Нарешті це сталося! Компанія Jeep офіційно представила абсолютно нове покоління свого популярного компактного позашляховика Compass. Ця модель має всі шанси стати справжнім глобальним хітом, адже її амбіції сягають далеко за межі окремих ринків. Новий Compass не просто змінив зовнішність – він виріс практично в усіх вимірах, переїхав на сучасну платформу Stellantis і запропонує неймовірне розмаїття електрифікованих силових установок – від “м’яких” гібридів та плагін-гібридів до повноцінних електромобілів
Візуально новий Jeep Compass отримав більш “скульптурний” та суворий вигляд
В його рисах легко вгадуються елементи стилю як молодшого “брата” – європейського Avenger, так і флагманського Wagoneer S. Тут і чітко окреслені крила, і вузькі, як щілинки, світлодіодні фари та ультратонкі передні повітрозабірники, і фірмові квадратні колісні арки, підкреслені щедрим пластиковим обвісом. Коротші передній та задній звіси надають автомобілю більш зібраного та спритного вигляду, особливо на тлі попередника, натякаючи на покращену маневреність
До речі, попрацювали й над аеродинамікою – коефіцієнт лобового опору покращено, зокрема завдяки активним заслінкам радіаторної решітки
А оскільки Jeep – це завжди про пригоди та “природну” естетику, новий Compass пропонується в шести кольорах, назви яких ніби зійшли зі сторінок туристичного каталогу. Це Hawaii Green, Pacific Blue, Antarctica White, Amazonia Brown, Yosemite Grey та Volcano Black. Звучить інтригуюче, чи не так?
Цифровий простір: Більше екранів, більше практичності
Всередині Jeep Compass нового покоління зробив відчутний технологічний та дизайнерський крок вперед. Водійське місце зустрічає 10-дюймовим цифровим дисплеєм приладової панелі, поруч з яким розташувався величезний 16-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Приємно, що дизайнери не відмовились повністю від фізичних елементів керування – під центральним дисплеєм дбайливо збережено ряд кнопок та поворотний регулятор. Центральна консоль та передня панель прикрашені вставками “під алюміній”, а місця для зберігання дрібниць стало справді багато. Це важливо для авто, що претендує на роль сімейного улюбленця та партнера у подорожах
Основа успіху: Нова платформа та простір, якого стало більше
В основі нового Jeep Compass лежить сучасна модульна платформа Stellantis STLA Medium, знайома нам за такими моделями концерну, як Peugeot 3008/5008, Opel Grandland та Citroen C5 Aircross. Завдяки цій архітектурі та збільшеним габаритам, Compass став значно просторішим всередині. Його довжина тепер складає 4550 мм, ширина – 1928 мм (плюс значні 85 мм у порівнянні з попередником), а колісна база виросла аж на 160 мм, досягнувши 2795 мм
Це не просто цифри! Збільшення розмірів прямо вплинуло на комфорт: пасажири ззаду отримали додаткові 55 мм простору для ніг, об’єм переднього відсіку для зберігання збільшився до 34 літрів, а багажник тепер вміщує солідні 550 літрів (приріст 45 літрів). Такий Compass готовий вмістити все, що потрібно для великої родини або тривалої подорожі
А ось де новий Jeep Compass справді зробив революцію – це лінійка силових установок!
Акцент зроблено на електрифікацію, і вибір вражає. Пропонуватимуться версії e-Hybrid (ймовірно, на базі 48-вольтової технології), потужніші плагін-гібриди e-Hybrid plug-in, і, звісно ж, повністю електричні моделі. Хоча для ринків за межами Європи ще можуть з’явитися неелектрифіковані бензинові двигуни, на старті продажів вся увага прикута саме до “зелених” варіантів. Будуть доступні як передньопривідні (FWD), так і повнопривідні (AWD) версії
Для європейських покупців на старті запропонують 145-сильний 48-вольтовий гібрид, 195-сильний плагін-гібрид, а також три повністю електричні моделі. Електрична палітра простягається від 213-сильної передньопривідної версії до справжнього мускулистого звіра з повним приводом та потужністю 375 кінських сил! Щоб досягти такої вражаючої віддачі у повнопривідній моделі, Jeep розробив новий, більш продуктивний задній електромотор спеціально для Compass, який додає ще 49 кВт пікової потужності та до 232 Нм крутного моменту. З такими характеристиками про нудну їзду можна забути!
Енергетичний запас та швидка «дозаправка»
Коли справа доходить до поповнення енергії, новий Compass не пасе задніх. Електричні версії оснащені системою швидкої зарядки постійним струмом (DC) потужністю до 160 кВт. Це дозволяє “заправити” батарею від 20% до 80% всього за 30 хвилин – цілком пристойний показник для свого класу. Також передбачено бортовий зарядний пристрій, що підтримує зарядку змінним струмом (AC) потужністю до 22 кВт. А щодо запасу ходу, то повністю електричні моделі можуть проїхати на одному заряді до вражаючих 650 кілометрів за циклом WLTP – цифра, яка дозволяє планувати справді далекі подорожі без зайвих хвилювань
Не забуваймо про корені: Jeep Compass – це все ще про бездоріжжя!
Незважаючи на всю електрифікацію та фокус на комфорт, новий Compass не зраджує ДНК бренду Jeep. Навіть у передньопривідному варіанті він має солідний дорожній просвіт до 200 мм, кут в’їзду 20°, кут рампи 15° та кут з’їзду 26°. Більше того, заявлена виробником глибина подолання водних перешкод – до 470 мм! Усі версії стандартно оснащуються фірмовою системою керування тягою Selec-Terrain, що пропонує 360-градусний захист, аналогічно моделі Avenger
Звісно, повнопривідні версії (AWD) є ще більш підготовленими до складних умов. Завдяки покращеній конструкції, кут в’їзду тут зростає до 27°, кут рампи – до 16°, а кут з’їзду – до 31°. Дорожній просвіт та можливість форсування броду у них також покращені. Додатково, на всіх повнопривідних моделях стандартно встановлюється система контролю спуску з гори (Hill Descent Control). Тож будьте певні: цей Compass не спасує перед викликами, які ставить перед ним природа
Старт продажів: Перше видання вже чекає в Європі
Для найбільш нетерплячих шанувальників бренд пропонує спеціальне видання First Edition нового Compass, яке вже доступне для замовлення в Європі. На вибір – 145-сильний 48-вольтовий гібрид або повністю електрична передньопривідна модель потужністю 213 к.с. із запасом ходу до 500 км (за циклом WLTP). Поставки перших автомобілів очікуються вже у четвертому кварталі 2025 року
Концерн Stellantis підтвердив, що виробництво нового Compass стартує в Італії наприкінці 2025 року. Щодо ринку Північної Америки, то там запуск моделі, яка мала б виготовлятися в Канаді з 2026 року, наразі відкладено. За неофіційною інформацією, причиною є складнощі, пов’язані з митними тарифами США на імпортовані автомобілі
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі