Стартап Slate Auto, що базується у США, готує до запуску нову лінійку доступних електромобілів, які коштуватимуть від $25 000 і можуть надійти у продаж уже наприкінці 2026 року. Але не лише ціна привертає увагу. У центрі уваги – інноваційна технологія інвертора Coil Driver від канадської компанії Exro Technologies, яка суттєво спрощує заряджання електромобілів і знижує витрати на їхнє виробництво
Інвертор Exro Coil Driver: як канадське рішення допомагає американському EV-сектору
Компанія Exro Technologies із Ванкувера розробила інвертор нового покоління, який дозволяє заряджати електромобіль змінним струмом без потреби у стандартному бортовому зарядному пристрої. Саме цей компонент зазвичай відповідає за перетворення змінного струму з домашньої мережі у постійний, необхідний для зарядки батареї

Відмова від цього модуля має кілька ключових переваг. По-перше, знижується маса авто. По-друге, зменшується вартість виробництва – важливий фактор, коли мета компанії – зробити електромобілі масовими. По-третє, система дає змогу заряджати машину вдома значно швидше, ніж це можливо з класичними рішеннями. За даними Driving.ca, потужність зарядки досягає 19 кВт, а в майбутньому може сягнути 80 кВт. Це відкриває шлях до створення доступнішої інфраструктури, адже дорогі станції швидкої DC-зарядки перестають бути критично необхідними
Ще одна корисна особливість цієї технології – двигун може автоматично перемикатися між різними режимами роботи. Наприклад, під час розгону він видає більше тяги, а на високій швидкості – більше потужності. Завдяки цьому електрокар розганяється швидше, витрачає менше енергії та працює більш ефективно в різних ситуаціях

Стартап Slate Auto, за попередніми даними, отримує фінансування від Джеффа Безоса, засновника Amazon
Компанія планує зайняти нішу, у якій багато хто зазнав невдачі – серед них Lordstown, Byton, Fisker. Серед переваг стартапу Slate – максимально проста, недорога і технологічна електромобільна лінійка
На даний момент у медіа з’явилися рендери трьох моделей: компактного пікапа і двох двохдверних SUV, один із вертикальним заднім склом, інший – зі скошеною задньою частиною. Повноцінну презентацію стартап анонсував на 24 квітня, де обіцяє розкрити більше технічних деталей і, ймовірно, прокоментувати вплив американських тарифів на імпорт з Канади, з огляду на те, що виробничі потужності Exro розташовані переважно на півночі

Співпраця Exro і Slate може змінити правила гри
Завдяки канадській інженерній розробці американські електромобілі можуть стати доступнішими, простішими в обслуговуванні й швидшими в заряджанні. Якщо технологію буде реалізовано в обіцяних моделях, то Slate Auto має шанс не просто повторити досвід інших EV-стартапів, а запропонувати ринку справжню альтернативу дорогим електрокарам

Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі