Zeekr CX1E складе конкуренцію Tesla Model Y
Ілон Маск офіційно заявив, що Model Y не отримає фейсліфтинг цього року. І він може пошкодувати про це рішення, тому що конкуренція в сегменті компактних електричних кросоверів загострюється. Незабаром Zeekr випустить на ринок CX1E, який наразі проходить фінальні тести на європейських серпантинах
Новий електро кросовер проходить тести в Європі
CX1E – це лише кодове ім’я, хоча можна заприсягнутися, що й серійна модель матиме Х у назві. Наприклад, компактний позашляховик, який компанія випустила минулого року, називається просто “X”
Як і седан Zeekr 007, CX1E побудовано на модульній платформі SEA, розробленій материнською компанією Geely, яка використовується й іншими брендами китайського автовиробника, включаючи Smart. Седан 007 використовує її варіант під кодовою назвою PMA2+. Колісна база майбутнього кросовера складає 2920 мм – це на 29 мм більше, ніж у Tesla Model Y, тож новинка від Zeekr має бути принаймні такою ж просторою, як і його американський конкурент
Дизайн новинки лишається під щільним маскуванням
За щільним маскуванням цього прототипу не видно, як добре команда дизайнерів Zeekr попрацювали. Можна помітити хіба що тонкі світлодіодні смужки денних ходових вогнів, які дозволяють припустити, що серійний автомобіль матиме фірмовий стиль седану 007. І він також дозволить відображати різні повідомлення на світлодіодних панелях. Ще один набір світлодіодів можна побачити ззаду тестового автомобіля, що знову ж таки повторює зовнішній вигляд седану
Точні характеристики чергового вбивці Tesla Model Y поки невідомі
Варіанти силових агрегатів також, швидше за все, будуть ідентичні седану: мова про одномоторну задньопривідну компоновку потужністю 416 к.с. (310 кВт) або повнопривідну версію з додатковим електро мотором на передній вісі, який додає ще 221 к.с. (165 кВт) потужності
Седан також пропонується з двома батареями: CATL з запасом ходу 870 км або власною батареєю Zeekr, яка може заряджатися потужністю до 500 кВт, але має менший запас ходу в 688 км