Китайський автовиробник Xpeng готується вивести на ринок свій новий електричний кросовер G7, і разом з ним — революційну систему доповненої реальності для водія
Йдеться не просто про звичний head-up дисплей, а про справжній “Light-Chasing Panoramic Display”, розроблений у партнерстві з Huawei. Він проектує графіку просто на лобове скло, перетворюючи його на гігантський екран із віртуальними підказками — і все це в режимі реального часу
На відміну від традиційних HUD-систем, які обмежуються швидкістю чи назвою пісні, що грає в салоні, Xpeng пішов далі: інформація проектується безпосередньо в поле зору водія з використанням доповненої реальності. Замість того, щоб погляд ковзав між дороговказами та центральним дисплеєм, навігація та підказки буквально накладаються на дорогу — максимально інтуїтивно та технологічно. Цей AR-HUD візуально охоплює майже всю ширину лобового скла, що еквівалентно 87-дюймовому дисплею з контрастністю 1800:1
Подібні технології вже впроваджували преміальні бренди — наприклад, Mercedes-Benz зі своєю AR-системою в S-Class або Audi з HUD у Q4 e-tron
Але Xpeng замахнувся на новий рівень доступності: G7 із цією функцією стартуватиме приблизно з $34 800, тобто в кілька разів дешевше за флагманські моделі німців. І це один із перших випадків, коли доповнена реальність стає частиною масового електрокару
Що стосується техніки, то офіційних характеристик G7 поки небагато
Очікується, що модель запропонують із двома варіантами батарей, а базова версія отримає один електромотор потужністю 292 к.с. Максимальна швидкість — до 202 км/год. За стилістикою новинка трохи нагадує Kia EV6: спортивний силует, агресивна передня оптика, а ззаду — суцільна LED-планка на всю ширину кузова
Нова AR-система від Xpeng — ще один доказ того, як стрімко китайські виробники перетворюють електромобілі на повноцінні гаджети на колесах. І якщо раніше такі технології здавалися ексклюзивом люксових брендів, то тепер вони стають доступними для ширшої аудиторії
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі