Штучний інтелект використовується для деяких сумнівних речей (наприклад, для створення фейкових відео), але з’являються й позитивні приклади його застосування
Наприклад, материнська компанія виробника шин Falken, Sumito Rubber Industries, використовує штучний інтелект (ШІ) як частину інструменту під назвою Tyre Aerodynamic Simulation, за допомогою якого вона прагне зменшити аеродинамічний опір та збільшити запас ходу електромобіля
Він намагається пом’якшити вплив навіть найдрібніших деталей поверхні шини, а результати будуть використані при розробці шини наступного покоління з низьким енергоспоживанням, яку планується випустити у 2027 році
Дизайн протектора, склад гумової суміші та конструкція боковини вже відіграють важливу роль у зменшенні опору коченню шин як для електромобілів, так і для автомобілів з ДВЗ
Гістерезис, спричинений тим, що шина споживає енергію, коли деформується під час руху по дорозі, а потім частина цієї енергії втрачається у вигляді тепла, коли шина повертається до своєї нормальної форми, також давно є мішенню для інженерів, які намагаються зменшити опір коченню
Вже давно зрозуміло, що аеродинаміка кочення колеса і шини по відношенню до кузова може зробити значний внесок у економію втрати енергії автомобілем
Саме тому автовиробники приділяють таку пильну увагу дизайну і впроваджують такі елементи, як спойлери та аеродинамічні спідниці, що спрямовують потік повітря навколо передньої частини автомобіля над відкритими колесами, щоб зменшити аеродинамічний опір
Розвиток електромобілів
Опір повітря зараз стає все більш важливим фактором у розробці електромобілів, оскільки автомобілі з ДВЗ втрачають понад 50% енергії палива, яке вони спалюють, у вигляді тепла, тоді як трансмісія електромобіля є значно ефективнішою, а отже, опір повітря становить більший відсоток від загальної втрати енергії
Sumito приписує 20-25% цих втрат аеродинамічному опору шин автомобіля з ДВЗ; в електромобілі додайте опір коченню, і ця цифра зросте до 34-37%
Інструменти аеродинамічного моделювання шин обробляють реальні дані, отримані від автомобілів, щоб візуалізувати опір повітря навколо шини і зробити розрахунки, які потім аналізує штучний інтелект
Візуальне зображення повітряного потоку показує, що навіть над найтоншими текстурами на боковині створюються великі завихрення, оскільки повітряний потік розпадається, збільшуючи опір. У той же час, ШІ-аналіз враховує ефект прогину шини під дією маси автомобіля
Він також забезпечує симуляцію, яка допомагає інженерам розробляти дрібні написи та інші маркування на боковині, щоб звести опір до мінімуму
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі