Audi офіційно представила абсолютно новий A6 e-tron, що знаменує собою наступний крок вперед у лінійці електромобілів. Доступний у кузовах Sportback та Avant, A6 e-tron націлений на конкуренцію з Mercedes EQE та BMW i5. На відміну від свого попередника, це покоління буде виключно електричним, пропонуючи клієнтам чисто електричний досвід водіння
Після запуску повністю електричного A6 e-tron, Audi готова оновити свій традиційний модельний ряд. Нинішню модель A6 з ДВЗ заплановано перейменувати на A7, що відповідає новій стратегії автовиробника, який присвоює електричним моделям парні номери
Серійний A6 e-tron дуже схожий на своїх концептуальних попередників 2021 (Sportback) і 2022 (Avant) років. Незначні відмінності включають злегка скориговані фари, більш помітне чорне обрамлення решітки радіатора, традиційні дверні ручки та розширені задні ліхтарі на всю ширину кузова
Високотехнологічні матричні світлодіоди спереду і OLED другого покоління ззаду пропонують вісім різних світлових підписів
При розробці A6 e-tron компанія Audi надала пріоритет аеродинаміці, провівши понад 1300 симуляцій та масштабні випробування в аеродинамічній трубі. Результатом є найбільш аеродинамічний автомобіль Audi, який коли-небудь випускався, і найбільш аеродинамічний автомобіль, який пропонує VW Group. Коефіцієнт аеродинамічного опору версії Sportback становить 0,21 Сх, випереджаючи своїх прямих конкурентів, але трохи не дотягуючи до 0,20 Сх Mercedes-Benz EQS. Крім того, A6 Avant e-tron претендує на звання найбільш аеродинамічного седана в своєму класі з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,24 Cd




Панель приладів і центральна консоль значною мірою перенесені з Audi Q6 e-tron. Домінуючим елементом панелі приладів є потрійний екран, що складається з 11,9-дюймової цифрової панелі приладів, 14,5-дюймового інформаційно-розважального дисплея та 10,9-дюймового сенсорного екрану для пасажирів. Доповнюють цю цифрову феєрію два додаткові екрани, що слугують віртуальними дзеркалами, та щедрий набір систем активної допомоги водієві ADAS
Серед опцій – панорамний скляний дах, який стає непрозорим одним натисканням кнопки, чотиризонна автоматична система кондиціонування з дозатором ароматизаторів та іонізатором, а також аудіосистема Bang & Olufsen Premium Sound System з 20 динаміками і потужністю 830 Вт
Які будуть доступні варіанти силових агрегатів?
Audi A6 e-tron базується на архітектурі PPE, як і Q6 e-tron та Porsche Macan EV. На старті модельний ряд включає три силові агрегати, а пізніше, залежно від ринку, з’являться додаткові задньопривідні та повнопривідні варіанти
Базовий Audi A6 e-tron Performance – задньопривідний, з одним електродвигуном потужністю 362 к.с. (270 кВт). Для тих, хто вимагає більшого, Audi пропонує A6 e-tron quattro, оснащений двома електродвигунами та повним приводом, що збільшує потужність до 422 к.с. (315 кВт)
Audi також представила більш спортивний S6 e-tron. Його пара електродвигунів видає комбіновану потужність 496 к.с. (370 кВт), яка збільшується до 543 к.с. (405 кВт), коли активується система контролю старту. Прискорення від 0 до 100 км/год відбувається за 3,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 240 км/год
Audi планує розширити модельний ряд новими версіями, включаючи флагманський RS6 e-tron
Шпигунські знімки підтверджують, що Audi Sport вже розробляє флагманський RS6 e-tron. Очікується більш агресивний дизайн і значно кращі характеристики у порівнянні з S6 e-tron
Як A6 e-tron, так і S6 e-tron оснащені акумуляторним блоком ємністю 100 кВт-год (94,4 кВт-год нетто), в той час як архітектура на 800 В підтримує зарядку постійним струмом потужністю 270 кВт. Запас ходу вражає: понад 720-750 км для A6 e-tron і понад 640-670 км для S6 e-tron залежно від типу кузова. З таким запасом ходу він легко подолає відстань від Києва до Львова. Audi також підтвердила, що в майбутньому буде запропонована менша батарея ємністю 83 кВт-год, такий варіант більш доступний
Що стосується налаштувань шасі, то опціональна адаптивна пневматична підвіска пропонує чотири рівні дорожнього просвіту. Коли в меню Audi drive select активується спортивний режим, дорожній просвіт автоматично зменшується на 20 мм для покращення аеродинаміки. Базовий A6 e-tron оснащується 19-дюймовими аерооптимізованими колісними дисками, тоді як S line і S6 e-tron мають 20-дюймові легкосплавні диски, з можливістю встановлення 21-дюймових коліс
Audi A6 e-tron буде доступний для замовлення в Європі з вересня 2024 року. Ціни в Німеччині починаються від 75 600 євро за A6 Sportback e-tron Performance і 99 500 євро за S6 Sportback e-tron. В обох випадках універсал Avant додає до ціни 1650 євро
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
Stellantis і Leapmotor представили електричний хетчбек B05
На автошоу IAA Mobility у Мюнхені відбувся дебют нового гравця у сегменті компактних електромобілів. Китайський бренд Leapmotor, який отримує підтримку від концерну Stellantis, представив повністю електричний хетчбек B05. На домашньому ринку він відомий під назвою Lafa 5, а в Європі стане прямим конкурентом Volkswagen ID.3 та MG4 B05 позиціонується як стильна та доступна альтернатива кросоверу […]
9 Вересня 2025 -
Німеччина хоче відмінити нові тарифи на китайські електромобілі
Минулого тижня Європейська комісія оголосила про збільшення тарифів для китайських виробників електромобілів. Це сталося після довготривалого розслідування обсягів фінансової допомоги, яку кожен китайський автовиробник отримав від свого уряду. SAIC, яка володіє MG, отримала максимальний збір у розмірі 38,1%, тоді як такі бренди, як Geely і BYD, будуть додатково сплачувати 20 і 17,4% відповідно Німеччина хоче […]
19 Червня 2024 -
Новий завод Mercedes з переробки батарей може утилізувати 96% сировини
Завод може відновлювати достатню кількість матеріалів для виробництва понад 50 000 нових батарейних модулів щороку Переробка ключових матеріалів: літію, нікелю та кобальту Новий завод, відкритий Mercedes-Benz у південній Німеччині, пропонує інноваційний підхід до переробки батарей, створюючи «справжню циркулярну економіку» для електромобілів бренду. На майданчику в Куппенхаймі компанія відновлює понад 96% цінних і дефіцитних сировинних матеріалів, […]
23 Жовтня 2024