Виробник електромобілів Fisker подав заяву про банкрутство — photo 11138

Виробник електромобілів Fisker подав заяву про банкрутство

20.06.2024
3 хвилини на прочитання

Американський стартап стверджує, що має активи на суму від $500 млн до $1 млрд, але його зобов’язання складають майже $500 млн

Навряд чи хтось здивується, дізнавшись про банкрутство Fisker. Американський стартап з виробництва електромобілів тепер спробує реструктуризувати свій борг, щоб уникнути повного знищення. Компанія стверджує, що має активи на суму від $500 мільйонів до $1 мільярда, але й зобов’язання чималі – до $500 мільйонів

Виробник електромобілів Fisker подав заяву про банкрутство — photo 2

Електромобільний стартап збанкрутував після того, як закінчилися гроші

Ще минулого року стало відомо про проблеми у Fisker, а в лютому цього року компанія попередила, що у неї може закінчитися готівка протягом року. Але навіть ця заява була надто оптимістичною, вже в березні виробництво позашляховика Ocean, який будується на заводі Magna Steyr в Австрії, було зупинено

Виробник електромобілів Fisker подав заяву про банкрутство — photo 3

Переговори про порятунок з Nissan та іншими великими OEM-виробниками на початку цього року закінчилися безрезультатно

Fisker стверджував, що провів переговори з іншими автовиробниками про можливу угоду, яка б врятувала компанію. Спочатку велись переговори з Nissan, які виглядали найбільш багатообіцяючими. Але вони закінчилися нічим. У березні компанія знизила ціни на свої електромобілі до $40 тис., а вартість базової моделі опустилась до $24 999. Так компанія намагалась поповнити запаси готівки, але торгівля акціями була призупинена того ж місяця

Виробник електромобілів Fisker подав заяву про банкрутство — photo 4

“Як і інші компанії з виробництва електромобілів, ми зіткнулися з різними ринковими та макроекономічними перешкодами, які вплинули на нашу здатність ефективно працювати, – йдеться в заяві Fisker. Оцінивши всі варіанти розвитку нашого бізнесу, ми вирішили, що продаж наших активів відповідно до глави 11 Кодексу США про банкрутство – це найбільш реалістичний шлях для компанії”

Амбітні плани не виправдались 

Fisker планував побудувати 40 тисяч електромобілів у 2023 році, але до кінця року зібрав лише 10 тисяч одиниць, а реалізував менше половини з них. Охолодження попиту на електромобілі було не єдиною проблемою компанії. Позашляховик Ocean отримав змішані відгуки: Consumer Reports заявив, що він не відповідає початковим обіцянкам, а американські регулятори з безпеки критично відгукнулись про гальмами та двері, які мали проблеми. Ще більше ускладнило роботу відділу продажів Fisker те, що Ocean втратив своє місце у списку електромобілів, на які поширюються податкові пільги, якщо їх не брати в лізинг, оскільки його вироблено за межами Північної Америки

Виробник електромобілів Fisker подав заяву про банкрутство — photo 5
Fisker Alaska

Fisker мав амбітні плани, заявляючи про розширення модельного ряду. Планувався менший кросовер Pear, кабріолет Ronin та пікап Alaska, але тепер тільки диво зможе вивести їх на ринок. А що станеться з генеральним директором Генріком Фіскером? На сьогоднішній день колишній дизайнер Aston Martin має в своєму резюме два невдалих підприємства, і обидва носять його ім’я. Fisker Automotive, виробник гібридного автомобіля Karma, збанкрутував у 2013 році, але зараз існує як Karma Automotive. Тепер Fisker Inc пішов на дно. Чи постане він з попелу, і чи збираються інвестори підтримати Генріка? Покаже лише майбутнє

Читати далі

Схожі записи
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів

Компанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric  Новий фронтальний […]

21 Жовтня 2025
Перший електричний навантажувач Volvo L90 Electric вже працює у клієнтів — photo 59965
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK