Audi готується до прем’єри подовженої версії електричного седана A6 E-Tron під назвою A6L E-Tron, яка буде доступна виключно на ринку Китаю. Новинка відрізняється подовженою колісною базою, зміненим дахом і збільшеним об’ємом задньої частини кузова. Прототип автомобіля, зафіксований під час зимових тестів у Швеції має покращені пропорції та оптимізовану аеродинаміку
Замаскований кузов приховує перероблений передній бампер із ширшим повітрозабірником і унікальною решіткою радіатора. Задня частина отримала більш елегантний дифузор
Платформа PPE та збільшена батарея
Audi A6L E-Tron побудований на платформі PPE (Premium Platform Electric), яку також використовує електричний кросовер Q6L E-Tron. Ця архітектура дозволяє інтегрувати великі акумуляторні блоки та підтримує зарядку на високій потужності. Очікується, що A6L E-Tron буде оснащений батареєю ємністю 107 кВт-год, що забезпечить запас ходу понад 700 км за китайським циклом CLTC
Електричний седан запропонує варіанти з одним двигуном (задній привід) або двома (повний привід). Така конфігурація дозволить досягти оптимальної продуктивності як для міських поїздок, так і для далеких подорожей
Технологічний інтер’єр і адаптація для Китаю
Салон Audi A6L E-Tron обіцяє стати зразком технологічності та комфорту. Електромобіль отримає індивідуально налаштовану інформаційно-розважальну систему для китайського ринку, яка підтримуватиме інтерфейс із функціями штучного інтелекту. Очікується інтеграція великих дисплеїв і вдосконаленої системи голосового управління
Завдяки подовженій колісній базі, пасажири заднього ряду отримають більше простору для ніг, що є важливим конкурентним фактором для клієнтів у Китаї. Також інтер’єр буде оздоблений преміальними матеріалами, включаючи дерево, шкіру та металеві вставки
Виробництво та локалізація в Китаї
Audi A6L E-Tron стане другим електромобілем на платформі PPE, що вироблятиметься в Китаї після кросовера Q6L E-Tron. Його виробництво налагодять на спільному заводі Audi-FAW у Чанчуні, де в грудні 2024 року вже стартувало виробництво Q6L E-Tron
Локалізація виробництва дозволяє Audi задовольняти специфічні потреби китайського ринку, зокрема адаптувати автомобілі під місцеві стандарти та переваги покупців. Водночас це сприяє зниженню вартості кінцевого продукту та розширенню присутності бренду в сегменті преміум-електромобілів
Читати далі
Схожі записиПричиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Audi Q3 вже понад десятиліття утримує позиції одного з бестселерів у преміальному компактному класі, тепер виходить на новий рівень Третє покоління моделі поєднує емоційний дизайн, динамічні пропорції SUV і просторий інтер’єр. Завдяки передовим технологіям освітлення, цифровим рішенням та широкому вибору силових агрегатів, включаючи підключуваний гібрид, Audi Q3 встановлює нові стандарти у своєму класі Модель пропонує […]
19 Червня 2025Компанія BMW переглядає свою стратегію щодо електромобілів і, схоже, готується повернутися до концепції електрокарів з розширеним запасом ходу. За попередніми даними, першим таким автомобілем стане iX5 REx — модель, яка зможе проїхати до 1000 кілометрів без підзарядки завдяки комбінації електротяги та додаткового генератора Ідея не нова: ще кілька років тому BMW використовувала подібну схему у […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі