- Volvo відкликає всі електричні кросовери EX30 через помилку програмного забезпечення, що впливає на цифровий спідометр
- Оновлення по повітрю запобігатиме глюкам китайських електромобілів, які показують «тестовий» екран замість швидкості автомобіля
- Минулого тижня автовиробник нарешті розпочав виробництво свого більшого позашляховика EX90 після затримки запуску через іншу проблему з програмним забезпеченням
Компактний EX30 від Volvo виявився дуже вдалим першим електромобілем компанії. IONITY теж в цьому переконалась протестувавши його, але сьогодні він потрапив у халепу з новиною про збій у програмному забезпеченні. Майже 72 тисячі електричних позашляховиків потребують оновлення програмного забезпечення, щоб виправити помилку, яка може призвести до переходу цифрового покажчика швидкості в «тестовий» режим

Комп’ютерна помилка призвела до того, що цифровий спідометр на вертикальному сенсорному екрані, розташованому по центру, переходить у «тестовий» режим під час запуску автомобіля. Добре що це можна вирішити дешево і легко, оновивши програмне забезпечення 71 956 автомобілів дистанційно, тож для цього не потрібно їхати до дилера
Але це удар для Volvo, яка, здавалося, нарешті подолала ще один програмний збій, який змусив її затримати випуск старшого брата EX30 – EX90 – більш ніж на півроку. Минулого тижня трирядний позашляховик нарешті почали виробляти на заводі Volvo в Чарльстоні, штат Південна Кароліна, після того, як компанія вирішила проблему з програмним забезпеченням, пов’язану з системами допомоги водієві EX90. Раніше цього року Volvo також довелося ненадовго затримати поставки EX30 через іншу проблему з програмним забезпеченням

В Європі EX30 вже встиг завоювати популярність серед покупців, які цінують його гарний дизайн, напрочуд помірні ціни та – у топових комплектаціях – шалену швидкість. Час розгону від 0 до 100 км/год за 3,4 секунди робить EX30 Twin Motor Performance найшвидшим автомобілем Volvo за всю історію
Volvo, що належить Geely, виробляє EX30 в Китаї, але тепер перенесе частину виробництва до Бельгії, щоб уникнути тарифів, які цього тижня мають бути введені регуляторами ЄС на автомобілі китайського виробництва. Цікаво що таке рішення компанія прийняла ще задовго до початку перевірок через несправедливі державні субсидії для китайських брендів
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі