Xiaomi наймає інженерів і керівників з BMW, Rolls-Royce та навіть Формули-1
Китайська компанія Xiaomi, відома здебільшого як виробник смартфонів та побутової електроніки, цілком серйозно налаштована перетворити себе на глобального гравця в індустрії електромобілів. І для цього вона не просто наймає інженерів – вона формує справжній елітний десант із колишніх керівників BMW, Rolls-Royce та навіть Формули-1
Xiaomi набирає команду для європейського центру досліджень і розробок
Серед найгучніших переходів – Рудольф Діттріх, який працював у BMW 15 років і займався інженерними розробками у командах Williams та Sauber F1. Тепер він очолює новий європейський R&D-центр Xiaomi. До нього приєдналися Душан Сарач, який раніше працював у BMW і Rolls-Royce, а також Янніс Хеллвіг, що відповідатиме за розвиток динаміки та інтеграцію продуктивності. На додачу Xiaomi активно шукає нових інженерів із динаміки руху та дизайнерів кузовів у Мюнхені. Вочевидь, європейська штаб-квартира бренду матиме серйозну німецьку прописку – хоча її точну адресу поки не розголошують, обмежившись фразою «на етапі планування»
Від LinkedIn до лінії зборки: Xiaomi формує технічну команду мрії
Судячи з активності бренду у професійних мережах, Xiaomi поставила собі за мету сформувати найсильніший інженерно-дизайнерський хаб за межами Китаю. І тут справді є чим похизуватись: зібрані кадри мають досвід у компаніях, які десятиліттями формували стандарти світового автопрому
Діттріх, приміром, у BMW відповідав за цифрові технології та новітні архітектури. Сарач працював із розкішними моделями Rolls-Royce, а Хеллвіг відомий у вузьких колах як інженер із глибоким розумінням трекової поведінки автомобіля. Усе це свідчить: Xiaomi готується не просто виготовляти «електрокари за доступною ціною», а створювати машини, які матимуть амбіції конкурувати з європейськими преміум-брендами на їхньому ж полі
Вперед до Європи: нові моделі, великі плани і сміливі амбіції
Попри те, що на сьогодні Xiaomi продає свої електромобілі виключно в Китаї, 2025 рік може стати для компанії проривним. Якщо компанія досягне заявленої мети – продати 350 тисяч електрокарів у 2024 році, – це означатиме перевищення сукупного обсягу продажів Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz і Porsche на домашньому ринку. І це лише за другий рік серійного виробництва
На даний момент Xiaomi активно просуває седан SU7 Ultra, який має характеристики гіперкара. Але головна ставка – це електричний кросовер YU7, який очікується у 2025 році. Він має нижчу ціну за Tesla Model Y і відповідає глобальному попиту на кросовери, а отже, має всі шанси продаватися краще за SU7. Якщо врахувати, що над проектом працюють фахівці з BMW та Формули-1, можна очікувати, що це буде не просто кросовер, а цілком конкурентоспроможний гравець на світовій сцені
І хочеться сказати: ще вчора Xiaomi створювала фітнес-браслети, а сьогодні готує конкурентів Tesla, і то – під німецьким технічним керівництвом. У світі електромобілів межі між галузями дедалі розмиваються, але якщо в кого й вийде стати «новим BMW з Китаю», то чому б не у Xiaomi?