Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121

Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

27.11.2025
3 хвилини на прочитання

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи

Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою 

Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним шляхом і запропонувати масштабну модернізацію апаратної частини у старіших версіях своїх електромобілів. Мета — підняти можливості систем допомоги водію до рівня найсвіжішої архітектури

Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 2

Як повідомляє Autohome, Zeekr запустив краудфандингову програму для оновлення моделей 001 та 009 2024 року до нової ADAS-системи на базі Nvidia, яка суттєво збільшує обчислювальну потужність. Електромобілі, які потрапляють під цю програму, навіть не виглядають старими, адже зійшли з конвеєра лише торік. Попри це понад 70 тисяч авто мають право на повне апаратне оновлення

Моделі з лідаром і старішим блоком Mobileye EyeQ5H можуть перейти на фірмову систему G-Pilot H7. Вона працює на архітектурі Nvidia Drive Thor-U і видає до 700 трильйонів операцій за секунду. Попередній комплект забезпечував лише 48 TOPS, тому різниця виходить колосальною

Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 3

Для реалізації цього проєкту потрібно зібрати внески від власників 

Три тисячі власників Zeekr 001 мають внести приблизно $1900 (13 500 юанів), а оновлення для мінівена Zeekr 009 почнеться після внесків по $2600 (18 500 юанів) від 1500 охочих власників. Відомо, що виробник витратив майже $28 мільйонів на ранні етапи розробки рішення, тож робота вийшла не лише складною, а й дуже затратною

Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 4

На прикладі електричного ліфтбека 001 видно, наскільки об’ємною є модернізація 

Технікам доведеться замінити близько шістдесяти компонентів, включно з лобовим склом, переднім бампером і частиною електропроводки. Для цього потрібно розбирати практично весь інтер’єр. Вартість самого обладнання перевищує $4200, тож Zeekr очевидно йде собі у збиток, особливо з огляду на те, що ці авто не переходили до інших власників

За даними CarNewsChina, бренд також пропонує власникам перших Zeekr 001 та 009 спеціальний сертифікат ADAS вартістю $2800. Його можна використати для компенсації витрат на оновлення або покласти як частину першого внеску за нове авто бренду, яке вже має комплекс G-Pilot H7

Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 5

Такі події неминуче піднімають питання, яке вже непокоїть сотні тисяч власників Tesla: коли їхні авто отримають нову апаратну платформу? Сучасні моделі Tesla використовують Hardware 4.0, що дозволяє запускати найсвіжішу версію системи Full Self-Driving (Supervised). Старі моделі залишаються на Hardware 3.0 і не можуть конкурувати за можливостями з новішими

Ілон Маск та інші керівники Tesla неодноразово згадували про те, що власники авто з HW3 не залишаться осторонь. І хоча модернізацію називають дуже складною, обіцяють її реалізувати, хоча конкретних дат досі не оголошено

Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 6

Різні роз’єми, інша конструкція корпусу та інші вимоги до охолодження роблять оновлення непростим. Проте приклад Zeekr показує, що таку процедуру можна здійснити, якщо виробник справді готовий піти назустріч клієнтам

Читати далі

Схожі записи
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
Дешеві китайські електромобілі Volkswagen вийдуть на глобальний ринок

Volkswagen робить велику ставку на китайські заводи й готується активніше експортувати машини, зібрані там, у різні країни. Європа поки не входить до цих планів, проте глобальна стратегія концерну базується на разючій різниці собівартості. Розробка та виробництво електромобілів у Китаї обходиться удвічі дешевше, ніж у будь-якому іншому регіоні, і цей чинник стає визначальним у конкуренції з […]

27 Листопада 2025
Дешеві китайські електромобілі Volkswagen вийдуть на глобальний ринок — photo 64043
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
Дешеві китайські електромобілі Volkswagen вийдуть на глобальний ринок

Volkswagen робить велику ставку на китайські заводи й готується активніше експортувати машини, зібрані там, у різні країни. Європа поки не входить до цих планів, проте глобальна стратегія концерну базується на разючій різниці собівартості. Розробка та виробництво електромобілів у Китаї обходиться удвічі дешевше, ніж у будь-якому іншому регіоні, і цей чинник стає визначальним у конкуренції з […]

27 Листопада 2025
Дешеві китайські електромобілі Volkswagen вийдуть на глобальний ринок — photo 64043
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK