За рік Mercedes EQS втрачає половину вартості!
Ні для кого не секрет, що нові автомобілі сильно падають у ціні, щойно вони покидають автосалон. Згідно з дослідженням iSeeCars (автомобільна пошукова система, яка допомагає користувачам в США знаходити та порівнювати вживані автомобілі за допомогою запатентованого комп’ютерного алгоритму) Mercedes-Benz EQS втрачає колосальні 48,7% своєї ціни всього за один рік володіння. Для американського ринку це еквівалентно $65 143 – це все рівно, що викинути седан E-класу
Це не єдиний електромобіль у списку iSeeCar, що найшвидше знецінюється. Nissan Leaf втрачає в середньому лише $15 786, але з огляду на значно нижчу стартову ціну, це все одно 45% втрати вартості. На третьому місці цього антирейтингу бензиновий Jaguar F-Pace, який втратив $28 555, або 35,4% своєї вартості. Alfa Romeo не відстає від нього: Giulia втратила 33,4%, або в середньому $16 297. Kia EV6 посідає п’яте місце з 33,3%, втративши в середньому $18 081
Модель | % втрати вартості | Втрата у $ США |
Mercedes-Benz EQS | -47.8% | -$65 143 |
Nissan Leaf | -45.7% | -$15 786 |
Jaguar F-Pace | -35.4% | -$28 555 |
Alfa Romeo Giulia | -33.4% | -$16 297 |
Kia EV6 | -33.3% | -$18 081 |
Hyundai Ioniq 5 | -$32.9% | -$16 805 |
Volkswagen ID.4 | -32.9% | -$15 609 |
Alfa Romeo Stelvio | -32.3% | -$17 495 |
Nissan Murano | -32.0% | -$13 842 |
Mercedes-Benz S-Class | -31.5% | -$45 781 |
А як щодо автомобілів, які не так багато втрачають? Згідно з дослідженням, мало втрачають гібридні транспортні засоби, але найкращий вибір – Kia Rio. Схоже, люди в США все ще хочуть недорогий компактний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння, адже він втратив лише $21 після одного року використання, або лише 0,1%
Рятівним коником для Mercedes є G-клас, який посідає третє місце за шкалою найменшого знецінення з падінням на 2,3%, або в середньому на $4 587. Тим часом Ford Maverick втрачає в середньому лише близько $1400
Land Rover Range Rover, що посів перше місце, має цікаву особливість: через рік він продається в середньому на 2,8% дорожче за новий автомобіль в салоні. Можливо, це пов’язано з тим, що нетерплячі покупці втомлюються чекати або відмовляються платити високі дилерські націнки. Команда iSeeCars також згадує цю теорію
У дослідженні було проаналізовано понад 1,6 мільйона нових і вживаних автомобілів з січня по березень 2024 року, включаючи автомобілі 2023 і 2024 модельних років. У цьому випадку “вживаний” означає автомобіль з пробігом у межах 20% від 13 476 миль (21 688 км), що вважається середнім пробігом за рік використання. Малолітражні нішеві автомобілі були виключені з дослідження
Цікаво спостерігати чітке падіння цін на електромобілі порівняно з високими залишковими цінами на вживані гібриди. Це підтверджує зниження попиту на повністю електричні транспортні засоби, яке ми спостерігаємо, в той час як гібриди залишаються бажаним вибором для багатьох. У дослідженні також представлено розподіл нових і вживаних автомобілів за ціновими категоріями та регіонами США, з яким ви можете ознайомитися за цим посиланням