Електромобілі Tesla завжди асоціювалися з мінімалізмом і технологічною витонченістю, але японські тюнери з T-Demand вирішили перевернути уявлення про ці електрокари. Забудьте про стриманий дизайн — нові Model 3 та Model Y отримали радикальний тюнінг. Вони немов магніт, притягують увагу завдяки низькій посадці та агресивним кутам розвалу коліс. Але чи всім до смаку такий сміливий стиль? Давайте розбиратися
Японська майстерня T-Demand, відома своєю роботою з Toyota та Lexus, цього разу взялася за електромобілі Tesla
Майстри хотіли не просто модифікувати, а створити щось унікальне, що виділяється на тлі стандартних моделей. Результат вражає: Model 3 і Model Y отримали настільки низьку посадку, що здаються прилиплими до асфальту, а їхній вигляд став агресивнішим і спортивнішим, ніж будь-коли
Почнемо з Tesla Model Y Juniper. Цей електричний кросовер отримав нові 21-дюймові легкосплавні диски, взуті в низькопрофільні шини Nitto (245/35R21). Але головна родзинка — кастомна пневмопідвіска, яка опускає кліренс до рівня спортивних автомобілів. Тепер Model Y виглядає як справжній родич Model 3, втративши свою кросоверну “висоту”
Щоб додати ще більше характеру, T-Demand застосували розвал коліс на 5,5 градусів на обох осях, що робить автомобіль візуально ширшим і агресивнішим. А для тих, хто цінує не лише стиль, але й функціональність, встановлено комплект гальм із 380-міліметровими дисками та шестипоршневими супортами. Цей кросовер готовий не лише вражати виглядом, але й зупинятися з блискавичною точністю
Tesla Model 3 Highland пішла ще далі в своєму прагненні до унікальності. Седан отримав 20-дюймові диски з шинами 255/30R20, які виглядають так, ніби їх розтягнули до межі. А от кути розвалу просто вражають: 8 градусів спереду та 9 градусів ззаду. Такий вигляд кричить про індивідуальність, але вимагає ідеальних доріг
Седан оснащений кастомними важелями підвіски (ProArm) та триступеневою пневмопідвіскою (ProDamper Airsus), яка дозволяє регулювати висоту. У найнижчому положенні Model 3 буквально “цілує” асфальт, що робить її ідеальною для гладеньких японських трас, але справжнім викликом для доріг із вибоїнами чи “лежачими поліцейськими”
Обидва демонстраційні автомобілі створені майстернею Man’z Factory на базі задньопривідних версій Tesla. Вони зберегли заводські кузовні панелі та одномоторні електричні силові установки, зосередившись виключно на візуальних і підвісочних змінах, а не на збільшенні потужності
Екстремальний вигляд не дається дешево. Базовий комплект пневмопідвіски з системою керування тиском коштує ¥780 000 ($5400)
Якщо додати повний набір компонентів підвіски ProArm, ціна зростає ще на ¥1,204 500 ($8400). А високопродуктивний гальмівний комплект додає до рахунку ¥1 280 400 ($8900). І це ще без урахування вартості нових дисків, шин та встановлення. Усі ціни вказані без податків, тож кінцева сума може бути ще більш вражаючою
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі