Знайшли вразливість, через яку можна викрасти Tesla — photo 5843

Знайшли вразливість, через яку можна викрасти Tesla

15.03.2024
3 хвилини на прочитання

З’явився новий спосіб викрасти Tesla біля станцій Supercharger: створивши фальшиву мережу WiFi Tesla

Програмісти й раніше вже знаходили хакерські вразливості у Tesla. Варто бути особливо обережними при вході в мережу WiFi на зарядних станціях Tesla

Інженери з безпеки Томмі Майск (Tommy Mysk) і Талал Хадж Бакрі (Talal Haj Bakry) з Mysk Inc. опублікували на YouTube відео, в якому пояснюють, як легко хакери можуть втекти з вашим автомобілем за допомогою хитрого трюку:

Як це працює?

Багато зарядних станцій Tesla, яких у світі налічується понад 50 тисяч, пропонують мережу WiFi, яка зазвичай називається “Tesla Guest”, до якої власники Tesla можуть увійти і користуватися нею, поки їхній автомобіль зарядиться

Використовуючи пристрій під назвою Flipper Zero – простий хакерський інструмент вартістю $169 – дослідники створили власну мережу WiFi “Tesla Guest”. Коли жертва намагається отримати доступ до мережі, вона потрапляє на фальшиву сторінку входу в систему Tesla, створену хакерами, які потім викрадають її ім’я користувача, пароль і код двофакторної автентифікації безпосередньо з сайту-дубліката

Хоча Майск використовував Flipper Zero для налаштування власної мережі WiFi, цей етап процесу також можна виконати за допомогою майже будь-якого бездротового пристрою, наприклад, Raspberry Pi, ноутбука або мобільного телефону, – говорить Майск у відеоролику

Після того, як хакери викрали облікові дані до облікового запису власника Tesla, вони можуть використати їх для входу в справжній додаток Tesla. Але вони повинні зробити це швидко, поки не закінчився термін дії коду 2FA

Однією з унікальних особливостей автомобілів Tesla є те, що власники можуть використовувати свої телефони в якості цифрового ключа для розблокування автомобіля без необхідності мати фізичну ключ-карту

Увійшовши в додаток за допомогою облікових даних власника, дослідники створили новий телефонний ключ, перебуваючи на відстані кількох метрів від припаркованого автомобіля

Хакерам навіть не потрібно було викрадати автомобіль прямо зараз; вони могли відстежити місцезнаходження Tesla через додаток і викрасти його пізніше

Майск каже, що власник Tesla, який нічого не підозрює, навіть не отримує повідомлення про встановлення нового телефонного ключа. І хоча в інструкції з експлуатації Tesla Model 3 сказано, що для встановлення нового ключа потрібна фізична картка, Майск виявив, що це не так

“Це означає, що через витік електронної пошти та пароля власник може втратити свою Tesla. Це божевілля”, – сказав Томмі Майск в інтерв’ю Gizmodo. “Фішинг і атаки на основі соціальної інженерії сьогодні дуже поширені, особливо з розвитком технологій штучного інтелекту, і відповідальні компанії повинні враховувати такі ризики”

Коли Майск повідомив про проблему в Tesla, компанія відповіла, що провела розслідування і вирішила, що це не є проблемою

Томмі Майск сказав, що він неодноразово тестував цей метод на власному автомобілі і навіть використовував скинутий iPhone, який ніколи раніше не був пов’язаний з автомобілем, повідомляє Gizmodo. Майск стверджує, що це спрацювало кожного разу

Майск сказав, що експеримент проводився виключно в дослідницьких цілях, і заявив, що ніхто не повинен викрадати автомобілі 

В кінці відео Майск заявив, що проблему можна вирішити, якщо Tesla зробить обов’язковою аутентифікацію за допомогою фізичної картки-ключа і буде повідомляти власників про створення нового ключа для телефону

Це не перший випадок, коли кмітливі хакери знаходять відносно прості способи зламати Tesla

У 2022 році 19-річний хлопець заявив, що зламав 25 Tesla по всьому світу (хоча конкретна вразливість була виправлена). Пізніше того ж року охоронна компанія знайшла ще один спосіб зламати Tesla. Причому дистанційно, за сотні кілометрів від електромобіля

Читати далі

Схожі записи
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу

Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior  Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]

22 Жовтня 2025
FIA анонсувала нові категорії змагань з електричного картингу — photo 60223
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших

Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]

22 Жовтня 2025
Вчені наблизили нове покоління батарей – витриваліших, безпечніших та швидших — photo 60211
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці

Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]

22 Жовтня 2025
Spiro залучила $100 млн для розвитку мережі станцій заміни акумуляторів в Африці — photo 60199
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK