Новий Audi A6 E-Tron Sportback особливо цікавий завдяки надзвичайно ефективній аеродинаміці. Коефіцієнт аеродинамічного опору цього седана становить усього 0,21 Cd — це робить його найаеродинамічнішим серійним автомобілем в історії брендів Volkswagen Group!
За ціну від 3 309 299 грн покупець отримує задньопривідну електричну модель потужністю 375 кінських сил, здатну долати до 711 кілометрів на одному заряді (за циклом WLTP). У своєму класі A6 E-Tron поступається за дальністю ходу лише Tesla Model S і Lucid Air — обидва ці електромобілі суттєво дорожчі

Досягти таких результатів Audi вдалося завдяки глибокій інженерній роботі
Як пояснив керівник підрозділу аеродинаміки Dr. Моні Іслам, найважливішою частиною кузова для зниження опору є передня частина — саме вона першою зустрічає повітряний потік. Audi приділила особливу увагу деталям: конструкції бампера, повітряним завісам, дискам коліс і шинам. Кожен елемент було оптимізовано, щоб зменшити турбулентність і зробити потік повітря максимально плавним

Інженери також створили повністю ізольовану систему припливу та відтоку повітря для охолодження силової установки
Спеціальні жалюзі в передній частині автоматично закриваються на високих швидкостях, додатково знижуючи аеродинамічний опір. Ще один важливий фактор — абсолютно пласке закрите днище автомобіля, яке стало основою для багатьох оптимізацій. Такий підхід нагадує принципи аеродинаміки, які використовуються в болідах Формули-1, де нижня частина кузова є основним джерелом притискної сили

Додатковий внесок зробила адаптивна пневматична підвіска: на високих швидкостях вона автоматично зменшує кліренс автомобіля, що ще більше знижує опір повітрю. За словами Іслама, все це стало можливим завдяки сучасному моделюванню: у процесі розробки інженери провели понад 3500 симуляцій і понад 1000 годин випробувань у аеродинамічній трубі
Цікаво, що американські покупці отримають версію A6 E-Tron з дещо вищим коефіцієнтом опору — 0,23 Cd. Причина — застарілі нормативи, які забороняють використання “віртуальних дзеркал”, що передбачають заміну бокових дзеркал тонкими камерами з екранами всередині салону. Саме ці дзеркала дозволяють досягти рекордного показника 0,21. За оцінками Audi, їхнє видалення “з’їдає” до 6 кілометрів пробігу на заряді
Попри це, Audi A6 E-Tron вже сьогодні показує, яким може бути ідеальний електромобіль для щоденних поїздок: сучасний, технологічний, ефективний і вигідний. Його приклад доводить, що майбутнє електромобілів залежить не лише від батарей чи мотора, а й від інженерної точності кожної лінії кузова
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі