Goodyear представила нові шини для електромобілів
Компанія Goodyear Tire & Rubber Co. розробляє продукт для електромобілів, який допоможе перемогти автомобілі з ДВЗ в ще одному аспекті – терміні служби шин. Більш екологічні та довговічні шини для електромобілів мають в своєму складі такі інгридієнти як соєва олія та рисове лушпиння
Електромобілі мають більшу масу, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння через важкі акумуляторні батареї, що спричиняє більший знос шин. Компанія Goodyear прагне збільшити пробіг шин електромобілів за допомогою свого нового продукту – ElectricDrive 2. Перша версія концептуальної шини мала гарантію на 100 тисяч кілометрів пробігу. За даними Kelley Blue Book, середньостатистичні шини для електромобілів зазвичай потребують заміни вдвічі меншого пробігу
Електромобілі мають більшу масу, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння через важкі акумуляторні батареї, що спричиняє більший знос шин. Компанія Goodyear прагне збільшити пробіг шин електромобілів за допомогою свого нового продукту – ElectricDrive 2. Перша версія концептуальної шини мала гарантію на 100 тисяч кілометрів пробігу. За даними Kelley Blue Book, середньостатистичні шини для електромобілів зазвичай потребують заміни вдвічі меншого пробігу
За словами директора з технологій компанії Goodyear Кріса Хелсела (Chris Helsel), ці шини з’являться у продажу в травні. У червні минулого року компанія Goodyear також випустила лінійку шин Urban Max BSA, яка спеціально розроблена для електробусів. За словами Хелсела, серія ElectricDrive 2 буде випускатись у 17 різних типорозмірах – це найбільша лінійка компанії для електромобілів, яка буде обслуговувати такі моделі, як Tesla Model Y, Ford Mustang Mach-E та Chevrolet Bolt
Очікується, що в новому електромобільному продукті компанії будуть використані такі матеріали, як соєва олія, яку використовують в конструкції шини, натуральний каучук з екологічно чистих джерел, а також високоякісний кремнезем з рисового лушпиння, який є побічним продуктом при переробці рису. Забруднення від шин викликає все більше занепокоєння у промисловості, як наприкінці їхнього життя, так і в процесі використання. Проблема в тому, що вони залишають на дорозі токсичне сміття у вигляді крихітних частинок, що можуть містити мікропластик, леткі органічні сполуки та інші хімічні речовини, які становлять ризик для навколишнього середовища
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі