Зовнішність від легендарного дизайнера Nissan
Японська компанія AIM представила AIM EVM – компактний двомісний електромобіль, розроблений для вузьких японських міст. Над дизайном працював Шіро Накамура, колишній головний дизайнер Nissan, відомий своїми роботами над R35 GT-R та 350Z. Дизайн натхненний традиційним окінавським духом Шіса – автомобіль має плавні лінії кузова, мінімальні звиси та круглі фари, що нагадують виразні очі. Одна з головних особливостей – знімний дах типу тарга, що складається з двох частин і може зберігатися у багажнику




Компактні габарити та сучасний салон
AIM EVM менший за Smart ForTwo: його довжина – 2485 мм, ширина – 1295 мм (без дзеркал), а висота – 1560 мм. Завдяки алюмінієвій конструкції він важить лише 646 кг, що робить його одним із найлегших електрокарів в світі. Незважаючи на компактні розміри, у салоні достатньо місця для двох пасажирів та їхнього багажу. Передня панель оснащена 7-дюймовим сенсорним екраном, цифровими приладами та фізичними кнопками для основних функцій

Характеристики: електродвигун, батарея та зарядка
Електрокар оснащений одним електромотором потужністю 14 кВт (19 к.с.) та крутним моментом 70 Нм. Через обмеження категорії “Ultra-Compact Mobility” у Японії максимальна швидкість обмежена 60 км/год, а рух автомагістралями заборонений. Живлення забезпечує батарея 10 кВт-год, яка дає запас ходу 120 км на одному заряді. Повна зарядка від 200В займає 5 годин, а також передбачено зовнішній роз’єм для живлення інших пристроїв від електрокару

AIM EVM спочатку буде продаватися в Окінавській префектурі, а згодом з’явиться на всьому японському ринку. Ціна електрокара стартує від ¥1 900 000 (€11 500), а компанія планує продавати щонайменше 1000 одиниць на рік

Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі