Штучний інтелект використовується для деяких сумнівних речей (наприклад, для створення фейкових відео), але з’являються й позитивні приклади його застосування
Наприклад, материнська компанія виробника шин Falken, Sumito Rubber Industries, використовує штучний інтелект (ШІ) як частину інструменту під назвою Tyre Aerodynamic Simulation, за допомогою якого вона прагне зменшити аеродинамічний опір та збільшити запас ходу електромобіля
Він намагається пом’якшити вплив навіть найдрібніших деталей поверхні шини, а результати будуть використані при розробці шини наступного покоління з низьким енергоспоживанням, яку планується випустити у 2027 році
Дизайн протектора, склад гумової суміші та конструкція боковини вже відіграють важливу роль у зменшенні опору коченню шин як для електромобілів, так і для автомобілів з ДВЗ
Гістерезис, спричинений тим, що шина споживає енергію, коли деформується під час руху по дорозі, а потім частина цієї енергії втрачається у вигляді тепла, коли шина повертається до своєї нормальної форми, також давно є мішенню для інженерів, які намагаються зменшити опір коченню
Вже давно зрозуміло, що аеродинаміка кочення колеса і шини по відношенню до кузова може зробити значний внесок у економію втрати енергії автомобілем
Саме тому автовиробники приділяють таку пильну увагу дизайну і впроваджують такі елементи, як спойлери та аеродинамічні спідниці, що спрямовують потік повітря навколо передньої частини автомобіля над відкритими колесами, щоб зменшити аеродинамічний опір
Розвиток електромобілів
Опір повітря зараз стає все більш важливим фактором у розробці електромобілів, оскільки автомобілі з ДВЗ втрачають понад 50% енергії палива, яке вони спалюють, у вигляді тепла, тоді як трансмісія електромобіля є значно ефективнішою, а отже, опір повітря становить більший відсоток від загальної втрати енергії
Sumito приписує 20-25% цих втрат аеродинамічному опору шин автомобіля з ДВЗ; в електромобілі додайте опір коченню, і ця цифра зросте до 34-37%
Інструменти аеродинамічного моделювання шин обробляють реальні дані, отримані від автомобілів, щоб візуалізувати опір повітря навколо шини і зробити розрахунки, які потім аналізує штучний інтелект
Візуальне зображення повітряного потоку показує, що навіть над найтоншими текстурами на боковині створюються великі завихрення, оскільки повітряний потік розпадається, збільшуючи опір. У той же час, ШІ-аналіз враховує ефект прогину шини під дією маси автомобіля
Він також забезпечує симуляцію, яка допомагає інженерам розробляти дрібні написи та інші маркування на боковині, щоб звести опір до мінімуму
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі