Як Tesla веде цінову війну в Китаї?
Щоб завоювати споживачів на найбільшому в світі автомобільному ринку, де Tesla веде затяжну цінову війну з такими конкурентами, як BYD та Geely, компанія Ілона Маска впроваджу додаткові стимули
Так, клієнти, які придбають седан Model 3 або кросовер Model Y до кінця березня, отримають суму до 34 600 юанів ($4810), яку можна буде витратити на супутні витрати
Наприклад – скористатися знижкою в розмірі 8 000 юанів на продукти автострахування, що мають партнерські відносини з Tesla. Ще 10 000 юанів знижки можна витратити на більш дорогу фарбу для свого нового електромобіля
Tesla також пропонує пільгові фінансові плани з обмеженим терміном дії, які дозволяють заощадити до 16 600 юанів на покупці Model Y
Але подібна щедрість діє лише на обмежений склад автомобілів
Раніше цього року Tesla вже знизила ціни на деякі автомобілі Model 3 та Y в Китаї, та запропонувала знижки готівкою на деякі Model Y з 1 лютого
Її найбільший місцевий конкурент BYD в п’ятницю знизив стартову ціну на нову версію свого гібридного позашляховика Song Pro на 15,4%
BYD, який у четвертому кварталі змістив Tesla з позиції провідного виробника електромобілів, відреагував ще більшими знижками на низку нових версій автомобілів
Geely Auto, найбільший внутрішній конкурент BYD, також знизив стартові ціни на свої найбільш продавані моделі Galaxy L6 і L7 на 15% і 9% відповідно