Нові акумуляторні модулі з Китаю можуть вдихнути друге життя в електромобіль BMW i3, збільшивши його запас ходу вдвічі. У центрі цього оновлення – високоефективні батарейні елементи від компанії CATL, на основі яких компанія Martigi Manufacturing (MTG) створила ефективну заміну стандартної батареї

Старий i3 із новим серцем
BMW i3 вийшов на ринок ще у 2013 році та став одним із перших масових електромобілів преміального сегмента. Та з часом його головна слабкість стала очевидною – обмежений запас ходу. Перша версія мала акумулятор на 18,2 кВт-год (60 Ah), що забезпечувало лише 130 км за EPA. Пізніші оновлення «ай-третього» з більшими батареями покращили показники, але навіть у найкращій комплектації електрокар не долав навіть 250 км на одному заряді
Ситуацію ускладнює ще й природна деградація батареї: старіші моделі вже не завжди здатні проїхати й 110 км. Це обмежує практичність авто і робить його менш придатним для подорожей за межами міста
Китайське рішення з великим потенціалом
Компанія MTG представила нову батарею для i3, яка має збільшену енергоємність при тих самих габаритах. Її основу становлять нові осередки типу NCM (нікель-кобальт-марганець) від китайського гіганта CATL. Всього 96 елементів, об’єднаних у 8 модулів, створюють батарею місткістю 154 Ah, або 54 кВт-год. Це на 156% більше, ніж у початковій версії на 60 Ah, і на 28% більше, ніж у «топовій» батареї 120 Ah (40 кВт-год) від BMW
При цьому нова батарея повністю сумісна з усіма версіями i3, зберігає оригінальну конфігурацію та напругу, тому встановити її можна без серйозного втручання в конструкцію електрокару. MTG також пропонує оновлену систему керування батареєю (BMS), кабелі та усі необхідні деталі. Для встановлення рекомендується звертатися до кваліфікованих фахівців

Результати тестів і запас ходу
За заявами виробника, оновлений BMW i3 здатен проїжджати до 400 км на одному заряді. У реальних умовах, за тестами MTG, авто подолало 300 км трасою на швидкості 100 км/год, що також є чудовим результатом для моделі десятирічної давнини. Ще одна перевага – нова батарея зберігає здатність заряджатися через CCS на потужності до 50 кВт, як і оригінальна

Ціна питання: альтернатива за половину вартості
Ціна нової батареї на платформі Alibaba – $5800 без урахування доставки. Для тих, хто хоче просто замінити «рідну» батарею на таку ж за ємністю, є версія на 120 Ah (40 кВт-год) за $4800. Обидва варіанти мають гарантію на 3 роки та ресурс у 2000 циклів заряджання-розряджання
Для порівняння: офіційна нова батарея BMW i3 коштує близько $15 000 без вартості монтажу. Тож навіть із врахуванням доставки з Китаю, рішення від MTG виглядає набагато вигіднішим

Оновлення батареї може не тільки суттєво подовжити експлуатаційний ресурс BMW i3, а й перетворити його з міського електрокара на повноцінний автомобіль для міжміських поїздок. Ринок післягарантійного апгрейду електромобілів стрімко розвивається, і приклад MTG із CATL лише підтверджує: надавати друге життя електромобілям – перспективна бізнес-ніша
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі