Якщо комусь цікаво які електрокари збиратимуть «за поребриком» – Kama Atom
російська компанія Kama продовжує роботу над своїм новим електромобілем Atom, який, попри всі гучні заяви, вражає лише абсурдністю. Розробка стартувала у 2021 році, а планований запуск на ринок намічений на 2025 рік. Основним спонсором проєкту є російський фонд прямих інвестицій, який покладається на технології китайської компанії Atom Automotive Engineering and Technology з Нанкіна
Дизайн, натхненний китайськими копіями
Atom виглядає як спроба зібрати щось «інноваційне», але результатом стала комбінація стилю відомих китайських електромобілів. Передня частина автомобіля обладнана вузькими LED-фарами, що з’єднані світловою панеллю. Головні фари інтегровані в бампер, а традиційна решітка радіатора повністю відсутня
Бічний профіль демонструє короткі передній і задній звіси, а також довгу колісну базу, яка теоретично може сприяти кращій внутрішній місткості. Водночас високо розташовані вікна створюють відчуття громіздкості й дискомфорту. Загалом дизайн Atom виглядає як спроба зібрати докупи елементи популярних EV, але без жодної оригінальної думки
Технічна порожнеча
Щодо технічних характеристик, російські розробники традиційно обмежуються туманними обіцянками. Немає інформації про батареї, тип двигунів чи запас ходу. Таке враження, що ключовим завданням було створити видимість інноваційності, а не дійсно конкурентний продукт
Окрім основної моделі Atom, компанія також працює над електричним седаном під назвою Lightning і фургоном. Проте, як і у випадку з Atom, жодних реальних деталей не надано
Залучення китайських технологій лише підкреслює нездатність росії самостійно розробляти сучасні електрокари
Atom символізує той хаос і занепад, у який скочується російська економіка. Замовчування технічних характеристик, відсутність оригінального дизайну та залежність від іноземних партнерів – усе це створює ілюзію прогресу, яка розсипається при найближчому розгляді