Volkswagen Scirocco повернеться як електричне спорткупе
Спорткупе базуватиметься на новій платформі та отримає двомоторну повнопривідну флагманську R-версію
Volkswagen вивчає внутрішні пропозиції щодо дизайну, інжинірингу та виробництва для повернення купе Scirocco як електромобіля з дизайном у стилі 1970-х років та можливого двомоторного повнопривідного флагмана R
Дводверка від Volkswagen є частиною чотиристороннього проекту електричного спортивного автомобіля, який також включає Porsche Boxster/Cayman четвертого покоління, серійну версію концептуального купе Cupra Dark Rebel та Audi TT четвертого покоління, повідомив високопоставлений інсайдер виданню Autocar
Він припустив, що вони можуть бути запущені в серію до 2028 року, якщо в кінцевому підсумку отримають схвалення на виробництво від генерального директора бренду Volkswagen Томаса Шефера
Передбачається, що тридверний Scirocco займе місце над хетчбеком ID.3 другого покоління, який отримає ім’я Golf і буде продаватися разом з рестайлінговою версією дев’ятого покоління свого брата з двигуном внутрішнього згоряння
У той час як електричний Golf отримає нову платформу SSP від Volkswagen, новий Scirocco пропонується побудувати на основі спеціально адаптованої версії платформи PPE, розробленої для нового Boxster/Cayman, який буде пропонуватися виключно з електричною силовою установкою
Як і у випадку з платформою J1, яку використовують Porsche Taycan та його побратим Audi E-tron GT, нова платформа була розроблена для забезпечення низьких порогів, що має вирішальне значення для спортивного силуету купе
Цього вдалося досягти завдяки розміщенню батареї в центральному тунелі позаду салону, що повторює компоновку з середнім розташуванням двигуна всіх попередніх моделей Boxster. Ця концепція, що отримала назву E-Core від Porsche, була попередньо представлена трековим концепт-каром Mission R потужністю 1073 к.с.
Розроблена для підтримки дизайну Boxster з відкритим верхом, нова платформа також забезпечує надзвичайну жорсткість – фактор, який зробив її привабливою для Audi, яка планує розробити як купе, так і кабріолет майбутньої електричної версії TT
У той час як нові Boxster і Dark Rebel матимуть двомісні салони, нові Scirocco і TT, як очікується, отримають довші колісні бази, що дасть більше простору для задніх сидінь і, отже, більшу практичність
Хоча це ще рання інформація, очікується, що Scirocco матиме від 300 к.с. в одномоторному варіанті і досягне більш ніж 400 к.с. в двомоторному варіанті, ставши наступником Scirocco R, який продавався з турбованим чотирициліндровим двигуном з 2009 по 2017 рік
Плани щодо відродження Scirocco з’явилися після того, як новопризначений голова Volkswagen Group Олівер Блюме згуртував менеджерів для розробки планів, які забезпечать німецькому гіганту більшу економію на масштабі для нових моделей, що продаються великими партіями, завдяки більшій інтеграції між брендами, спільному використанню компонентів та спільному виробництву
Залишається вирішити, де буде вироблятися новий Scirocco, якщо йому буде дано зелене світло. Одним з можливих варіантів є колишній завод Karmann в Оснабрюці, Німеччина – місце, де був створений оригінальний Scirocco, а віднедавна там виробляється Porsche Boxster