Xiaomi нарешті розблокував усі 1548 к.с. SU7 Ultra – чи це правильно? — photo 40281

Xiaomi нарешті розблокував усі 1548 к.с. SU7 Ultra – чи це правильно?

05.05.2025
3 хвилини на прочитання

Гіперседан SU7 Ultra від Xiaomi із самого старту обіцяв драматичну швидкість та прискорення. Вже на презентації стало зрозуміло – ця машина не просто красива, вона створена, аби підкорювати асфальт. Але одне «але» зіпсувало загальну ейфорію: попри заявлені 1548 кінських сил, у звичайному режимі електромобіль обмежували до 900. Майже 650 сил – «під замком». Власники, які виклали серйозні гроші, м’яко кажучи, були не в захваті

З іншого боку позиція компанії теж зрозуміла – до шаленої потужності треба звикнути, та й на дорогах загального користування її ніде реалізувати. Особливо в світлі нещодавної аварії з загиблими в електроседані SU7. Хоча там винна була не потужність, а недосконала система автопілота 

Аж ось, із новим оновленням програмного забезпечення ситуацію виправлено: вся потужність тепер доступна без обмежень. SU7 Ultra знову у повній бойовій готовності

Xiaomi нарешті розблокував усі 1548 к.с. SU7 Ultra – чи це правильно? — photo 2

Xiaomi проти Tesla: коли ти не просто швидший – ти приголомшуєш 

Цей електроседан уже встиг стати вірусним хітом у соцмережах: жовтий SU7 Ultra зі смугастим кузовом безапеляційно обігнав білосніжну Tesla Model S Plaid на дрег-смузі. І це – далеко не поодинокий успіх

Передсерійний SU7 Ultra встановив ще одне досягнення: проїхав коло Нюрбургринга Нордшляйфе за 6 хвилин 46,874 секунди. Це не просто хороша цифра – вона на 15 секунд краща за результат Rimac Nevera. І навіть бензинові легенди – Corvette ZR1, Viper ACR або Porsche 918 – залишаються позаду

Xiaomi нарешті розблокував усі 1548 к.с. SU7 Ultra – чи це правильно? — photo 3

Коли цифри в рекламі – не відповідають реальності

Зрозуміло, обурення покупців не змусило себе довго чекати. Вони платили за 1500+ сил, а отримали «половинку». В інтернеті здійнявся галас, і компанії довелося реагувати. Xiaomi відкликала обмеження, визнавши при цьому, що потрібно працювати над прозорістю – особливо у питаннях оновлень ПЗ

У заяві компанії прозвучала фраза, яку хотіли почути всі: «Ми цінуємо емоційну реакцію нашої спільноти та забезпечимо більшу відкритість у майбутньому»

Тепер власники SU7 Ultra знову можуть «рвати» чверть милі менш ніж за 10 секунд. А світ швидкості повертається до нормального режиму. Але ця історія – не лише про перемогу. Вона демонструє нову реальність: автомобілі дедалі більше стають «продуктами програмного коду»

Xiaomi нарешті розблокував усі 1548 к.с. SU7 Ultra – чи це правильно? — photo 4

Програмна реальність: технічний прорив чи маркетингова пастка? 

SU7 Ultra – яскравий приклад «software-defined vehicle» – автомобіля, у якому потенціал «вшитий» у код. Але не кожен власник готовий платити за функції, які вже фізично в машині присутні, але програмно обмежені. Це викликає обґрунтовану критику: мовляв, виробники просто розділяють одну і ту ж апаратну платформу на кілька версій – задля вищих прибутків

З’являється опір: усе більше покупців хочуть купувати машини, а не підписку на них. Ринок розділився. Один полюс – hi-tech електромобілі з оновленнями по «повітрю» і функціями за доплату. Інший – доступні авто на кшталт нового електропікапа від Slate Auto, в який інвестував Джеф Безос. Там ставка – на простоту й чесність за мінімум коштів

Xiaomi нарешті розблокував усі 1548 к.с. SU7 Ultra – чи це правильно? — photo 5

Чи є золота середина? Поки що незрозуміло. Але одне відомо точно: SU7 Ultra з розблокованими 1548 силами – не просто машина. Це символ того, що електромобільний світ більше не грає за старими правилами

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK