Стартап Slate Auto, що базується у США, готує до запуску нову лінійку доступних електромобілів, які коштуватимуть від $25 000 і можуть надійти у продаж уже наприкінці 2026 року. Але не лише ціна привертає увагу. У центрі уваги – інноваційна технологія інвертора Coil Driver від канадської компанії Exro Technologies, яка суттєво спрощує заряджання електромобілів і знижує витрати на їхнє виробництво
Інвертор Exro Coil Driver: як канадське рішення допомагає американському EV-сектору
Компанія Exro Technologies із Ванкувера розробила інвертор нового покоління, який дозволяє заряджати електромобіль змінним струмом без потреби у стандартному бортовому зарядному пристрої. Саме цей компонент зазвичай відповідає за перетворення змінного струму з домашньої мережі у постійний, необхідний для зарядки батареї
Відмова від цього модуля має кілька ключових переваг. По-перше, знижується маса авто. По-друге, зменшується вартість виробництва – важливий фактор, коли мета компанії – зробити електромобілі масовими. По-третє, система дає змогу заряджати машину вдома значно швидше, ніж це можливо з класичними рішеннями. За даними Driving.ca, потужність зарядки досягає 19 кВт, а в майбутньому може сягнути 80 кВт. Це відкриває шлях до створення доступнішої інфраструктури, адже дорогі станції швидкої DC-зарядки перестають бути критично необхідними
Ще одна корисна особливість цієї технології – двигун може автоматично перемикатися між різними режимами роботи. Наприклад, під час розгону він видає більше тяги, а на високій швидкості – більше потужності. Завдяки цьому електрокар розганяється швидше, витрачає менше енергії та працює більш ефективно в різних ситуаціях
Стартап Slate Auto, за попередніми даними, отримує фінансування від Джеффа Безоса, засновника Amazon
Компанія планує зайняти нішу, у якій багато хто зазнав невдачі – серед них Lordstown, Byton, Fisker. Серед переваг стартапу Slate – максимально проста, недорога і технологічна електромобільна лінійка
На даний момент у медіа з’явилися рендери трьох моделей: компактного пікапа і двох двохдверних SUV, один із вертикальним заднім склом, інший – зі скошеною задньою частиною. Повноцінну презентацію стартап анонсував на 24 квітня, де обіцяє розкрити більше технічних деталей і, ймовірно, прокоментувати вплив американських тарифів на імпорт з Канади, з огляду на те, що виробничі потужності Exro розташовані переважно на півночі
Співпраця Exro і Slate може змінити правила гри
Завдяки канадській інженерній розробці американські електромобілі можуть стати доступнішими, простішими в обслуговуванні й швидшими в заряджанні. Якщо технологію буде реалізовано в обіцяних моделях, то Slate Auto має шанс не просто повторити досвід інших EV-стартапів, а запропонувати ринку справжню альтернативу дорогим електрокарам
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі