Audi офіційно представила абсолютно новий A6 e-tron, що знаменує собою наступний крок вперед у лінійці електромобілів. Доступний у кузовах Sportback та Avant, A6 e-tron націлений на конкуренцію з Mercedes EQE та BMW i5. На відміну від свого попередника, це покоління буде виключно електричним, пропонуючи клієнтам чисто електричний досвід водіння
Після запуску повністю електричного A6 e-tron, Audi готова оновити свій традиційний модельний ряд. Нинішню модель A6 з ДВЗ заплановано перейменувати на A7, що відповідає новій стратегії автовиробника, який присвоює електричним моделям парні номери
Серійний A6 e-tron дуже схожий на своїх концептуальних попередників 2021 (Sportback) і 2022 (Avant) років. Незначні відмінності включають злегка скориговані фари, більш помітне чорне обрамлення решітки радіатора, традиційні дверні ручки та розширені задні ліхтарі на всю ширину кузова
Високотехнологічні матричні світлодіоди спереду і OLED другого покоління ззаду пропонують вісім різних світлових підписів
При розробці A6 e-tron компанія Audi надала пріоритет аеродинаміці, провівши понад 1300 симуляцій та масштабні випробування в аеродинамічній трубі. Результатом є найбільш аеродинамічний автомобіль Audi, який коли-небудь випускався, і найбільш аеродинамічний автомобіль, який пропонує VW Group. Коефіцієнт аеродинамічного опору версії Sportback становить 0,21 Сх, випереджаючи своїх прямих конкурентів, але трохи не дотягуючи до 0,20 Сх Mercedes-Benz EQS. Крім того, A6 Avant e-tron претендує на звання найбільш аеродинамічного седана в своєму класі з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,24 Cd
Панель приладів і центральна консоль значною мірою перенесені з Audi Q6 e-tron. Домінуючим елементом панелі приладів є потрійний екран, що складається з 11,9-дюймової цифрової панелі приладів, 14,5-дюймового інформаційно-розважального дисплея та 10,9-дюймового сенсорного екрану для пасажирів. Доповнюють цю цифрову феєрію два додаткові екрани, що слугують віртуальними дзеркалами, та щедрий набір систем активної допомоги водієві ADAS
Серед опцій – панорамний скляний дах, який стає непрозорим одним натисканням кнопки, чотиризонна автоматична система кондиціонування з дозатором ароматизаторів та іонізатором, а також аудіосистема Bang & Olufsen Premium Sound System з 20 динаміками і потужністю 830 Вт
Які будуть доступні варіанти силових агрегатів?
Audi A6 e-tron базується на архітектурі PPE, як і Q6 e-tron та Porsche Macan EV. На старті модельний ряд включає три силові агрегати, а пізніше, залежно від ринку, з’являться додаткові задньопривідні та повнопривідні варіанти
Базовий Audi A6 e-tron Performance – задньопривідний, з одним електродвигуном потужністю 362 к.с. (270 кВт). Для тих, хто вимагає більшого, Audi пропонує A6 e-tron quattro, оснащений двома електродвигунами та повним приводом, що збільшує потужність до 422 к.с. (315 кВт)
Audi також представила більш спортивний S6 e-tron. Його пара електродвигунів видає комбіновану потужність 496 к.с. (370 кВт), яка збільшується до 543 к.с. (405 кВт), коли активується система контролю старту. Прискорення від 0 до 100 км/год відбувається за 3,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 240 км/год
Audi планує розширити модельний ряд новими версіями, включаючи флагманський RS6 e-tron
Шпигунські знімки підтверджують, що Audi Sport вже розробляє флагманський RS6 e-tron. Очікується більш агресивний дизайн і значно кращі характеристики у порівнянні з S6 e-tron
Як A6 e-tron, так і S6 e-tron оснащені акумуляторним блоком ємністю 100 кВт-год (94,4 кВт-год нетто), в той час як архітектура на 800 В підтримує зарядку постійним струмом потужністю 270 кВт. Запас ходу вражає: понад 720-750 км для A6 e-tron і понад 640-670 км для S6 e-tron залежно від типу кузова. З таким запасом ходу він легко подолає відстань від Києва до Львова. Audi також підтвердила, що в майбутньому буде запропонована менша батарея ємністю 83 кВт-год, такий варіант більш доступний
Що стосується налаштувань шасі, то опціональна адаптивна пневматична підвіска пропонує чотири рівні дорожнього просвіту. Коли в меню Audi drive select активується спортивний режим, дорожній просвіт автоматично зменшується на 20 мм для покращення аеродинаміки. Базовий A6 e-tron оснащується 19-дюймовими аерооптимізованими колісними дисками, тоді як S line і S6 e-tron мають 20-дюймові легкосплавні диски, з можливістю встановлення 21-дюймових коліс
Audi A6 e-tron буде доступний для замовлення в Європі з вересня 2024 року. Ціни в Німеччині починаються від 75 600 євро за A6 Sportback e-tron Performance і 99 500 євро за S6 Sportback e-tron. В обох випадках універсал Avant додає до ціни 1650 євро