Заради економії автовиробники відмовляються від екранів — photo 58525

Заради економії автовиробники відмовляються від екранів

07.10.2025
3 хвилини на прочитання

Автомобільна індустрія останніми роками змагається за розмір екранів — що більше, то краще 

Та серед цього цифрового буму з’являються моделі, які йдуть проти течії. Один із таких винятків — новий Opel Frontera, який у базовій комплектації не має навіть елементарної інформаційно-розважальної системи. Фото, опубліковане користувачем Reddit у Німеччині, показало порожнє місце на центральній консолі, де зазвичай розташований сенсорний дисплей. Пост миттєво став вірусним і викликав жваві обговорення серед автолюбителів

Заради економії автовиробники відмовляються від екранів — photo 2

Frontera — це відроджене ім’я, яке колись належало масивному позашляховику на базі Isuzu MU 

Тепер воно позначає сучасний міський кросовер, побудований на спільній платформі з Citroën C3 Aircross. У Німеччині базова версія Frontera Edition не отримала ані сенсорного екрана, ані мультимедійної системи. На панелі приладів замість дисплея — акуратний тримач для смартфона, який виконує роль центрального елемента керування

Попри простоту, водій має 10-дюймову цифрову панель приладів, Bluetooth-з’єднання, базове радіо, два динаміки та USB Type-C для швидкої зарядки. Керування кондиціонером — виключно механічне, зі звичними поворотними регуляторами. Усе виглядає мінімалістично, але продумано

Заради економії автовиробники відмовляються від екранів — photo 3

Для тих, хто хоче більше технологій, передбачено пакет Tech, який додає 10-дюймовий сенсорний екран, навігацію, камеру заднього виду й бездротову зарядку. Пакети Comfort і Design покращують оснащення підігрівом сидінь, автоматичним клімат-контролем, білим дахом і декоративними елементами. У Німеччині ціни на Frontera Edition стартують від 24 190 євро, а електрична версія Extended Range коштує від 31 190 євро

Цікаво, що у Франції навіть найдешевша Frontera має мультимедійний екран, попри нижчу базову ціну. В Україні аналогічна ситуація: ціни на Opel Frontera починаються від 1 017 000 грн (21 110 євро) за гібридну версію, а ось електрична модель поки у нас не продається 

Подібний підхід спостерігається і в інших брендів групи Stellantis — Citroën, Fiat і Dacia. Остання взагалі зробила концепцію «без екрана» своєю фішкою, дозволяючи власникам використовувати смартфони як центральний елемент управління

Заради економії автовиробники відмовляються від екранів — photo 4

У майбутньому до цього тренду можуть приєднатися й інші виробники — наприклад, Volkswagen із моделлю ID.Up або Renault із новим Twingo. Такий підхід знижує ціну автомобіля і дає можливість власникам використовувати звичні додатки для навігації, музики та зв’язку

Для багатьох покупців відсутність сенсорного екрана може навіть стати перевагою 

Фізичні кнопки та ручки зручніші в керуванні на ходу, не відволікають від дороги й не потребують оновлень програмного забезпечення. До того ж смартфони постійно вдосконалюються, а отже, мультимедійна функціональність завжди залишається актуальною

Світ автомобілів сьогодні розділяється на два напрямки — одні виробники змагаються у кількості пікселів, інші роблять ставку на простоту й надійність. Opel Frontera доводить, що навіть без екрана сучасний автомобіль може бути зручним, технологічним і привабливим для тих, хто цінує справжню практичність

Читати далі

Схожі записи
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK