MG – відомий автомобільний бренд з Англії, але в останні роки він став дуже тихим. У 2008 році компанія SAIC придбала цей автомобільний бренд. Хто такий SAIC? Не хто інший, як один з найбільших виробників автомобілів з Китаю! Хоча наші постійні читачі вже знайомі з історією марки та оглядами на електричні MG ZS EV та MG4 EV. Кілька років тому MG повернувся на європейський ринок і досить успішно почав продавати суто електричні автомобілі. Все частіше електрокари цієї марки зустрічаються й на українських вулицях
Його називають кросовером, хоча на наш погляд MG Marvel R – це досить просторий електричний універсал, що вже можна вважати рідкістю. У спортивній версії він приводиться в рух трьома електродвигунами. Вони передають на дорогу максимальний крутний момент у 665 ньютон-метрів та 288 к.с., які забезпечують прискорення з місця до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд. Це хороші цифри для розміру та маси Marvel R (довжина 4674 мм, маса – 1995 кг). Він навіть має 2-ступінчасту автоматичну коробку передач, що рідко зустрічається в електромобілях. Але давайте спочатку перейдемо до дизайну
Дизайн: сучасний, елегантний, спортивний
Над європейською версією Marvel R (а є ще китайський аналог Roewe Marvel X) працювали стилісти лондонської дизайн студії MG. Кросовер вийшов привабливим, хоча й не змушує пішоходів звертати шиї. Суцільні смуги денних ходових вогнів спереду, та стоп-сигналу ззаду, стали спільним місцем багатьох сучасних електромобілів і не тільки. А ось стильний елемент, нехай і псевдо, повітрозабірника на передніх крилах – вдале рішення, що надає стрімкості відносно високому кузову
Інтер’єр: розкішний і якісний
Усередині Marvel R одразу відчуваєш себе комфортно. Зручні сидіння з підігрівом і навіть вентиляцією. Величезний інформаційно-розважальний екран і багато іншого, наприклад, хороше зовнішнє освітлення. Протягом тестового періоду ми не виявили жодних дефектів якості. Все виглядало дуже якісно і нічим не поступалося німецьким виробникам
Навіть бардачок був обшитий матеріалом, схожим на оксамит. Подібний рівень оздоблення в цій ціновій категорії зустрінеш дуже рідко. На задніх сидіннях залишалося достатньо місця, щоб комфортно розміститися двом людям зростом понад 1,80 м. Передні сидіння мають електричне регулювання. Двері та багажне відділення також обшиті дуже приємним матеріалом. В салоні багато місця для дрібних речей, великий центральний підлокітник відкриває закриває глибоку нішу, а телефони зручно класти на підзарядку за великий центральний екран
MG наголошує на великому 19-дюймовому (приблизно 48 сантиметрів) інформаційно-розважальному екрані в Marvel, але в цей розмір входять і сенсорні кнопки
Інформаційно-розважальна система в MG Marvel R називається «MG iSMART». На додаток до дуже хорошого прийому DAB і радіо (FM), вона також пропонує можливість зареєструвати підписку на Amazon Music Unlimited і потім слухати музику прямо з автомобіля без плеєра. Нажаль, Apple CarPlay та Android Auto тут працюють тільки з кабелем
MG Marvel R у топовому варіанті пропонує 360-градусну камеру з різними кутами огляду, включаючи контроль бордюру для безпечного паркування. Інформаційно-розважальна система також може відображати погоду в поточному пункті відправлення. Крім того, вона працює відносно добре, і в повсякденному житті користуватися нею досить легко. Амбієнтне освітлення може навіть блимати в такт музиці, або просто пульсувати
Враження від водіння: комфорт понад усе
Ця фраза найкраще описує враження від водіння. Шасі дуже добре справляється з тим, щоб не відчувати кожен камінчик під час руху. Прискорення також більш ніж достатнє: в режимі Sport+ всі три двигуни перемикаються на максимальну потужність, і MG Marvel R Perfomance катапультується вперед дуже швидко, як для такого великого кросовера. Базова версія потужністю 180 к.с. та 410 Нм на три секунди довше досягає 100 км/год (за 7,9 с), але повільною її теж не назвеш
Рульове управління робить те, що повинно. Воно не надто важке й не надто легке. Загалом керованість можна описати як хорошу, а більшість невибагливих покупців навіть отримають задоволення від водіння, хоча спортивним навіть потужну версію не назвеш. Приємно, що великий кросовер навіть на 19-дюймових колесах демонструє чудову плавність ходу. З іншого боку, в якості тягача його теж розглядати не варто: максимальна буксирувальна здатність складає 750 кг, незалежно від того, у причіпа є гальма чи ні
Зарядка і запас ходу
Швидкість заряджання – це, мабуть, одна з найбільших претензій до MG Marvel R. На швидких зарядних станціях постійного струму електрокар бере максимум 94 кВт, причому після 45% наповнення акумулятора, цей показник починає ступінчасто знижуватись (дивіться графік нижче), падаючи до 30 кіловат після 85%. Хоча, навряд чи можна назвати зарядку від 10 до 80% за 45 хвилин повільною – цього часу якраз має вистачити, щоб скупитись в супермаркеті
Зрештою, від домашньої станції змінного струму, яку можна встановити у власному гаражі, придбавши її на сайті IONITY, кросовер стабільно заряджається на 11 кіловат без збоїв чи інших відхилень. Тепловий насос для попереднього підігріву акумулятора можна активувати вручну через відповідний пункт меню
Базовий задньопривідний Marvel повинен проїхати 402 км за циклом WLTP, а потужний повнопривідний Performance – 370 км. В реальності батареї на 70 кВт-год взимку вистачить на 300 км за нормальної їзди. Влітку ви зможете проїхати від 380 до 400 кілометрів, в залежності від версії та стилю керування. Споживання під час тесту склало близько 20 кіловат-годин на 100 кілометрів – це хороший показник для електромобіля такого розміру і маси
Vehicle-to-Load: дуже корисна функція від MG
За допомогою спеціального адаптера акумулятор в MG Marvel R можна використовувати для зарядки інших пристроїв, наприклад, електровелосипедів або електросамокатів, або просто для приготування кави в багажнику. На жаль, ми не змогли цього зробити через відсутність спеціального адаптера, але думаємо, що він повинен працювати нормально
Звукова система: Bose забезпечує хороший звук
В MG Marvel R Perfomance використовується акустична система Bose, яка забезпечує гарний звук з хорошими басами. Еквалайзер в системі можна налаштувати відповідно до власних уподобань. При цьому ніщо не скрипить і не деренчить, навіть на найвищих налаштуваннях басів – це варто виділи окремо, враховуючи ціновий діапазон в якому виступає цей електромобіль. Його акустична система Bose не поступається дорожчому Hyundai Ioniq 5
Висновок: дуже хороший електричний кросовер з кількома слабкими місцями
MG вдалося вивести на ринок технічно дуже хороший електричний кросовер з хорошим співвідношенням ціни та якості. В інтер’єрі немає абсолютно нічого, на що можна було б поскаржитися. Хіба що над програмним забезпеченням ще потрібно попрацювати. Можна було б трохи зменшити екран і сконцентруватися на кращому програмному забезпеченні. Наприклад, запропонувати бездротовий Apple CarPlay та Android Auto. Повний привід в MG Marvel R Perfomance виконує дуже хорошу роботу, та й дефіциту потужності не відчувається навіть в базовій версії. Лише відносно мала буксирувальна здатність та дещо низька потужність зарядки (94 кіловати постійного струму на піку) можуть відвернути від нього вибагливих покупців. Хоча навіть вони навряд чи знайдуть подібний набір споживчих якостей за ці гроші у офіційного дилера, та ще й з гарантією 7 років!
Наразі діє акційна ціна на MG Marvel R 2022 року збірки за ціною 1 336 731 грн за базову версію, а Perfomance 4WD коштує лише 1 461 513 грн – це на 187 487 грн менше, ніж на початку продажів