Гіперседан SU7 Ultra від Xiaomi із самого старту обіцяв драматичну швидкість та прискорення. Вже на презентації стало зрозуміло – ця машина не просто красива, вона створена, аби підкорювати асфальт. Але одне «але» зіпсувало загальну ейфорію: попри заявлені 1548 кінських сил, у звичайному режимі електромобіль обмежували до 900. Майже 650 сил – «під замком». Власники, які виклали серйозні гроші, м’яко кажучи, були не в захваті
З іншого боку позиція компанії теж зрозуміла – до шаленої потужності треба звикнути, та й на дорогах загального користування її ніде реалізувати. Особливо в світлі нещодавної аварії з загиблими в електроседані SU7. Хоча там винна була не потужність, а недосконала система автопілота
Аж ось, із новим оновленням програмного забезпечення ситуацію виправлено: вся потужність тепер доступна без обмежень. SU7 Ultra знову у повній бойовій готовності

Xiaomi проти Tesla: коли ти не просто швидший – ти приголомшуєш
Цей електроседан уже встиг стати вірусним хітом у соцмережах: жовтий SU7 Ultra зі смугастим кузовом безапеляційно обігнав білосніжну Tesla Model S Plaid на дрег-смузі. І це – далеко не поодинокий успіх
Передсерійний SU7 Ultra встановив ще одне досягнення: проїхав коло Нюрбургринга Нордшляйфе за 6 хвилин 46,874 секунди. Це не просто хороша цифра – вона на 15 секунд краща за результат Rimac Nevera. І навіть бензинові легенди – Corvette ZR1, Viper ACR або Porsche 918 – залишаються позаду

Коли цифри в рекламі – не відповідають реальності
Зрозуміло, обурення покупців не змусило себе довго чекати. Вони платили за 1500+ сил, а отримали «половинку». В інтернеті здійнявся галас, і компанії довелося реагувати. Xiaomi відкликала обмеження, визнавши при цьому, що потрібно працювати над прозорістю – особливо у питаннях оновлень ПЗ
У заяві компанії прозвучала фраза, яку хотіли почути всі: «Ми цінуємо емоційну реакцію нашої спільноти та забезпечимо більшу відкритість у майбутньому»
Тепер власники SU7 Ultra знову можуть «рвати» чверть милі менш ніж за 10 секунд. А світ швидкості повертається до нормального режиму. Але ця історія – не лише про перемогу. Вона демонструє нову реальність: автомобілі дедалі більше стають «продуктами програмного коду»

Програмна реальність: технічний прорив чи маркетингова пастка?
SU7 Ultra – яскравий приклад «software-defined vehicle» – автомобіля, у якому потенціал «вшитий» у код. Але не кожен власник готовий платити за функції, які вже фізично в машині присутні, але програмно обмежені. Це викликає обґрунтовану критику: мовляв, виробники просто розділяють одну і ту ж апаратну платформу на кілька версій – задля вищих прибутків
З’являється опір: усе більше покупців хочуть купувати машини, а не підписку на них. Ринок розділився. Один полюс – hi-tech електромобілі з оновленнями по «повітрю» і функціями за доплату. Інший – доступні авто на кшталт нового електропікапа від Slate Auto, в який інвестував Джеф Безос. Там ставка – на простоту й чесність за мінімум коштів

Чи є золота середина? Поки що незрозуміло. Але одне відомо точно: SU7 Ultra з розблокованими 1548 силами – не просто машина. Це символ того, що електромобільний світ більше не грає за старими правилами
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі