Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 58374

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї?

05.10.2025
3 хвилини на прочитання

Шість популярних електричних кросоверів вийшли на старт, щоб з’ясувати, хто з них зможе подолати найбільшу відстань, розрядивши акумулятор буквально до останнього електрона. Результати цього експерименту стали несподіванкою навіть для фахівців

Видання Carwow організувало унікальний і водночас ризикований тест, що мав на меті перевірити електромобілі у реальних екстремальних умовах — водій не зупинявся, навіть коли індикатор запасу ходу показував нуль. Такі випробування допомагають з’ясувати, наскільки точними є заявлені виробниками дані, а також як поводяться сучасні електрокари у критичний момент, коли акумулятор ось-ось вичерпається. Для більшості власників електромобілів подібна ситуація — це нічний кошмар, тому результати особливо цінні

Несподіваний тріумф під дощем 

У змаганні взяли участь шість моделей, добре знайомі європейським покупцям: Tesla Model Y, Skoda Enyaq Coupe, Kia EV3, Xpeng G6, BYD Sealion 7 та Leapmotor C10. Усі вони належать до середньорозмірного сегмента електричних кросоверів, за винятком трохи компактнішої Kia EV3

За офіційним циклом WLTP, запас ходу цих автомобілів коливався від 623 км у Tesla до 423 км у Leapmotor. Та коли всі машини зарядили й вивели на старт, найбільший прогнозований пробіг показала саме Kia EV3 — 639 кілометрів

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 2
Kia EV3

Тест проходив при типовій британській погоді — сильний дощ, волога дорога, похмуре небо. Усі електромобілі рухалися разом, дотримуючись однакової швидкості — близько 113 км/год, що відповідає реальним умовам руху автомагістралями. На завершальних етапах, коли заряд підходив до нуля, учасники були змушені з’їхати з траси, адже більшість електромобілів у цей момент починає суттєво обмежувати потужність — швидкість падає, а реакція на педаль «газу» стає млявою

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 3
Leapmotor C10

Результати, що перевернули очікування

Абсолютним переможцем став Kia EV3, який, попри найскромніші габарити, показав найкращу витривалість. Завдяки акумулятору ємністю 81,4 кВт-год кросовер подолав 529,6 кілометра до повної зупинки. Це 88% від заявленого запасу ходу — блискучий результат для моделі, яка лише нещодавно з’явилася на ринку

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 4
Xpeng G6

Другу позицію зайняв Xpeng G6 із пробігом 528,3 км — майже ідентичним до показника Kia. Його батарея на 87,5 кВт-год працювала вражаюче стабільно навіть у дощову погоду. Враховуючи, що більшу частину дистанції електромобіль долав на високій швидкості, настільки близький результат до офіційного WLTP можна вважати відмінним показником ефективності

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 5
Tesla Model Y

Третє місце посіла Tesla Model Y, що пройшла 527,1 км. Вона показала найвищу енергоефективність серед усіх учасників — 7,1 км на кВт-год. Це означає, що Tesla використовує енергію найраціональніше, однак навіть така економність не забезпечила їй перемогу

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 6
BYD Sealion 7

Для порівняння, BYD Sealion 7 продемонстрував значно нижчий рівень ефективності — лише 4,8 км на кВт-год. Такий показник робить його своєрідним «пожирачем електронів» серед конкурентів

Подібні тести мають величезне значення не лише для покупців, а й для автовиробників 

Вони показують, що в реальних умовах погода, швидкість і стиль їзди можуть кардинально впливати на запас ходу. Іноді навіть менші за розміром моделі, як Kia EV3, здатні перевершити більш дорогих і потужних суперників

Який електромобіль проїде якнайдалі після повного розряду батареї? — photo 7
Skoda Enyaq Coupe

Крім того, експеримент вкотре довів: ефективність — це не лише про обсяг батареї, а про те, наскільки розумно електромобіль керує споживанням енергії. У цьому сенсі Tesla підтвердила статус технологічного лідера, хоча китайські бренди, такі як Xpeng, стрімко скорочують відставання

Читати далі

Схожі записи
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK