porsche Boxster/Cayman четвертого покоління, серійну версію концептуального купе Cupra Dark Rebel та Audi TT четвертого покоління, повідомив високопоставлений інсайдер виданню Autocar
Він припустив, що вони можуть бути запущені в серію до 2028 року, якщо в кінцевому підсумку отримають схвалення на виробництво від генерального директора бренду Volkswagen Томаса Шефера

Передбачається, що тридверний Scirocco займе місце над хетчбеком ID.3 другого покоління, який отримає ім’я Golf і буде продаватися разом з рестайлінговою версією дев’ятого покоління свого брата з двигуном внутрішнього згоряння
У той час як електричний Golf отримає нову платформу SSP від Volkswagen, новий Scirocco пропонується побудувати на основі спеціально адаптованої версії платформи PPE, розробленої для нового Boxster/Cayman, який буде пропонуватися виключно з електричною силовою установкою

Як і у випадку з платформою J1, яку використовують Porsche Taycan та його побратим Audi E-tron GT, нова платформа була розроблена для забезпечення низьких порогів, що має вирішальне значення для спортивного силуету купе
Цього вдалося досягти завдяки розміщенню батареї в центральному тунелі позаду салону, що повторює компоновку з середнім розташуванням двигуна всіх попередніх моделей Boxster. Ця концепція, що отримала назву E-Core від Porsche, була попередньо представлена трековим концепт-каром Mission R потужністю 1073 к.с.

Розроблена для підтримки дизайну Boxster з відкритим верхом, нова платформа також забезпечує надзвичайну жорсткість – фактор, який зробив її привабливою для Audi, яка планує розробити як купе, так і кабріолет майбутньої електричної версії TT
У той час як нові Boxster і Dark Rebel матимуть двомісні салони, нові Scirocco і TT, як очікується, отримають довші колісні бази, що дасть більше простору для задніх сидінь і, отже, більшу практичність
Хоча це ще рання інформація, очікується, що Scirocco матиме від 300 к.с. в одномоторному варіанті і досягне більш ніж 400 к.с. в двомоторному варіанті, ставши наступником Scirocco R, який продавався з турбованим чотирициліндровим двигуном з 2009 по 2017 рік

Плани щодо відродження Scirocco з’явилися після того, як новопризначений голова Volkswagen Group Олівер Блюме згуртував менеджерів для розробки планів, які забезпечать німецькому гіганту більшу економію на масштабі для нових моделей, що продаються великими партіями, завдяки більшій інтеграції між брендами, спільному використанню компонентів та спільному виробництву
Залишається вирішити, де буде вироблятися новий Scirocco, якщо йому буде дано зелене світло. Одним з можливих варіантів є колишній завод Karmann в Оснабрюці, Німеччина – місце, де був створений оригінальний Scirocco, а віднедавна там виробляється Porsche Boxster
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі