Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 39295

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа

27.04.2025
111 переглядів
12 хвилин на прочитання

Отримавши ключі від тестового Jeep Avenger, я виїжджаю на дорогу і буквально за півгодини – бам! – зустрічаю ще одного точнісінько такого ж жовтогарячого “Месника”, хоча їх у країні поки що небагато. За кермом привітна молода жінка посміхається та вітається дружнім жестом. Це не магія і не всесвітня змова дилерів Jeep, а класичний ефект Баадера-Майнгофа, або феномен частотної ілюзії: Ваш мозок, сфокусувавшись на новинці, раптом починає вихоплювати її з інформаційного шуму. І хоча частково це психологія, у випадку з Jeep Avenger є й об’єктивна причина – цей автомобіль справді привертає увагу і знаменує собою початок нової, електричної ери для легендарного американського бренду

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 2

Представлений на Паризькому автосалоні 2022 року, Avenger став першим в історії Jeep повністю електричним автомобілем (BEV). Для консервативного бренду це стрибок у холодну воду майбутнього, наріжний камінь глобальної стратегії електрифікації Jeep. Саме Avenger очолює наступ електричних моделей бренду на європейському континенті, де компактність та екологічність цінуються не менше, ніж позашляхові гени

Історія виникнення 

Розроблений та сконструйований як справжній Jeep з першого дня, він вміщує всю ДНК бренду в компактному форматі, поєднуючи стиль, функціональність та технології. Як зазначив Крістіан Меньє, CEO бренду Jeep, Avenger – це ключова віха, яка пропонує можливості Jeep, ідеально “підігнані” під європейський ринок, і стає чудовою повністю електричною альтернативою існуючим гравцям у сегменті B-SUV

З довжиною всього 4,08 метра, Avenger вривається в надзвичайно популярний та швидкозростаючий сегмент B-SUV – другий за обсягом у Європі. Розташовуючись у лінійці нижче Renegade, Avenger стає новою точкою входу до світу Jeep, і в компанії покладали на нього великі сподівання. І він дійсно став бестселером в Європі, вперше за свою понад 60-річну історію перемігши в конкурсі European Car of the year 2023 –  Європейський автомобіль 2023 року. В Україні модель з’явилась лише минулого року, тому на наших дорогах їх поки що небагато, але як показує практика – вони вже зустрічаються! 

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 3

Зовнішній вигляд 

Дизайнерам вдалося майстерно поєднати впізнавані риси Jeep з сучасною європейською естетикою, створивши автомобіль, який безперечно вирізняється в потоці (і якого Ви тепер точно помічатимете!). Передня частина демонструє іконічну решітку з сімома слотами – куди ж без неї? – яка, однак, стала більш горизонтальною і хитро інтегрована так, щоб захищати фари при дрібних міських “поцілунках” бамперами. Це не просто стиль, а продуманий захист в умовах європейської реальності з її статистикою дрібних аварій на низьких швидкостях

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 4

Мускулисті, випуклі крила – ще один класичний елемент Jeep – надають вигляду міцності та солідності, натякаючи, що цей малюк не боїться забруднити свої шикарні 18-дюймові диски. Пропорції автомобіля ретельно вивірені: компактна довжина (на 16 см коротше за Renegade) поєднується з короткими звисами, що не лише тішить око, але й суттєво покращує геометричну прохідність – про це трохи згодом 

Збоку увагу привертають класичні трапецієподібні колісні арки та “плаваюча” задня стійка, додаючи динамізму. Задня частина отримала фірмові ліхтарі, натхненні каністрами для пального з X-подібним мотивом. Цей “X” стає наскрізною темою дизайну, з’являючись навіть у вигляді візерунка “X-Camo” на різних поверхнях в салоні – оригінального поєднання камуфляжу та літери “X”. Концепція “360 градусів захисту” реалізована завдяки використанню захисних пластин та облицювання по всьому периметру кузова. Причому пластик хитрий – пофарбований у масі, тож дрібні подряпини йому не страшні. Практично, як не крути

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 5

Продуманий інтер’єр 

Зазирнувши всередину Jeep Avenger, одразу відчуваєш, що тут керувалися принципом “дизайн заради функції”, але не забули й про стиль. Інтер’єр зустрічає чистими, міцними лініями, які викликають асоціації з історією бренду, зокрема з легендарним Wrangler, але в сучасному виконанні. Як і в інших Jeep, тут теж можна зіграти в гру “знайди найбільше пасхальних яєць”. За кермом одразу помічаєш силует дитини з телескопом, зображений на краю лобового скла. Логотип Jeep, який стає видимим при відкритті дверей, розташований на краю передньої панелі. Компас із координатами, вбудований у центр передньої решітки, що вказує на місто Турин, Італія, де був спроектований Avenger. Решту спойлерити не стану, адже цікавіше самому їх знаходити! 

В салоні погляд одразу приковує верхня частина лаконічної передньої панелі з єдиною горизонтальною “балкою”, яка об’єднує вентиляційні дефлектори, контурне освітлення та центральний 10,25-дюймовий екран мультимедіа

Нижче – широка відкрита полиця, куди так і проситься кинути телефон, ключі чи пачку печива. Але справжній “вау-ефект” викликає організація простору для зберігання дрібниць. Загальний об’єм відсіків у передній частині салону сягає вражаючих 34 літрів – це більш ніж удвічі перевищує середній показник у сегменті! Здається, дизайнери грали в тетріс з кожним кубічним сантиметром і виграли. Центральна консоль – взірець гнучкості: роздільники можна пересувати або прибрати зовсім, а під кнопками трансмісії є ніша з магнітною кришкою, де можна одночасно заряджати телефон і зберігати 1,5-літрову пляшку води. Нарешті хтось подумав про гідратацію та гаджети одночасно! 

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 10

Надзвичайна увага до місць зберігання – справжній подарунок для тих, хто веде активний спосіб життя і постійно возить із собою купу необхідних (і не дуже) речей. Якість матеріалів передньої панелі захоплення не викликає, зате її можна легко протирати вологою серветкою, завжди тримаючи в чистоті. Важливо, що сидіння зі шкіряними вставками мають зручний профіль, а багатоколірне контурне освітлення створює затишок в темну пору доби

Багажник теж не пасе задніх: 380 літрів об’єму, низька висота завантаження (720 мм), широкий проріз та опція електроприводу з функцією “помаху ноги” – все для зручності міського жителя, який періодично вдає із себе підкорювача супермаркетів чи дачних доріг

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 11

Технічне оснащення 

Мені на тест дісталась не суто електрична версія, якої в тестовому парку не було, а гібридний Avenger e-Hybrid, компактна батарея (об’єм 0,9 кВт-год) якого заряджається від двигуна об’ємом 1,2 л, та під час гальмування – завдяки регенерації. Вона розташована під сидінням водія та призначена для підтримки системи м’якого гібриду (MHEV), забезпечуючи допомогу при старті, русі на низьких швидкостях та рекуперації енергії під час гальмування. Завдяки цьому зменшується навантаження на бензиновий двигун, що сприяє зниженню витрати пального приблизно на 13%. Система MHEV відрізняється від повноцінних гібридів або plug-in гібридів, оскільки не дозволяє рухатися виключно на електротязі. Натомість вона забезпечує плавніший запуск двигуна, покращену ефективність при русі в міських умовах та зниження викидів CO₂. Пізніше мені вдалось спробувати Avenger Electric, і він справив ще краще враження

Суто електричний Jeep Avenger має 400-вольтову силову установку, новий електродвигун і батарею. Мотор видає 115 кВт (156 к.с.) та 260 Нм крутного моменту, доступного одразу – типова перевага електрокарів, яка перетворює кожен старт зі світлофора на маленький атракціон

Завдяки спеціальному калібруванню, Avenger обіцяє задоволення від водіння як на асфальті, так і за його межами (в межах розумного, звісно). Нова батарея ємністю 54 кВт-год використовує сучасну хімію NMC 811 і забезпечує цілком пристойний запас ходу: 400 км за циклом WLTP, а в місті – аж до 550 км. З огляду на середньоденний пробіг європейця (близько 30 км), заряджати цього малюка доведеться не так вже й часто, що руйнує міф про “короткий повідець” електромобілів

Процес зарядки теж не змусить вас сивіти в очікуванні. Від швидкої станції DC на 100 кВт за три хвилини можна “заправити” 30 км шляху, а з 20% до 80% батарея наповниться за 24 хвилини – якраз вистачить на каву та круасан. Вдома від 11-кіловатної станції повна зарядка займе 5,5 годин – поставили на ніч і забули. Батарея компактно розміщена під сидіннями та в центральному тунелі, не крадучи простір, і надійно захищена знизу – все ж таки Jeep, хоч і електричний

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 12

Електрична Система Jeep Avenger 

ХарактеристикаЗначення
Потужність115 кВт / 156 к.с.
Крутний момент260 Нм 
Ємність батареї54 кВт-год
Запас ходу WLTP400 км
Запас ходу (місто)550 км
Час зарядки 20-80% DC 100 кВт24 хв (кава-брейк)
Час зарядки 0-100% AC 11 кВт5.5 год (нічний сон)

Можливості та керованість – це те, за що люблять Jeep 

Варто натиснути кнопку «старт», як Jeep Avenger демонструє зовсім інший тип характеру, ніж звикли бачити фанати бренду. Немає звичного гуркоту мотора, який раніше був візитною карткою позашляховиків Jeep. Натомість – повна тиша, яка підкреслює, що під капотом цього компактного SUV тепер б’ється зовсім інше серце – електричне

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 13

Рушаючи з місця, відчуваєш одне з головних достоїнств електромобілів – миттєвий крутний момент. Двигун видає 260 Нм вже з нуля обертів, тому Jeep Avenger легко стартує навіть із завантаженим салоном, не демонструючи жодного натяку на зусилля. Потужність у 156 к.с. (115 кВт) здається навіть дещо більша на практиці, ніж на папері. Автомобіль впевнено набирає швидкість у міських умовах, роблячи будь-який маневр швидким та простим. Прискорення рівне і плавне, без ривків, притаманних класичним коробкам передач. Це ідеальний ритм для міста, де важлива не лише динаміка, а й комфорт пересування

Вибравшись на швидкісну трасу, Avenger продовжує приємно дивувати. Звукоізоляція салону настільки хороша, що навіть на високих швидкостях у салон проникає мінімум шумів. Повітряні потоки та шум шин не заважають спілкуванню, дозволяючи насолоджуватися улюбленою музикою чи розмовою без зайвого підвищення голосу. Хід залишається стабільним і впевненим, а керованість автомобіля приємно вражає для цього класу. Хоча Avenger не претендує на звання спортивного авто, у поворотах він демонструє мінімальні крени кузова та зберігає хорошу стабільність навіть за швидкої зміни напрямку. Хіба що плавність ходу трішки розчаровує

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 14

І хоча Avenger – перший передньопривідний Jeep (так-так, буває й таке!), він не збирається пасти задніх. Стандартне оснащення системами Selec-Terrain® та Hill Descent Control (допомога при спуску) – це розумний хід, який дозволяє зберегти репутацію бренду навіть без кардана до задньої осі. Система Selec-Terrain® пропонує шість режимів: “Normal” (на кожен день), “Eco” (для економних), “Sport” (для тих, хто поспішає), “Snow” (зимовий), “Mud” (для любителів багнюки) та “Sand” (пляжний варіант). Разом із системою допомоги при спуску ці електронні помічники додають впевненості на слизьких покриттях чи легкому бездоріжжі – те, що треба для наших непередбачуваних доріг та погодних умов

Компактні розміри та короткі звиси грають на руку не лише в місті, але й поза ним. Avenger може похвалитися найкращим у класі дорожнім просвітом майже у 200 мм (197 мм для e-Hybrid та 191 мм для електро) та вражаючими кутами в’їзду (20°), рампи (20°) та з’їзду (32°). Навіщо це в місті? А ви спробуйте заїхати на деякі наші бордюри чи пандуси паркінгів – одразу оціните! Саме це поєднання компактності, електричної тяги, розумної електроніки та непоганої геометрії робить Avenger універсальним солдатом, готовим до міських джунглів та заміських вилазок. Він ніби підморгує: “Я можу бути стильним міським піжоном, але якщо треба – покажу характер!”

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 15

А що з інтерактивними розвагами?

Створений для тих, хто не уявляє життя без смартфона, новий Jeep Avenger пропонує чудовий цифровий досвід. Всі версії мають 10,25-дюймовий екран мультимедіа Uconnect та цифрову панель приладів (7 або 10,25 дюймів). Графіка приємна, є бездротові Android Auto та CarPlay, навігація TomTom та можливість оновлення “по повітрю”. Можна навіть налаштувати інтерфейс під себе за допомогою віджетів – майже як на телефоні. Зв’язок зі світом не обмежується салоном: через мобільний додаток Jeep можна знайти машину на парковці (дуже корисно!), замкнути/відімкнути двері, перевірити заряд, увімкнути клімат чи почати зарядку

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 16

Технології – це добре, а безпека – ще краще. Avenger пропонує автономне водіння 2-го рівня з адаптивним круїз-контролем та утриманням у смузі – корисна штука в тягнучках та на трасі. Є також розпізнавання знаків, екстрене гальмування (з розпізнаванням пішоходів та велосипедистів – респект!), контроль втоми водія, моніторинг сліпих зон, 360-градусні парктроніки та камера заднього виду. Словом, повний набір сучасних “ангелів-охоронців”

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 17

Отже, чи готовий електричний первісток Jeep завоювати серця українських автомобілістів? 

Цілком імовірно! Jeep Avenger – це надзвичайно збалансований та продуманий продукт. Яскравий дизайн з фірмовою харизмою, неймовірно практичний салон з купою місць для дрібниць, конкурентний запас ходу та швидка зарядка, сучасні технології та непогані для класу “позашляхові” задатки (кліренс, Selec-Terrain®) – все це робить його дуже привабливим. Він не намагається бути брутальним позашляховиком, але й не є просто черговим міським електрокаром. Це вдалий мікс стилю, практичності та універсальності, приправлений магією бренду Jeep

Успіх в Україні залежатиме від позиціонування, але потенціал у цього “малюка” – величезний. Він справді “емоційний, веселий, крутий” і точно виділяється з натовпу. А можливість персоналізації за допомогою безлічі фірмових аксесуарів дозволить зробити його ще більш унікальним. Тож, якщо Ви раптом почнете бачити Jeep Avenger частіше – не дивуйтесь. Справа тут не в феномені частотної ілюзії, значить українці розкуштували найкращий проєвропейський автомобіль славетного американського бренду

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 18

Ціни на Jeep Avenger залежно від комплектацій та типу приводу

Щоб легше зорієнтуватися у модельному ряді Jeep Avenger та обрати комплектацію, яка ідеально підходить саме Вам, розглянемо детальніше актуальні ціни та наповнення кожної версії на українському ринку станом на 2025 рік

Jeep Avenger e-Hybrid

Гібридна версія Jeep Avenger оснащується бензиновим двигуном об’ємом 1.2 літра з технологією e-Hybrid, що видає 100 к.с., та поєднується з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням (DCT)

Комплектація Altitude

Ціна: 1 071 700 грн
У цій версії вже доступні базові системи безпеки (ABS, ESC, Hill Descent Control), адаптивний круїз-контроль, мультимедійна система з 10.25″ екраном, підтримкою Apple CarPlay/Android Auto, 17-дюймові колісні диски, клімат-контроль, підігрів сидінь і керма

Комплектація Summit

Ціна: 1 144 200 грн
Summit є більш розширеною комплектацією, що додатково пропонує систему безключового доступу, систему моніторингу сліпих зон, передні прожекторні LED-фари з адаптивним дальнім світлом, електропривод дверей багажника з функцією “hands-free”, передні та задні датчики паркування

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 19

Jeep Avenger Electric

Повністю електрична версія Jeep Avenger оснащується електродвигуном потужністю 156 к.с. та пропонує дальність ходу до 400 км за циклом WLTP

Комплектація Summit (єдина комплектація для електричної версії)

Ціна: 1 381 500 грн
Ця топова комплектація вже у стандарті містить майже всі можливі опції: систему Selec-Terrain з 6 режимами руху, панорамний дах (опція за додаткову оплату), тепловий насос, бортовий зарядний пристрій на 11 кВт, систему автоматичного паркування, камеру заднього огляду з динамічною розміткою, бездротову зарядку та адаптивний круїз-контроль з функцією утримання у центрі смуги руху

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 20

Додаткові опції та пакети

Крім стандартних комплектацій, Jeep пропонує додаткові пакети обладнання, які дозволяють ще більш тонко адаптувати автомобіль під ваші особисті уподобання:

  • Пакет “Комфорт” – безключовий доступ та електропривід дверей багажника: близько 40 290 грн;
  • Пакет “Розважальний” – включає преміум-аудіосистему JBL з сабвуфером та навігаційну систему: близько 52 380 грн;
  • Пакет “Шкіряний салон” – сидіння зі шкіри з електрорегулюванням, функцією масажу та поперековою підтримкою: близько 36 260 грн

Також можна обрати один із багатьох кольорів кузова або двокольорову схему забарвлення з чорним дахом

Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 21

Технічні характеристики

Jeep Avenger Electric

  • Електродвигун: потужність 156 к.с. (115 кВт), крутний момент 260 Нм
  • Акумулятор: літій-іонний, ємністю 54 кВт·год, напруга 350 В
  • Тип зарядки:
    • стандартна зарядка через настінний пристрій 32А (AC) — приблизно 6 год
    • швидка зарядка (DC) потужністю 100 кВт (від 20% до 80%) — 27 хвилин
  • Трансмісія: автоматична
  • Привід: передній
  • Максимальна швидкість: 150 км/год
  • Розгін до 100 км/год: 9,0 с
  • Запас ходу (WLTP): до 400 км

Jeep Avenger e-Hybrid

  • Двигун внутрішнього згоряння: бензиновий об’ємом 1199 см³, потужністю 100 к.с. (74 кВт), із максимальним крутним моментом 205 Нм при 1750 об/хв
  • Електродвигун: 15,6 кВт (21 к.с.), з крутним моментом 55 Нм
  • Гібридна система: не потребує зарядки від зовнішньої мережі, акумулятор заряджається під час руху.
  • Трансмісія: 6-ступінчастий автомат (DCT)
  • Привід: передній
  • Максимальна швидкість: 184 км/год
  • Розгін до 100 км/год: 10,9 с
  • Середня витрата пального: 4,9-5,1 л/100 км
  • Викиди СО₂: 111-114 г/км (стандарт WLTP)
Огляд Jeep Avenger: “Месник” на дієті або що Ви знаєте про Ефект Баадера-Майнгофа — photo 22

Читати далі

Останні новини, що можуть вас зацікавити

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK