Різке зниження цін на акумулятори до 2029 року вирівняє витрати на електромобілі та ДВЗ
У країнах, де електромобілі вже стали народними, таких як Китай, низькі ціни на сировину безпосередньо впливають на їх доступність. У США, де перехід до електрифікації складніший, очікується, що вплив зниження цін на сировину стане відчутним до кінця десятиліття – йдеться в дослідженні Міжнародної ради з чистого транспорту
Зараз акумулятори для електромобілів залишаються дорогими, оскільки для їхнього виробництва потрібні цінні мінерали, такі як літій, нікель, марганець і графіт. Останнім часом попит на літій гостро зрос. Це призвело до глобального зростання інтересу до літію як важливого компонента для електромобілів й не тільки. Його навіть стали називати “білим золотом”
Наразі світовий попит на літій в основному задовольняється відкритими шахтами в Австралії та Південній Америці, в так званому «літієвому трикутнику». Проте це може змінитися найближчим часом, оскільки США значно розширюють свої можливості щодо видобутку та переробки літію
Оцінки показують, що до 2032 року для легкових електромобілів у США буде потрібно приблизно 340 кілотонн літію на рік. Прогнозується, що США та їхні торгові партнери добудуть в кілька разів більше. Це може призвести до зниження витрат на акумулятори, та в результаті – до зменшення вартості електромобілів. За оцінками експертів, витрати на акумулятори можуть знизитися з $122 за кіловат-годину в 2023 році до $67/кВт-год у 2032 році
Хоча ці прогнози стосуються віддаленого майбутнього, заводи з виробництва акумуляторів поступово будуються, і треба час, щоб вони почали працювати на повну потужність. Також важливо врахувати, що ці прогнози базуються на стандартах щодо електрифікації транспорту, які запропоновані на наступні десятиліття і передбачають електрифікацію 67% нових легкових автомобілів до 2032 року
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі