Новий Audi A6 E-Tron Sportback особливо цікавий завдяки надзвичайно ефективній аеродинаміці. Коефіцієнт аеродинамічного опору цього седана становить усього 0,21 Cd — це робить його найаеродинамічнішим серійним автомобілем в історії брендів Volkswagen Group!
За ціну від 3 309 299 грн покупець отримує задньопривідну електричну модель потужністю 375 кінських сил, здатну долати до 711 кілометрів на одному заряді (за циклом WLTP). У своєму класі A6 E-Tron поступається за дальністю ходу лише Tesla Model S і Lucid Air — обидва ці електромобілі суттєво дорожчі

Досягти таких результатів Audi вдалося завдяки глибокій інженерній роботі
Як пояснив керівник підрозділу аеродинаміки Dr. Моні Іслам, найважливішою частиною кузова для зниження опору є передня частина — саме вона першою зустрічає повітряний потік. Audi приділила особливу увагу деталям: конструкції бампера, повітряним завісам, дискам коліс і шинам. Кожен елемент було оптимізовано, щоб зменшити турбулентність і зробити потік повітря максимально плавним

Інженери також створили повністю ізольовану систему припливу та відтоку повітря для охолодження силової установки
Спеціальні жалюзі в передній частині автоматично закриваються на високих швидкостях, додатково знижуючи аеродинамічний опір. Ще один важливий фактор — абсолютно пласке закрите днище автомобіля, яке стало основою для багатьох оптимізацій. Такий підхід нагадує принципи аеродинаміки, які використовуються в болідах Формули-1, де нижня частина кузова є основним джерелом притискної сили

Додатковий внесок зробила адаптивна пневматична підвіска: на високих швидкостях вона автоматично зменшує кліренс автомобіля, що ще більше знижує опір повітрю. За словами Іслама, все це стало можливим завдяки сучасному моделюванню: у процесі розробки інженери провели понад 3500 симуляцій і понад 1000 годин випробувань у аеродинамічній трубі
Цікаво, що американські покупці отримають версію A6 E-Tron з дещо вищим коефіцієнтом опору — 0,23 Cd. Причина — застарілі нормативи, які забороняють використання “віртуальних дзеркал”, що передбачають заміну бокових дзеркал тонкими камерами з екранами всередині салону. Саме ці дзеркала дозволяють досягти рекордного показника 0,21. За оцінками Audi, їхнє видалення “з’їдає” до 6 кілометрів пробігу на заряді
Попри це, Audi A6 E-Tron вже сьогодні показує, яким може бути ідеальний електромобіль для щоденних поїздок: сучасний, технологічний, ефективний і вигідний. Його приклад доводить, що майбутнє електромобілів залежить не лише від батарей чи мотора, а й від інженерної точності кожної лінії кузова
Читати далі
Схожі записиОновлена версія Tesla Model 3 потихеньку впроваджує функції, про які так довго просили шанувальники, але поки що це відбувається на китайському ринку Один з найбільш популярних електромобілів, який лідирує в продажах по всьому світу, отримує довгоочікувані покращення, які роблять керування зручнішим і безпечнішим. Зокрема, в Японії, Південній Кореї й Тайвані з’явилися моделі з традиційними підрульовими […]
3 Жовтня 2025
Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі