Компанія Alpine представила новий електричний хетчбек A290 Rallye, спеціально підготовлений для змагань на ґрунтових, гравійних і снігових трасах. Модель побудована на базі серійного A290, але отримала суттєві оновлення ходової частини та спеціальне ралійне оснащення. Таким чином, бренд, який здобув популярність ще в 1950–1970-х роках завдяки успіхам у ралі, повертається до витоків — тепер уже в електричній ері
Під капотом A290 Rallye розміщено той самий електродвигун потужністю 217 к.с. (160 кВт), як і в топовій версії дорожньої моделі
Проте вся динаміка передається на передні колеса через новий механічний диференціал підвищеного тертя ZF, який покращує зчеплення та стабільність на поворотах. Шасі також істотно доопрацьовано: замість стандартної підвіски встановлено спортивні амортизатори ALP Racing Suspension, а колеса — 18-дюймові диски Evo Corse з шинами Michelin Pilot Sport A. Гальма також зазнали модернізації — замість 320-міліметрових дисків спереду встановлено 350-міліметрові з шестипоршневими супортами
Для керованості на вузьких гірських дорогах і різких поворотах авто отримало гідравлічний ручник — класичний інструмент ралійного пілота для ефектних «дрифтових» розворотів. Також оновлено програмне забезпечення ABS для кращої адаптації під специфіку бездоріжжя. Водночас автомобіль залишається придатним для участі в регіональних змаганнях, а не лише шоу-гонках — він відповідає вимогам FIA і має відповідне оснащення, зокрема каркас безпеки та ковшоподібні сидіння Sabelt
Особливу увагу Alpine приділила звуку
У стандартному A290 вже є синтезований звук, але для версії Rallye розробили окремий зовнішній аудіогенератор, який імітує зміну звуку залежно від швидкості та положення педалі акселератора. Це створює ефект «реву» боліда, який додає видовищності під час гонок і приваблює глядачів
Вартість новинки становить 59 990 євро, що робить її відносно доступною в сегменті клієнтських ралі-карів. Водночас вона приблизно на 40% дорожча за серійну версію A290 з тим самим двигуном. Однак покупці отримують не просто набір тюнінгу — кожен екземпляр збирається вручну у спортивному підрозділі на заводі Alpine в Дьєппі, на історичному підприємстві Jean Rédélé
Світова прем’єра моделі відбудеться цього тижня на французькому етапі Rallye Rouergue Rodez Aveyron Occitanie
Далі A290 Rallye вирушить на фестиваль швидкості в Гудвуді у Великій Британії, а потім — на ще один ралійний етап у Монблані. У планах Alpine — організувати для покупців A290 Rallye спеціальне змагання у Франції вже цього року. Учасникам обіцяють технічну підтримку, а також спеціалізовану інфраструктуру для зарядки електромобілів просто на трасі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі